נבחרת הסיבוב הראשון של ליגה א' דרום

הסיבוב הראשון בליגה א׳ דרום הסתיים ואיתו הרבה תובנות לקראת הסיבוב השני. אז מי נכנסו לקבוצה המצטיינת של הסיבוב...? מי יהיה בהרכב השני של הסיבוב...? מי מאמן הסיבוב הראשון...? מיהם תגליות העונה... וגם, מי השחקן ש'אינו נגמר' בליגה...?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-01-2019
  • 10:16

שוער: צליל חתוכה (מ.ס. כפר קאסם)

שוערה של מוליכת הטבלה הוא ללא ספק אחת החוליות החזקות במכונה שבנו בכפר קאסם. צליל ספג 9 שערים בלבד ב-15 המחזורים הראשונים ואין ספק שאם ימשיך ביכולת הזו גם בסיבוב השני, כפר קאסם תסיים את העונה במקום הראשון ותעלה לליגה הלאומית. יש לציין גם את ניל אברבנל שספג הכי מעט בסיבוב הראשון ורשם סיבוב מצוין.

 

שוער הסיבוב הראשון - צליל חתוכה (גיא צמח)

 

הגנה:

עובדיה דרוויש (הכח ר"ג) - תגלית הסיבוב!

מגנה הימני של הכח ר"ג הוא אחד השחקנים המפתיעים של העונה, ואין ספק שהוא תגלית הסיבוב הראשון. עובדיה מציג יכולות נהדרות הן בהגנה והן בהתקפה, כשהוא מייצר המון מצבי הבקעה לחבריו מעמדת המגן הימני. כבר עכשיו דרוויש צד את עינם של מספר קבוצות בליגות בכירות יותר ואם ימשיך בכושר הנוכחי, העתיד שלו יהיה ורוד...

 

תגלית הסיבוב הראשון - עובדיה דרוויש (דן יידוב)

 

גיל סלם (הכח ר"ג)

גיל סלם, בלמה של הכח ר"ג מוביל את הגנת הכח לאחת מהקבוצות שספגו את מספר השערים הקטן ביותר. כמו חברו להגנה, עובדיה דרוויש, גם במקרה של סלם קבוצות מליגת העל כבר לוטשות עיניים לכיוונו כששלוש קבוצות עוקבות אחריו בעניין רב!

 

גיל סלם, בדרך לליגת העל? (מני בן ארי)

 

בן בנימין (מ.ס. כפר קאסם)

בלמה של כפר קאסם, הגיע מהליגה הלאומית בתחילת העונה, ומוכיח שמקומו ברמות הגבוהות. שחקן חזק, חכם עם ניסיון רב שמכוון את חבריו ומוביל את כפר קאסם ללאומית.

 

סער קלדרון (מכבי יבנה)

מגנה השמאלי של מכבי יבנה, היה מצויין בחלק ההגנתי ועזר רבות לחלק ההתקפי של קבוצתו. סער כמו בכל עונה מצטיין על המגרש ועובדה שחתם בקבוצה מהלאומית לקראת תום הסיבוב. 

 

קישור:

מוחמד אזברגה (הכח ר"ג)

קשרה של הכח ר"ג הוא השחקן הטוב ביותר בליגה בתפקידו. אזברגה הוא העוגן במרכז השדה בקבוצתו של עומר פרץ, כשהוא אף מוסיף שלושה שערים במדי הקבוצה, ויחד עם חבריו מוביל את הכח לעונה נפלאה למרות שהרבה לא ציפו לכך. 

 

הקשר הטוב ביותר בליגה (איתן ידגר)

 

אלון סולטן (מ.ס. כפר קאסם)

אלון סולטן הוא אחד השחקנים המנוסים בליגה, ורואים את זה בכל משחק של מ.ס. כפר קאסם. סולטן הוא השחקן שמקשר בין ההגנה להתקפה בכפר קאסם ובהחלט עושה עבודה ענקית. סולטן שכבר הגיע עם כפר קאסם עד למשחקי המבחן מול הליגה הלאומית, ירצה להשלים את המשימה ולעלות יחד עם הקבוצה לליגה הלאומית.

 

לישי ביטון (אדומים אשדוד)

קשרה של האדומים אשדוד הוא נקודת האור בסיבוב הראשון של האדומים. לישי מי שעלה עם האדומים אשתקד לליגה א', נחשב לתגלית ולהפתעה נעימה בליגה א'. כובש שערים, מבשל שערים ומעורב בהרבה מההתקפות של האדומים.

 

נקודת האור של האדומים, לישי ביטון (אבישי אפטקר)

 

התקפה:

אוהד אדלשטיין (מ.ס. כפר קאסם)

אוהד אדלשטיין רושם חצי עונה אדירה! 10 שערים, שבעה בליגה ושלושה במסגרת גביע המדינה ללא ספק מוכיחים זאת, מלבד השערים שכבש, אדלשטיין אחראי לעוד מספר שערים לא קטן יחד עם חברו להתקפה יוסי אסייג כשיחיד כבשו עבור קבוצתם 21 שערי ליגה! כמו שזה נראה כרגע אוהד אדלשטיין יחזור בעונה הבאה לליגה הלאומית, שם כבר שיחק, האם זה יהיה במדי כפר קאסם? התשובות בסיום העונה...

 

חצי עונה אדירה של אדלשטיין (איתן ידגר)

 

יוסי אסייג (מ.ס. כפר קאסם) - שחקן הסיבוב!

