נבחרת המחזור ה-10 בליגה א צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור העשירי בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו 'רובי' עוצרת את באקה, מגדל העמק את אום אל פאחם, הרצליה את טבריה ורק טירה היא המרוויחה הגדולה של המחזור, שקפצה למקום השלישי המכובד, שתי נקודות מהמובילה. בתחתית הורע מצבן של אסי גלבוע ושפרעם. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? הכל בחסות המותג RUN- מותג הכדורגל החדש של הכדרוגל הישראלי

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-11-2018
  • 16:41

מצטייני הצפון:

שוער: תומר ליטבינוב ('רובי שפירא' חיפה)

שוערה של 'רובי' היה מצוין מול באקה, שוער צעיר שסוגר את שער קבוצתו, יוצא טוב לכל כדור ומציל את 'רובי' מספיגה פעם אחר פעם. תומר שוער שמביא נקודות, והוא האחראי לכך שרובי יצאה עם נקודה מול באקה.

 

תומר ליטבינוב הביא לקבוצתו נקודה יקרה מול באקה (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

עאמר מנצור (מ.ס. טירה)

בלמה של טירה ניהל את משחק ההגנה של קבוצתו נהדר והוציא את קבוצתו להתקפות. עאמר הוא ללא ספק המאמן על המגרש בטירה, ועוזר מאד לחבריו בכיוון, מעבר למשחק הנשמה שלו על המגרש.

 

עאמר מנצור, המאמן של טירה במגרש (חגאג רחאל)

 

אורי אשל (הפועל הרצליה)

בלמה המצוין של הרצליה, פעם ראשונה העונה משחק בלם לצד טארס הבלם הוותיק, ופשוט השלים אותו. אורי שחקן חכם ולמרות גילו הצעיר משחק עם הרבה ניסיון וחכמה. 

 

בני סימנטוב (עירוני נשר)

בלמה הוותיק והמצוין של נשר, הביא הרבה ניסיון ומנהיגות לנשר שכבר משחק שני ברציפות שהקבוצה לא סופגת ומנצחת. בלם חכם עם ראיית משחק של פליימקר. בני הוא תוספת כוח משמעותית לקבוצה ורואים את זה בנקודות שהיא צוברת מאז שהגיע. 

 

עדן בן שמחון (הפועל ירושלים)

מגנה השמאלי של הפועל ירושלים היה כוכב הניצחון של קבוצתו על אסי גלבוע. עדן היה פעיל מאד לאורך כל הקו, עשה הגנה והתקפה, והשיא היה כשכבש שער ענק לטובת קבוצתו מהקרן. 

 

קישור:

סתיו בן אהרון (הפועל הרצליה)

קשרה של הרצליה היה מצוין במשחק מול טבריה, "חרש" את הקו ולא נתן למגן של טבריה לנוח. סתיו כבש שער אדיר ביופיו, כשהקפיץ מעל השוער בשער הראשון. שער יפה וחכם לשחקן שמשחק עם הרבה חכמה. 

 

דודי אלישע (הפועל כפר כנא)

קשרה המצוין של כפר כנא היה השחקן הכי פעיל של קבוצתו, הניע את הכדור ברמה גבוהה, חטף המון כדורים ליריבה והוציא את קבוצתו להתקפות סופר מסוכנות. 

 

עבד מורגאן (הפועל כאוכב)

קשרה המצוין של כאוכב, שחקן מעל הליגה עם שליטה נדירה בכדור, הכנסת כדורים ויצירת מצבים מסוכנים לקבוצתו. עבד כבש את השער שלו נגד קבוצתו לשעבר, והוכיח שהוא רוצה לנצח בכל משחק. 

 

עבד מורגאן כובש מול קבוצתו לשעבר (חגאג רחאל)

 

התקפה:

אוהד קדוסי (באקה אל גרביה)

חלוצה של באקה, מוכיח עוד משחק שהוא החלוץ הכי טוב בליגה העונה. היה פעיל מאד מאד רובי, שחקן מסוכן מאד בכל התקפה, וכמובן כבש את השער עבור קבוצתו והעלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה. 

 

יותם כהן (הפועל מגדל העמק)

חלוצה של מגדל העמק היה מצוין מול אום אל פאחם החזקה. הטריד רבות את ההגנה, היה פעיל מאד והיה מסוכן מאד. כבש שער ובישל את השער השני עבור קבוצתו, הספק ענק לשחקן כשורני ביותר. 

 

אליחי צברי (מ.ס. טירה)

חלוצה של טירה מתחיל לפרוע שטרות ומול זלפה הוא היה פעיל מאד. חלוץ מסוכן שכבש צמד שערים שהביאו ניצחון ענק לקבוצתו. 

 

צמד נהדר של אליחי צברי (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: מומו ניסטל (הפועל הרצליה)

נשר עשו ניצחון גדול על צור שלום, מורדי וקנין מירושלים הוביל את קבוצתו לניצחון ענק על אסי גלבוע, אלי מזרחי הוציא תיקו מאום אל פאחם הקבוצה החזקה בליגה, ומוחמאד סמארה עשה ניצחון ענק על בני זלפה, אבל מעל כולם בלט השבוע מומו ניסטל מאמנה של הרצליה, שעשה ניצחון ענק על טבריה בחוץ! שאפו ענק!

 

מאמן המחזור של ליגה א' צפון, מומו ניסטל (מאור אלקסלסי)

נבחרת המחזור ה-10 בליגה א צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות