"בשלב הראשון המטרה שלנו היא להגיע לפליאוף עליון"

כך אמר עופר טלקר, מאמנה של שדרות מליגה ב' שללא ספק עושה עד עכשיו עונה גדולה. לאחר 11 מחזורים שדרות ממוקמת במקום הראשון, אך טלקר לא מסתנוור מכך ויודע שכרגע המקום הראשון הוא לא הדבר החשוב. שמענו את טלקר לאחר התיקו מול ירוחם ולקראת המשחק מול לוד...

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-12-2018
  • 07:37

עופר טלקר מאמנה של עירוני שדרות מספר על איך בכלל הגיע לאמן בליגה ב' לאחר שבשנים האחרונות אימן בליגה א' ובליגה הלאומית: "לא חשבתי בכלל לאמן בליגה ב', האמת שגם ליגה א' לא באה בחשבון מבחינתי, אבל לאחר שנפגשתי עם האנשים בשדרות, ראיתי את התנאים, ניהול והסדר שיש במועדון, מאוד התחברתי. חתמתי לשנתיים מהסיבה שהחלטתי שהולכים על דרך מסוימת, ובשביל דרך צריך זמן וסבלנות".

 

עופר, עשיתם תיקו בחוץ מול ירוחם החזקה. איך אתה מסכם את המשחק?

"המשחק נגד ירוחם היה משחק נגד קבוצה טובה, אך המשחק לחלוטין היה בשליטה שלנו, במיוחד בחצי השני והיינו צריכים לרדת מהמשחק הזה עם 3 נקודות, אבל התוצאה במשחק חוץ הקשה היא טובה".

 

אתם נמצאים במקום הראשון, ולדעת רבים זאת הפתעה אדירה. בנית קבוצה חזקה, האמנת שתהיו אחרי כמעט חצי עונה במקום הראשון?

"אצלנו בקבוצה לא מדברים על מקום ראשון, ולא מדברים על עלייה. אצלנו מדברים על כדורגל טוב ושמח, להגיע לצמרת ולפליאוף, ולא מדברים מעבר לזה. כרגע אין משמעות למקום הראשון, רק אחרי ינואר נדע בדיוק לאן אנו הולכים, הקבוצה חזקה, יציבה וממושמעת ולכן נמצאת איפה שהיא".

 

עופר טלקר, "המקום הראשון לא חשוב כרגע" (מאור אלקסלסי)

 

ספר קצת על הקבוצה שלך מבחינת תנאים, שחקנים, הנהלה וקהל.

"מבחינת תנאים מדובר בקבוצה עם תנאים של ליגה לאומית. השחקנים מחוברים, מקומיים ביחד עם שחקני חוץ, יש לנו חדר ההלבשה מצוין, ואפילו יש כבר נהירה של אוהדים למשחקים שלנו, גם למשחקי חוץ, וזאת הייתה אחת המטרות, להחזיר את האוהדים למגרשים".

 

מה אתה חושב על הליגה העונה?

"אני חושב שהליגה לא צפויה. נתיבות מנצחת את מלאכי בחוץ, ולכן צריך להיזהר מכל משחק. אשדוד, דימונה ירוחם וגם באר שבע קבוצות טובות שתהיינה עד סוף העונה בצמרת".

 

מה המטרות של שדרות העונה?

"המטרה של שדרות בשלב הראשון זה ללא ספק להגיע לפליאוף עליון. המטרה להתוות דרך למועדון, להפוך את הצמרת הגבוהה כמסורת לקבוצה הזאת, להחזיר את האוהדים, ולבנות את המועדון גם במחלקת נוער טובה. על עליה לא מדברים אצלנו כרגע".

 

השבוע אתם משחקים נגד לוד בבית, מה צפוי? ספר קצת תחושות לקראת המשחק...

"זה משחק שאנחנו חייבים לנצח, אבל ניתן את הכבוד הראוי ללוד, ונתכונן בהתאם. מכיוון שאנחנו קבוצה פשוטה וצנועה שנותנת כבוד לכל יריבה".

 

מילה לסיום: "משהו טוב קורה בשדרות, אני מקווה שנמשיך ככה, כי משפטי המפתח אצלנו בחדר הלבשה זה, פשטות צניעות ועבודה קשה. אני קורא לכל האוהדים לחזור למגרשים ולדחוף את הקבוצה קדימה, אנחנו זקוקים לזה".

עופר טלקר עם פתיחת עונה גדולה יחד עם שדרות (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. 5 קל (אשדוד 07-12-2018, 07:52)
    לוד תקבל 5 חתיכות אופיר רגב יטפט אופר טלקר יראה מי האלו שדרות אחרי שאמרת תמסרו דש לשדרות 5 תקבלו ותרדו ליגה השנה
  2. חחחח (עירוני אשדוד 07-12-2018, 09:35)
    שדרות ‏תקבלו 3 קבוצה ‏פח
  3. א (רוני 07-12-2018, 12:55)
    שדרות לו תעלה
  4. ויוה לוד (לוד 07-12-2018, 15:18)
    שדרות מה חשבתם שלוד זה תיירים תנצחו אותנו בחלומות שלכם יאלה לוד
  5. תשובה ל1 אשדודי מלשין (אופיר רגב 07-12-2018, 17:18)
    היום הפועל לוד עשו תיקו עם שדרות ולא קיבלו חמש אני מת לראות אותך יקוקסינל עם חצאית יאשדודי סמוי מלשין יום שלישי קרית מלאכי יבואו ללוד תבוא גם עם חצאית שיהיה חשק לשחקנים למזמז אותך יאשדודי סמוי חצי ממכם עדי מדינה
  6. אשדוד (תשובה ל 5 09-12-2018, 12:06)
    אופיר רגב אתה טפט וכל אשדוד תבואו ללוד במחזור הבא נגדכם וגם דורון יבוא אין לכם האוהדים אנחנו יבואו 600 ללוד ולא רואים אותכם ממטר אופיר רגב אתה קוקסינל ממדרגה ראשונה ודורון לא רואה אותך וגם אנחנו 6 חתיכות תקבלו מקרית מלאכי יאפסים עלק מחזור 16 עולה ליגה חחחחחחחח תלך לעשות חמוצים ירקוב