מה עוד אפשר לומר על יוסי אסייג שלא נאמר?! שחקן העונה שעברה, ומי שהוביל את נס ציונה לליגה הלאומית כשכבש 30 שערי ליגה בעונה שעברה המשיך ביכולת שלו מהעונה הקודמת. יוסי כבש עוד כה 14 שערי ליגה והוא מוביל (שוב) את טבלת מלכי השערים של ליגה א' דרום. יוסי רשם שתי עליות ליגה בשנתיים האחרונות עם הפועל מרמורק ונס ציונה, ובדיוק בגלל אנשי כפר קאסם הביאו אותו לקבוצה. הימור שלנו? יוסי ירשום עליית ליגה שלישית ברציפות ויסיים כמלך שערי הליגה עונה שנייה ברציפות.

 

שחקן הסיבוב הראשון - יוסי אסייג (מני בן ארי)

 

עידן שריקי (אדומים אשדוד)

כמה ניסיון יש לעידן שריקי. חלוצה של אדומים אשדוד מוכיח שבוע אחרי שבוע כמה כדורגל יש לו ברגליים. למרות שקבוצתו די מאכזבת בסיבוב הראשון, אין ספק ששריקי הוא נקודת האור של הקבוצה כשכבש 11 שערי ליגה מתוך 24 שערים של קבוצתו. 

 

מאמן הסיבוב: איסמעיל עאמר (מ.ס. כפר קאסם)

מאמנה של מ.ס. כפר קאסם הוביל את קבוצתו למקום הראשון בסיום הסיבוב הראשון עם 80 אחוזי הצלחה. נתון נהדר לקבוצה שרוצה לעלות לליגה הלאומית. איסמעיל הגיע לקבוצה לקראת סיום העונה שעברה, כשהקבוצה הייתה ממוקמת במקום ה-10, איסמעיל ייצב את הקבוצה ופספס את העלייה לפלייאוף במחזור האחרון. המאמן הצעיר המשיך את התקופה הטובה עם קבוצתו והוביל אותה לסיבוב ראשון נהדר שבהחלט יכול להסתיים בעליית ליגה!

 

מאמן הסיבוב הראשון - איסמעיל עאמר (אלעד ירקון)

 

הרכב שני:

שוער: אלדר פשכחצקי (הכח ר"ג)

 

הגנה:

אסי חקאק (מכבי שעריים)

רביד אשר (מכבי שעריים)

מחאגנה מוחמאד (מ.ס. כפר קאסם)

מאיר אוחיון (הפועל כפר שלם)

 

קישור:

אריאל לזמי (הכח ר"ג)

נתי ארז'ואן (מכבי יבנה)

נוריאל בוזגלו (מכבי יפו)

תום מדהלה (מכבי שעריים)

 

התקפה:

שרון גורמזנו (הכח ר"ג)

מוטי אוחיון (הכח ר"ג)

 

מאמן נבחרת שניה: עומר פרץ (הכח ר"ג). 

 

השחקן שאינו נגמר - חיים פונטורומלי ('ירמיהו' חולון)

מה נגיד על הבלם הוותיק שיחד עם השוער שלו ניל אברבנל, עושים עונה גדולה ואפילו עונה ענקית. ספגו הכי מעט בליגה והרבה בזכות הבלם הוותיק שמוכיח שגיל זה יתרון והרבה ניסיון יש לבלם הוותיק.

 

אינו נגמר - חיים פונטורמולי (איתן ידגר)

 

השחקנים שפרצו בסיבוב הראשון:

גיל נחום (מכבי יפו)

מולאט גברה (מכבי יבנה) 

מור נעמן (הכח ר"ג)

דניאל ספיר (מכבי יפו)

ליאל סספורטס (עירוני קריית גת)

מור מדלה (מכבי שעריים)

נוריאל בוזגלו (מכבי יפו)

גל בן דיין (הפועל אזור)

לישי ביטון (אדומים אשדוד)

נבחרת הסיבוב הראשון של ליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. שריקי לפני גורמזנו? (הסגול 12-01-2019, 12:33)
    למה מה שריקי עשה? נגד איזה קבוצת צמרת הבקיע? גורמזנו הוא אימת ההגנות!!!!
  2. איך בוזגלו עם 6 שערים לא בהרכב הראשון אוהד רון בושה (בוזגלו 12-01-2019, 17:28)
  3. לישי זה המלך (אחד שמבין 12-01-2019, 18:28)
    לישו תמשיך ככה חיים שלי בעזרת השם אוהבים אותך כוכב כדורגל !!!!
  4. איך קובי כהן לא בנבחרת המחזור? (קדוסי מהתפוחים 12-01-2019, 18:42)
    שחקן משכמתו ומטה
  5. ל2 (יפואי 12-01-2019, 19:30)
    בוזגלו לא בהרכב הראשון כי אין לו סוכן שמעורבב , כבר מזמן הספורט הלך לאיבוד .. אבל אל דאגה דרך הרגליים שלו עוד ישמעו עליו . פשוט הזוי ששחקן עם 6 שערים לא בהרכב הסיבוב!!!!בושה! יורד החשק לאהוב כדורגל
  6. גם יהודה חוטה נתן סיבוב פצצה (בני מקללה 12-01-2019, 20:02)
    וקיבל לצערו אדום אחד לא מוצדק בעליל
  7. מספר 9 של אשדוד(לישי ביטון) (סגול בנשמה 13-01-2019, 08:14)
    אם יש שחקן שמעל לליגה זה לישי ביטון שחקן נשמה נמצא בכל מקום במגרש ונעשה הכל שתגיע אלינו עוד השנה גורמזאנו ישמח לשחק איתך עד לליגת העל
  8. אוהד (יפואי 13-01-2019, 08:36)
    איך שחקנים במו פיליפ ובן השוער לא מוזכרים בכלל
  9. מור נעמן מחזיק את ההגנה של הכח בחצי עונה הזאת גיל סלם לא מסתדר בלעדיו (מהין 14-01-2019, 04:20)