אליחי צברי וטירה מנצחים את בני זלפה

הפועל בני זלפה ומ.ס טירה נפגשו במחזור ה-10 של ליגה א' צפון, כאשר שתי הקבוצות מגיעות במומנטום שונה לחלוטין. בני זלפה אחרי שני הפסדים רצופים, ואילו טירה מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים. שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם היעדרות של שחקנים משמעותיים, כאשר בזלפה הבלם המצוין אבי צבאג נעדר עקב פציעה, ואילו בטירה שלום אדרי נעדר עקב צבירת צהובים. צמד של אליחי צברי קבע את התוצאה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-11-2018
  • 10:36

אבי צבאג, חסר מאוד למרכז ההגנה של זלפה (חגאג רחאל)

 

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר אף קבוצה לא באמת שלטה ובדקה ה-18 קיבלנו התקפה מתפרצת של טירה שמצאה את רביד גזל בפינה, שבעט כדור מצוין שנהדף על ידי אבו חמזי שוערה של זלפה, הכדור הגיע לניר עזריה שניסה ספק לבעוט ספק למסור והכדור הגיע לאליחי צברי שכבש מול שער ריק מ-5 מטר 1-0 לטירה. 

 

אליחי צברי כובש את הראשון עבור טירה (חגאג רחאל)

מאותו הרגע, זלפה השתלטה על המשחק כאשר טירה נסוגה לאחור. הזדמנות מצוינת של זלפה הגיעה בדקה ה-30, כאשר הרמה מצוינת של בילאל סבע מצאה את ענן נאסר אל אדין שמאוויר בעט כדור שהיה בדרכו לרשת, אך השתטחות מצוינת של אדם סולטן המגן של טירה מנעה שער בטוח. כמה דקות לפני סוף המחצית כדור עומק מאחורי גב הבלמים של זלפה, מצא את ניר עזריה שמול אבו חמזי בעט לא טוב, וחמזי הציל את זלפה מספיגה נוספת רגע לפני סוף המחצית.

 

נביל אמארה חייב להתחיל לאפס את קבוצתו (חגאג רחאל)

המחצית השנייה התחילה בשליטה של זלפה שנראתה כקבוצה שרוצה לחזור למשחק בכל הכוח, אך לא הצליחה באמת לאיים על שערה של טירה, כשהפס האחרון של שחקני זלפה פשוט לא הגיע למקום. ההזדמנות הטובה ביותר של זלפה הייתה של עלי עדאוי שקיבל כדור על מגש, אך שוב בקפיצה הרואית עמאר מנצור המנוסה הציל שער בטוח. 

 

רביד גזל נאבק על הכדור במרכז המגרש (חגאג רחאל)


ברוב המחצית השנייה, טירה התגוננה וניסתה להעביר את הזמן על מנת לשמור על התוצאה, ובהתקפה מתפרצת מקרית בדקה ה-76 מצאה את ניר עזריה שהעביר שוב רוחב לאליחי צברי ששוב מול שער ריק השלים צמד וקבע 2-0 לטירה! 

 

שחקני זלפה חוגגים עםן צברי את השער השני (חגאג רחאל)

 

מוחמד סמארה משיג ניצחון יקר (חגאג רחאל)


מאותו הרגע שחקני טירה נעלמו כאשר בין לבין אדם סולטן המגן של טירה מתח את השריר הירך האחורי ויצא. בעשר הדקות האחרונות, שחקני זלפה היו חייבים לכבוש ולחזור למשחקף אך החמצות של מייזר זועבי, סעיד דיאב ועלי עדאוי יחד עם יכולת מצוינת של סתיו פלזנטל בשער, השאירו את התוצאה כפי שהיא. בסיום 2-0 לטירה שממשיכה בכושר הנהדר שלה ואילו זלפה ממשיכה ברצף ההפסדים.

 

טירה חוגגים 3 נקודות מול זלפה (חגאג רחאל)
 

טירה חוגגת ניצחון חשוב על זלפה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירה עם שחקנים מנוסים (אוהד משפרעם 19-11-2018, 18:42)
    טירה חסרה שלום אדרי וסמיר עבד אל חי הפצוע.במחצית השניה עם קצת ריכוז טירה יכלה להבקיע עוד 2 שערים בטוחים.אז טירה לא נעלמה במחצית השניה