תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 10: רועי סימוני מארח את ניר דוידוביץ

המחזור ה-10 בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את ניר דוידוביץ, שוערה של מכבי חיפה ונבחרת ישראל לשעבר. כיצד יגמר המפגש המסקרן בין באקה ל'רובי'? טבריה תארח את הרצליה... אום אל פאחם תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול מגדל העמק... וזלפה מארחת את טירה בדרבי המגזר. שווה לקרוא!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 15-11-2018
  • 15:47

שלום לכולם!

המחזור ה-10 בפתח ואיתו מספר לא קטן של משחקים מעניינים. באקה ממשיכה לנצח ומוכיחה שנבנתה קבוצה מצויינת לעלות לליגה הלאומית, באום אל פאחם איבדו נקודות אחרי מספר ניצחונות מרשימים, אך עדיין ממוקמים במקום השני, בטבריה אחרי שנצמדו לצמרת הגבוהה מעדו נגד מגדל העמק והתרחקו במעט מהמקום הראשון. דבר אחד בטוח הליגה ארוכה ומעניינת ורק במחזור ה-30 תקבע זהות העולה.

 

השבוע בחרתי לארח חבר טוב מאוד, שחקן ענק בעבר ואיש מיוחד, ניר דוידוביץ שוערה לשעבר של מכבי חיפה ונבחרת ישראל, יהיה מעניין לראות עד כמה הוא בקיא בליגה א׳ צפון.

 

״רובי שפירא״ חיפה - הפועל באקה אל גארביה 

רועי - ללא ספק המשחק המסקרן של המחזור. שתי קבוצות שנמצאות בכושר נהדר, ״רובי״ היא הקבוצה המרעננת של הליגה עד כה, בבאקה נבנתה קבוצה חזקה מאוד עם מספר שחקנים ששייכים לרמות גבוהות יותר. למרות שמולם קבוצה צעירה ותוססת הם יחזרו עם הנקודות וימשיכו להוביל את הטבלה. ההימור שלי: 2.

ניר - משחק בין שתי קבוצות מצוינות. 'רובי' קבוצה צעירה שמוכיחה עד כה שנבנתה קבוצה טובה, בבאקה יש מספר שחקנים ששיחקו בליגת העל ומובילים את הקבוצה למקום הראשון. ההימור שלי: תיקו.

 

שחקני 'רובי', יחגגו גם מול באקה (מאור אלקסלסי)

 

בני זלפה - מ.ס טירה 

רועי - הדרבי של המגזר. שתי קבוצות שבנו קבוצות שתתמודדנה על העלייה מגלות חוסר יציבות עד כה, זלפה שפתחה את העונה נהדר, מפסידה בשני המשחקים האחרונים. ההימור שלי: תיקו. 

ניר - זלפה פתחו את העונה נהדר והיה נראה כי היא תהיה המועמדת עיקרית לעלות לליגה הלאומית, אך הפסידה בשני המשחקים האחרונים ואיבדה את המומנטום. טירה רוצה להיצמד לצמרת הגבוהה ולא תרצה להפסיד. ההימור שלי: 1.

 

עירוני טבריה - הפועל הרצליה 

רועי - שתי קבוצות שרוצות להיכנס לפלייאוף העליון. שחקניו של אילן סוויסה מעדו בשבוע שעבר וירצו לחזור למסלול הניצחונות. מומו ניסטל שמכיר היטב את המגרש בטבריה, יודע שניצחון בעיר הכנרת יחזיר את קבוצתו לחלק העליון של הטבלה.ההימור שלי: 1.

ניר - טבריה מעפילה שנה אחר שנה לפלייאוף העליון, וניתן לראות את העבודה המצוינת שעושה שם אילן סוויסה, שלדעתי עוד יגיע רחוק. בבית מול הרצליה שמפגינה חוסר יציבות והגנה חלשה, הם לא יתקשו. ההימור שלי: 1.

