ללא הכרעה: הפועל כאוכב ובני זלפה מסיימות בתיקו 1-1

הפועל כאוכב מהמקום ה-11 אירחה במגרשה את הפועל בני זלפה מהמקום ה-7. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 1-1 שלא משרת אף אחת מהן. יזן נסאר העלה את כאוכב ליתרון במחצית הראשונה אבל במחצית השניה איתמר כהן מבני זלפה קבע שיוויון מהנקודה הלבנה

  • על ידי: גיא צמח
  • 05-01-2019
  • 08:21

 

הפועל כאוכב מהמקום ה-11 אירחה במגרשה את הפועל בני זלפה מהמקום ה-7 במסגרת המחזור ה-15 בליגה א' צפון.

פתיחת המשחק הייתה של חניכיו של המאמן איימן חלאילה, הפועל כאוכב עשתה ככל העולה על רוחה במגרש ובדקה ה-27 עלתה ליתרון מוצדק משערו של יזן נסאר שקובע 1-0 לכאוכב.

 

יזן נסאר כובש ורץ לחגוג עם החברים (חגאג רחאל)

 

כאוכב המשיכה לתקוף והייתה יכולה להגדיל את יתרונה אבל שוערה של בני זלפה עם יכולת אדירה מנע מכאוכב להגדיל את יתרונה ובהפסקה כאוכב יורדת ליתרון של רק 1-0.

 

נביל עלי האיש של כאוכב במרגש המגרש (חגאג רחאל)

 

המחצית השנייה נפתחה היכן שהראשונה הסתיימה וכאוכב הייתה טובה יותר והגיעה ללא מעט הזדמנויות אבל שוערה של בני זלפה שמר אותה כל הזמן במשחק.

 

המצטיין במגרש שוערה של בני זלפה (חגאג רחאל)

 

בני זלפה שיחקה נמוך יחסית וניסתה להפתיע במתפרצות את כאוכב ובדקה ה-58 זה עבד, מתפרצת קטלנית של בני זלפה הסתיימה בשריקה של שופט המשחק לפנדל מוצדק ואיתמר כהן לא מתבלבל, מבקיע את הפנדל וקובע שוויון 1-1.

 

איתמר כהן משווה מהנקודה הלבנה ורץ לחגוג על הקהל (חגאג רחאל)

 

עד לסיום כאוכב יכלה להבקיע עוד שערים אבל לא השכילה לעשות זאת, סמוך לסיום פנדל לא נשרק לטובתה של כאוכב ובד ובד גם זלפה יכלה לעקוץ ולחזור עם 3 נקודות. בסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות שיצאו לפגרה וינסו לחזור טובות יותר.

 

אמיר אבו ניל המחליף מנסה ליצר יתרון (חגאג רחאל)

 

מוריס אוזן, כאוכב קבןצה טובה. צילום: חגאג רחאל.

 

תגובתו של מאמן בני זלפה מוריס אוזן : "ידענו שאנחנו מגיעים למגרש קשה, מול קבוצה טובה עם לא מעט איכויות בחלק הקדמי אך ידענו לעצור אותם, והתפתח משחק שקול שהתוצאה בהחלט משקפת. השגנו 4 נקודות בשני משחקי חוץ ואנחנו יוצאים לפגרה בהרגשה טובה, והכוונה להתחזק בעוד 3 שחקנים מקווה שנצליח".

 

איימן חליילה, "היינו עדיפים במגרש למן פתיחת המשחק". צילום: חגאג רחאל. 

 

תגובתו של מאמן הפועל כאוכב איימן חלאילה : "השליטה במשחק היתה שלנו מתחילתו ועד סופו, אנחנו פשוט נתנו גול מהיר והם רדפו אחרינו כל המשחק. הגענו לעוד מצב או שניים במחצית הראשונה והיינו צריכים להכריע את המשחק, לצערי לא הצלחנו להבקיע עוד שער אחד. במחצית שניה זה היה משהו בלתי יאמן הגענו ל 3-4 מצבים של אחד על אחד מול השוער והשוער שלהם נתן הצגה מגיע לו ציון 10 לקח כדורים מהחיבורים של עבד מורג'אן ושל אבי מלכה ובסוף נתן להם פנדל מוצדק ולצערי הרב בדקה ה-88 היה מגיע לנו פנדל והשופט היסס אם לשרוק או לא ובסוף לא שרק, היה פנדל ברור במאת האחוזים. המשחק נגמר בתוצאה 1-1 והיה כל כולו בשליטה שלנו, הם יצאו להתקפות מעבר והצליחו להשיג פנדל חוץ מזה כמעט ולא הגיעו לשער שלנו, עוד משחק אחד שלא הפסדנו, אנחנו רחוקים 3 נקודות מפלייאוף עליון ומקווה מאד לעשות את זה בהמשך . אנחנו יוצאים לפגרה ומקווה מאד שנחזור חזקים ורעננים מהפגרה ונצליח לעשות את הנקודות שמגיעות לנו".

 

אבי מלכה מדלג מעל הגנת זלפה. משחק קשוח שהסתיים בחלוקת נקודות (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות