מכבי הרצליה מחכה למוליכת הטבלה

אחד המשחקים המעניינים שצפויים להיערך במסגרת המחזור ה-10 בליגה א' דרום, הוא המפגש בין מכבי הרצליה להכח ר"ג. ר"ג היא הקבוצה הבולטת בליגה ומוליכת הטבלה, ואילו מכבי הרצליה תופסת את המקום ה-6 לאחר שהחלה להתייצב במחזורים האחרונים. שבע נקודות מפרידות בין הקבוצות, הרצליה תגיע כדי להילחם על שלוש נקודות חשובות מאוד להמשך העונה, ואילו הכח תרצה לצבור נקודות ולהמשיך לשמור על מקומה. מוטי אוחיון: "בעזרת השם נעשה תוצאה טובה", דור הלוי: "נעשה הכל כדי לנצח במשחק בגלל שזה משחק בית"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 15-11-2018
  • 18:41

מכבי הרצליה שירדה לליגה א' דשדשה מעט בתחילת העונה, אך לאחר מכן החלה לרשום ניצחונות ולהתייצב, וכעת היא תופסת את המקום השישי באמצע הטבלה עם 15 נקודות. המשחק מול הכח הוא משחק חשוב מאוד עבורה, וזאת בגלל הרצון לרשום ניצחון שלישי ברציפות ולהוסיף עוד נקודות למאזן. מכבי הרצליה עברה שינוי בגזרת המאמן בשבוע שעבר, כאשר צחי טיאר הודיע על עזיבתו דווקא אחרי ניצחון מרשים על שמשון כפר קאסם. במקום טיאר מונה המאמן עידן בראון, שעמד על הקווים כבר בשבוע שעבר והביא איתו רוח חדשה וניצחון 1-0 על הפועל אזור.

דור הלוי אחד השחקנים המנוסים והבולטים בליגה " מאמן חדש מביא רוח חדשה לקבוצה". 

 

דור הלוי בתגובה לקראת המשחק: "ההכנות למשחק רגילות כמו לכל משחק, יש אווירה טובה באימונים. אנחנו יודעים שזה סוג של משחק חשוב וציון דרך, כי התוצאה תכריע אם אנחנו נדבקים למעלה או חוזרים לדשדש. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח במשחק בגלל שזה משחק בית."

כשנשאל על חילוף המאמנים ענה: "זה משהו שקורה בכל קבוצה , זה לא סוד שמאמן חדש מביא איתו רוח חדשה, ויכולות להיפתח דלתות לשחקנים שהיו פחות בתוכניות ואני מקווה שזה יעשה טוב לקבוצה."

 

מנגד נמצאת הכח רמת גן, שנראית נפלא במחזורים האחרונים והיא מוליכת הטבלה עם 22 נקודות בקופה, וכתוצאה מכך פתחה פער של 3 נקודות ממכבי יבנה ומהאדומים אשדוד. מתחילת העונה הכח רמת גן רשמה הפסד אחד בלבד, תוצאת תיקו אחת ו6 ניצחונות מתוכם 5 ניצחונות רצופים, שהאחרון מבניהם הוא ניצחון מרשים מאוד מול שמשון כפר קאסם, אותם ניצחו במחזור הקודם 3-0. עומר פרץ ללא ספק יכול להיות מרוצה מהיכולת של חניכו. 

 

מוטי אוחיון הגולר של הכח רמת גן הבקיע שער אדיר במחזור הקודם (צילום: איתן ידגר)

 

מוטי אוחיון בתגובה לקראת המשחק: "הולך להיות משחק קשה מאוד נגד קבוצה קשה עם מאמן חדש וטוב , אנחנו חיים ממשחק למשחק ועומר יכין אותנו בצורה הטובה ביותר כמו שעד עכשיו . בעזרת ה׳ נעשה תוצאה טובה."

 

המשחק צפוי להתקיים ביום שישי 16/11/18 בשעה 13:30 באצטדיון טוטו הרצליה.

 

 

האם הכח רמת גן יחגגו ניצחון על הרצליה במגרשם הביתי? (צילום : איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכח (סגול כהה 15-11-2018, 21:48)
    הסגולים קבוצה נפלאה
  2. הכח (סגול כהה 15-11-2018, 21:48)
    הסגולים קבוצה נפלאה