 

מומו ניסטל יודע שניצחון בעיר הכנרת יחזיר את קבוצתו לצמרת (איתן ידגר)

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל ירושלים 

רועי - שתי קבוצות שממוקמות עמוק בתחתית וחייבות את הנקודות. בגלבוע מינו את אבי סבג למאמנם השלישי העונה, במטרה שישאיר את הקבוצה בליגה. בירושלים שהיו בתקופה טובה, רושמים שתי תבוסות במשחקים האחרונים ויהיו חייבים להוציא נקודות. ההימור שלי: 1.

ניר - שתיים מהקבוצות החלשות בליגה ואין הרבה מה להוסיף. כל אחת מהן צריכה את הנקודות כמו אוויר לנשימה. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי צור שלום - עירוני נשר

רועי - הדרבי של הקריות. צור שלום מגיע ביכולת שיא וממוקמת בצמרת הטבלה, לאחר מספר ניצחונות מרשימים. בנשר עדיין מחפשים לברוח מהתחתית למרות הניצחון בשבוע שעבר, במגרש בצור שלום זה יהיה קשה מאוד. ההימור שלי: 1. 

ניר - משחק מסקרן בין שתי קבוצות שנמצאות רחוק האחת מהשנייה. בצור שלום נושמים אויר פסגות בעוד נשר מדשדשים בתחתית. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל מגדל העמק - הפועל אום אל פאחם

רועי - אחד ממשחקי המוקש של המחזור. מגדל העמק שמצליחה לחבר מספר ניצחונות, תפגוש את הגלאקטיקוס מאום אל פאחם. תנאי המגרש קשים מאוד ומפריעים בעיקר לשחקניו של שמעון הדרי. אני מריח פה הפתעה... ההימור שלי: תיקו.

ניר - באום אל פאחם נבנתה קבוצה עם שחקנים בכירים, ונראה כי היא המועמדת העיקרית לעלות ליגה. במגדל העמק ירצו להמשיך במומנטום החיובי וינסו לעצור את שמעון הדרי ושחקניו. ההימור שלי: 2.

 

האם מאג'די חלאיילה יחגוג גם מול אום אל פאחם? (אבי רביבו)

 

הפועל שפרעם - הפועל כאוכב 

רועי - דרבי נוסף בין השכנות האלה. כאוכב חזרה חבולה ומושפלת בשבוע שעבר נגד באקה, מנגד שפרעם מעודדים מהניצחון ואף התחזקו במספר שחקנים שיעזרו לקבוצה לברוח מהתחתית.  ההימור שלי: 1.

ניר - שתי קבוצות שרוצות לברוח מהתחתית ויעשו הכל כדי לנצח. בשפרעם יודעים שבבית הם יהיו חייבים להשאיר את הנקודות אצלם. ההימור שלי: תיקו.

 

איך פיטוריו של חיים לוי ישפיעו על קריית אתא? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל כפר כנא - עירוני קרית אתא

רועי - שתי קבוצות שהחליפו מאמנים, ורוצות להיצמד לצמרת הגבוהה אך כרגע זה לא מצליח להן. לקרית אתא יש קבוצה טובה יותר וזה יבוא לידי ביטוי במשחק. ההימור שלי: 2. 

ניר - עירוני קרית אתא מגיעה לאחר חילופי המאמנים באמצע השבוע, ולמרות שהיא קבוצה טובה יותר מכפר כנא לדעתי השינוי על הקווים ישפיע לרעה במשחק הקרוב. ההימור שלי: תיקו.

 

 

תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 10: רועי סימוני מארח את ניר דוידוביץ

הוסף תגובה
תגובות
  1. לידיעת אום אל פאחם כר הדשא במגדל העמק דומה למגרש בכפר קנא. (אוהד 15-11-2018, 18:07)
    לידיעתכם נא להתכונן בהתאם.
  2. השוער מספר 1 (דני 15-11-2018, 19:12)
  3. ניר דודוביץ' אגדה (שלום ממגדל העמק 15-11-2018, 23:55)
    למרות שהימרת שמגדל תפסיד אוהב אותך הייתי מעריץ שלך ששיחקת
  4. מומו ניסטל (חוצפן 16-11-2018, 21:39)
    אוי דוידוביץ אחלה תחזית על הרצליה