נבחרת המחזור ה-9 בליגה א' דרום בחסות: "סאסנה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור התשיעי בליגה א' דרום הסתיים, יבנה ואשדוד מנצחות ונצמדות להכח, מ.ס. כפר קאסם מסיימת בתיקו מול כפ"ס, מהתחתית ומחנה יהודה זוכה לניצחון ראשון העונה מול 'נורדיה' הלא יציבה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות... בחסות ה"סאסנה" -הסושי בר בטיילת ראשון לציון

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-11-2018
  • 17:18

מצטייני הדרום:

שוער: דורון רוזנקוביץ (מכבי שעריים)

שוערה של שעריים, שוער וותיק שמביא נקודות, ובהצלה נהדרת בדקה ה-90 השאיר את קבוצתו ביתרון מול יפו ולא במקרה קבוצתו ספגה את כמות השערים הנמוכה בליגה, שלושה שערים בלבד. כמו כן יש לציין את  אור בנימין מכפר שלם, השוער הצעיר שמגיע לו כל הכבוד על משחק מצוין ועם הזמן הוא יצבור ניסיון, יתקדם ביכולתו ויהיה לשוער מהבכירים בליגה בדיוק כפי היה יונתן שבי אשתקד.

 

דורון רוזנקוביץ, שוער ששווה נקודות (מני בן ארי)

 

הגנה:

רביד אשר (מכבי שעריים) - כוכב המחזור!

מגנה השמאלי של מכבי שעריים, מוכיח שוב מדוע הוא המגן השמאלי הטוב בליגה. ביום שישי האחרון רביד וחבריו להגנה, סגרו היטב את התקפת יפו ולא נתנו להגיע למצבים מסוכנים. רביד כבש שער ענק מה שבעצם הביא את הניצחון לשעריים, ולבסוף קינח והשלים צמד נהדר שהוביל את שערים לניצחון מול יפו.

 

כוכב המחזור של ליגה א' דרום, רביד אשר (מני בן ארי)

 

גיא עיני (אדומים אשדוד)

בלמה המצוין של אדומים אשדוד, עצר את התקפת ירמיהו חולון מלכבוש שערים. גיא שחקן נשמה שנחשב מהמובילים שיש בליגה א', ונגד חולון הוא הוכיח את כישוריו הרבים. 

 

סולי צמח (הפועל מחנה יהודה)

בלמה הוותיק  של מחנה יהודה, למרות גילו המתקדם מוכיח שאין תחליף לניסיון הרב שיש לו. מוביל ומנהיג את חבריו לקבוצה והוא ישאיר את מחנה יהודה בליגה.

 

מור חוזז (הפועל בקעת הירדן)

מגנה הימני של בקעת הירדן עשה עבודה נהדרת בחלק האחורי של קבוצתו, תמך רבות בהתקפת קבוצתו, יצר מצבי כיבוש רבים שהוחמצו.

 

קישור:

נתי ארוזאן (מכבי יבנה)

קשרה המצוין של יבנה חזר אחרי פציעה, והיה מצוין מול קרית גת. נתי שמר על הכדור ויצר מצבים לקבוצתו, כבש גול יפה היה ממש טוב! וכשנתי טוב, יבנה טובה.

 

מוטי אוחיון (הכח ר"ג)

קשרה המצוין של הכח ר"ג כבש שער אדיר ביופיו מול שמשון כפר קאסם, חד  לחיבורים. למוטי יש כישרון ענק עם שליטה אדירה בכדור, והוא עובר שחקן מתי שרק בא לו. סיבסב פעם אחר פעם את הגנת כפר קאסם, ונמצא בכושר מצוין. 

 

שער ענק של מוטי אוחיון! (איתן ידגר)

 

יקיר ארצי (מכבי יבנה)

קשרה האחורי של מכבי יבנה, היה מעל כולם במגרש במשחק מול קרית גת. עצר את כל התקפות של היריבה, והוציא את קבוצתו להתקפות מסוכנות כשהיה פעיל מאד במשחק.

 

יוני רביבו ('אדומים' אשדוד)

קשרה של האדומים, עם עוד שער ניצחון ספור חשוב לקבוצתו. יוני נמצא בכושר נהדר לאחרונה, ומוביל את קבוצתו לצמרת הגבוהה, ולא נתפלא שהוא יוביל את קבוצתו ללאומית בתום העונה.

 

שער גדול של יוני רביבו נתן לאדומים ניצחון מול חולון (גיא צמח)

 

התקפה:

ליאור יהודה (בית"ר כפ"ס)

חלוצה הצעיר של כפ"ס, היה מצטיין על המגרש במשחק מול מ.ס. כפר קאסם. שחקן שלא מפסיק להטריד את הגנת היריבה, היה פעיל מאד וכבש את שער שהביא נקודה לקבוצתו. לקראת הסיום יכול היה לכבוש את שער הניצחון עבור קבוצתו, אבל החמיץ. חלוץ מוכשר עם עתיד גדול.

 

שרון גורמזנו (הכח ר"ג)

איזה שחקן ענק גורמזנו. כבש צמד ולא הפסיק לאיים על השער. מכל מקום אפשרי החלוץ המסוכן מנסה לסכן את השער. מהאוויר עם הראש, במספרת מהאוויר, כדורים חופשיים. שרון נמצא בכושר מדהים והוא ללא ספק החלוץ הטוב בליגה בחודש האחרון. 

 

שרון גורמזנו, החלוץ הטוב בליגה בחודש האחרון (גיא צמח)

 

מאמן המחזור: עומר פרץ (הכח ר"ג)

מכבי שעריים עם מאמן או בלי מאמן, עשו תוצאה אדירה שניצחו את מכבי יפו, אבל השבוע הכי הרשים כפי שהוא מרשים למן פתיחת העונה הוא עומר פרץ, מאמנה של הכח ר"ג שהביא את קבוצתו לרמת מוכנות למשחק. קבוצתו שיחקה מעולה מול כפר קאסם, שחקניו של עומר נראים בכושר שיא, חדים ועם מוטיבציה גבוהה להצליח. שאפו ענק למאמן הצעיר שיגיע רחוק!!

 

קבוצת המחזור: מכבי שעריים!

ללא ספק מגיע לשחקני שעריים שאפו ענק!! עם מאמן או בלי מאמן שזה כבר לא משנה, לשעריים יש חבורה של גברים, ורואים את זה כל משחק, אבל מול יפו שלא ברור מי היה על הקווים, השחקנים נתנו הצגה ענקית וניצחו את מכבי יפו! שאפו לקבוצה!

נבחרת המחזור ה-9 בליגה א' דרום בחסות: "סאסנה" ראשון לציון-סושי בר על הים

הוסף תגובה
תגובות
  1. כול הכבוד למכבי שעריים (שערוקי 12-11-2018, 17:28)
    שעריים קבוצה של גברים יום שישי מלחמת עולם נגד כפר קסם
  2. כתב נכבד לא ידעתי שסולי צמח בלם (מחנה אימפריה 12-11-2018, 20:07)
    מחנה תישאר!
  3. תודה לכם אתר גולר (אוהד שעריים 12-11-2018, 20:48)
    שעריים קבוצה עם קהל גדול כדאי לסקר כל משחק שלה.
  4. קהל הכח קהל נהדר ותומך (אוהד הכח ותיק 13-11-2018, 12:23)
    10 שנים לא הגעתי למשחק. מזמן לא נהניתי כמו שנהניתי ביום א באיצטדיון ר-ג כשהסגולים רוקדים על הדשא לקול שאגות כאלף אוהדים בסגול: 'הך הך הכח'