גביע: בני יהודה מנצחת 3-1 את בית"ר נורדיה

במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה אירחה בית"ר נורדיה, מליגה א' את בני יהודה, מליגת העל באצטדיון טדי. נורדיה חלמה להיות הסינדרלה ואילו בני יהודה, לא רצתה ליפול בסיבוב ח' כפי שקרה לה בעונה הקודמת. חניכיו של ציון זקן, עלו ליתרון מפתיע במחצית הראשונה, אך הפערים בין הקבוצות באו לידי ביטוי ובני יהודה מנצחת 1-3 ועולה לשמינית הגמר

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-12-2018
  • 09:08

אפשר לומר שזו היסטוריה עבור קבוצת האוהדים בית"ר נורדיה, שבפעם הראשונה מאז הקמתה פוגשת במסגרת הגביע קבוצה מליגת העל. נורדיה תופסת את המקום ה-12 בליגה א' דרום, ומנגד בני יהודה היא סגנית מוליכת הטבלה בליגת העל.  

 

מחצית ראשונה:

בדקה ה-15 דיוויד גומז, מקבל כדור ומתקדם לכיוון שוער הכתומים יהונתן שאבי, שמכשיל את החלוץ וכתוצאה מכך, נורדיה מקבלת פנדל אותו בועט אבי יוסף, בצורה מדויקת אל תוך השער של בני יהודה. יוסף כובש שער בכורה העונה, מעלה את נורדיה ליתרון 1-0 בדקה ה- 15 ומהמם את בני יהודה. בדקה ה-22 דולב חזיזה, בועט כדור חופשי אותו נוגח דן מורי בניסיון להגיע אל השער, אך הכדור מגיע ישירות לידי שוער נורדיה.

 

נורדיה עולה ליתרון והשחקנים חוגגים (צילום: נעם מורנו, באדיבות אתר ONE)

 

בדקה ה-25 קרן לבני יהודה. בן תורגמן, בועט כדור לתוך הרחבה ישירות לראשו של פלשר, שנוגח את הכדור אך פוגע בחלק התחתון של הקורה. בדקה ה35 ניסיון של בני יהודה לשיווין כאשר בן תורג'מן, בועט כדור מקצה הרחבה אך נעצר ע"י חאיר. במחצית הראשונה היו לבני יהודה לא מעט מצבים להשוות, אך הם לא השכילו להבקיע שערים והמחצית מסתיימת ביתרון 1-0 של נורדיה.

 

בני יהודה לא מצליחה להגיע לשער המארחת (צילום: נעם מורנו, באדיבות אתר ONE)

 

מחצית שנייה:

גשם עטף את אצטדיון טדי במחצית השנייה. בדקה ה-46 שון מלכה, בועט כדור חופשי שמורחק ע"י הגנת נורדיה. מיד לאחר מכן, בדקה ה-50 פלשר בועט כדור בניסיון להשוות אך מחמיץ את שער נורדיה.

בדקה 67  דולב חזיזה, נוגח כדור שמורחק ע"י יונתן זאדה מקו השער, אך הכדור מגיע לרגליו של דור ג'אן, שבועט בחזרה אל תוך השער ומאזן 1-1. מיד לאחר מכן בדקה ה-70 חזיזה מוסר כדור לדור ג'אן, שבועט ישירות לקורה ומעלה את בני יהודה ליתרון 2-1.  בדקה- 84 דולב חזיזה, קיבל כדור בתוך הרחבה , נעץ את הכדור בשער והעלה את קבוצתו ליתרון 3-1.

 

הגשם בטדי לא מנע מבני יהודה לעלות ליתרון (צילום: נעם מורנו באדיבות ONE) 

 

הפערים ביכולת של הקבוצות באו לידי ביטוי במחצית השנייה ובני יהודה מנצחת 3-1. יוסי אבוקסיס, יכול לנשום לרווחה כי קבוצתו רושמת ניצחון, וצולחת את סיבוב ח' ממנו הודחה בעונה הקודמת. 

שחקני בני יהודה חוגגים ניצחון (צילום: נעם מורנו באדיבות וואן)

הוסף תגובה
תגובות