״בטוח שאהיה הכובש הדומיננטי בקבוצה שאהיה בה״

כך אמר פאדי זיאדה, החלוץ המצוין שכבש העונה עד כה 11 שערים! מבוקש במספר קבוצות בליגה א׳ צפון ודרום. שמענו את פאדי שפותח את הלב וזורק קצת אור על העתיד

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-01-2019
  • 07:56

פאדי זיאדה מי שנחשב לאחד החלוצים הטובים בליגות הנמוכות, בעל רזומה עשיר בליגה א׳ צפון ודרום כששיחק במכבי דליה, נהריה, הפועל ומכבי הרצליה בלאומית, כפר קאסם, בקה אל גרבייה, עירוני נשר ואיכסל ללא ספק יהווה חיזוק נהדר לכל קבוצה בה יחתום.

 

פאדי מסתכל על העבר הלא רחוק ומספר...

״אני חושב שעשיתי עד כה די הרבה. בעצם מעונת הפריצה שלי בהפועל הרצליה לפני כחמש עונות, דרך מכבי הרצליה בלאומית, נשר ואיכסל שעלו לליגה הלאומית, וגם בכפר קאסם בעונה החולפת שהייתה די טובה עבורי. העונה התחילה די טוב בבאקה, אבל בשל סיבות אישיות הייתי צריך להיות יותר בבית, ירדתי לליגה ב׳, כבשתי 11 שערים העונה עד כה וזה הספק מכובד. עכשיו אני רוצה לחזור למקום הטבעי שלי בחזרה לקבוצת צמרת בליגה א׳ ״.

 

מה קורה איתך בימים אלו?

"אני רעב יותר מתמיד ומאוד רוצה לחזור לקבוצות הצמרת, להיאבק על העלייה, על מיקום בפלייאוף, לחזור למספרים שלי, להבקיע שערים רבים ולהשפיע בקבוצה בה אני אהיה. אני עובד חזק מאוד על עצמי ומכין את עצמי, אני בטוח שבקבוצה הבאה שלי אני אהיה הכובש הדומיננטי בקבוצה״.

 

איפה נראה אותך משחק בחצי השני של העונה?

"ישנן מספר הצעות טובות מליגה א׳ צפון ודרום, בימים הקרובים אשב עם הסוכן שלי ונראה בדיוק מה ומי הכי טובה עבורי, ואני בטוח שניקח את ההחלטה הטובה ביותר עבורי״.

 

מילה לסיום: ״אני יכול להבטיח שאני מגיע רעב ובשל מתמיד להוכיח שאני אחד החלוצים הטובים. ובימים הקרובים יהיו פרטים חדשים לגבי עתידי״.

הוסף תגובה
תגובות