עירוני טבריה מעדה מול הפועל מגדל העמק

עירוני טבריה, מי שנמצאת בכושר נהדר התארחה במגדל העמק ושיחקה מול הפועל המקומית. טבריה הגיעה למשחק לאחר ניצחון 4-0 באמצע השבוע מול הפועל ירושלים, רצתה להשיג ניצחון נוסף ולהשיג את המקום הראשון. מנגד, המארחת מגיעה גם היא במצב רוח מרומם לאחר ניצחון 1-0 מול הפועל כפר כנא בשבוע שעבר. בסיום המשחק, טבריה נזכרה מי 'הכבשה השחורה' שלה...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-11-2018
  • 14:18

הפועל מגדל העמק אירחה את עירוני טבריה כאשר שתי הקבוצות חיפשו להשיג ניצחון כל אחת ומטרותיה, כשלשני המאמנים מספר לא קטן של פצועים. שחקניו של אילן סוויסה שניצחו באמצע השבוע ונצמדו למקום הראשון, חיפשו להמשיך במומנטום החיובי.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבי רביבו)

 

המשחק נפתח בשליטה של האורחים שניסו לכבוש שער מהיר, אך ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת דווקא למארחים, בדקה ה-11 כדור חופשי הוגבה לרחבה, הגנת טבריה הרחיקו לא טוב ושחר בן ארי בעט למסגרת, אך שחקן הגנה טברייני הרחיק מהקו.

 

הגנת טבריה מצליחה למנוע שער של מגדל העמק (אבי רביבו)

 

חולפת לה דקה, ומהצד השני ראינו כדור קרן של חולי עבדאללה מוצא את עבאד ג׳אברין שנוגח היטב, אך טל בויס מציל שער בטוח ומרחיק לקרן.

 

קרן נהדרת של עבדאללה חולי (אבי רביבו)

 

בדקה ה-25 כדור מוגבה לתוך הרחבה, והיה נראה ששוערה של טבריה, עדי תדמור קולט את הכדור, אך בלבול בהגנה גרם להשמטה גרועה של תדמור, יותם כהן ניגש לכדור החוזר, מסובב נהדר אך עפיף נאזל מציל מקו השער גול בטוח למגדל העמק.

 

הרוחות במגרש הקשו על שתי הקבוצות לפתח את משחקן הרגיל, והכדור התנהל בעיקר במרכז המגרש. חמש דקות לתום המחצית הראשונה, ניקולאס פלצ'וק בעט חזק ושטוח מ-35 מטרים, אך עדי תדמור היה במקום כדי לקלוט מצוין ולהוריד את שתי הקבוצות להפסקה בתיקו מאופס, כאשר שתי הקבוצות לא הציגו את משחקן הרגיל.

 

עדי תדמור קולט את הכדור של פלצ'וק (אבי רביבו)

 

את המחצית השנייה, שחקניו של אילן סוויסה פתחו בלחץ כבד, וכבר לאחר שתי דקות שלומי ברגיק בכדור אומן מוצא את כפיר בן דוד לבד בתוך הרחבה, האחרון מסתובב נהדר ובועט שטוח אך הכדור חומק סנטימטרים ליד הקורה.

 

שחקני טבריה לא מצליחים למצוא את הרשת (אבי רביבו)

 

המשחק שהפך להיות בשליטה בלעדית של האורחים מעיר הכנרת, התחיל להיות שדה קרב כאשר לא פחות מ-3 כרטיסים צהובים נשלפו לשחקני מגדל העמק. לאחר שעה של כדורגל ולחץ בלתי פוסק של שחקני טבריה, אהוד מערבי קיבל כדור כ-30 מטרים משערו של מאג׳די חלייאלה, ושחרר פצצה שפספסה את המסגרת במעט.

 

בעיטה טובה של אהוד מערבי מפספסת את המסגרת במעט _אבי רביבו)

 

שלוש דקות מאוחר יותר, ובניגוד גמור למהלך המשחק, כדור מוגבה לתוך הרחבה, עובר את כל הגנת טבריה ורם סופר נותר לבדו מול תדמור ונוגח פנימה וקובע 0-1 למגדל העמק!

 

מאמנה של מגדל העמק, ביצע 3 חילופים בעיקר הגנתיים בכדי לשמור על התוצאה, ובדקה ה-90 יהודה ז'אנו נותר לבדו בתוך הרחבה וממרחק של שני מטרים מול שער חשוף בעט את הכדור מעל השער. החמצה ענקית לז'אנו שמפספס הזדמנות אדירה לקבוע יתרון כפול למגדל העמק. 

 

כמה אושר אצל שוערה של מגדל העמק (אבי רביבו)

 

בסיום, טבריה מאבדת נקודות יקרות במאבק הצמרת, ומנגד הפועל מגדל העמק רושמת ניצחון שני ברציפות, לאחר הניצחון בשבוע שעבר מול כפר כנא, ובורחת מעט מהאזור המסוכן.

מאג׳די חלייאלה חוגג ניצחון ענק של מגדל העמק (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאלי. מזרחי (חיים 10-11-2018, 14:28)
    אלי בהצלחה בהמשך הליגה יאללה מגדל
  2. חלוץ (אוהד 10-11-2018, 15:55)
    טבריה חייבת חלוץ בכיר, ואז אפשר לדבר על עליה
  3. להמשיך את המומנטום (אוהד 10-11-2018, 16:38)
    מגדל על המפה,חוזרת לעצמה,טבריה היסטוריה,להתכונן לאום אל פאחם,בהצלחה ב''ה
  4. אוהד רון,כתב לענייני מזון (נפתלי 10-11-2018, 16:55)
    אתה בכלל הייתה במגרש,טבריה לא שלטו ולא נעליים ,אתה שקרן פתולוגי,טבריה היו צריכים לקבל שלושה שערים,קדימה מגדל בהצלחה
  5. למגיב 4 (אוהד 10-11-2018, 18:07)
    טבריה שלטה לאורך כול המשחק וראו את הבדלי הרמות גם טבריה קבוצה יותר טובה מימגדל העמק חוסר מזל של גול אחד ואז מהלך הגנתי ועברת זמן מסריחה של נשכבים על הדשה 5 דקות על כלום ו 3 צהובים למגדל העמק זה אומר הכול על הבדלי הרמות אה ומגרש של פרות וסוסים
  6. כשטבריה רואה את מגדל העמק היא עושה במכנסיים!!! וזה שנים על גבי שנים. (אוהד עירוני טבריה 10-11-2018, 18:15)
    אין מה לעשות . גם אם היינו משחקים מול 5 שחקנים היינו מפסידים.....
  7. לא מעדה זאת הרמה מגדל יותר טובה אגב הפועל בקה קבוצה לוהטת יותר מעניין מקום ראשון (ראמי 10-11-2018, 18:31)
  8. למגיב, 5 (השכן של בוסקילה 10-11-2018, 19:44)
    על איזה רמה אתה מתכוון ,רמת הגולן? ארבע פעמים אתם מפסידים ברציפות אתם מפסידים למגדל העמק, ואתה מדבר על הבדלי רמות, תידה, שיעורי בית לפני שאתה כותב..
  9. לכל המגיבים המסלולים ממגדל העמק... (טברייני רציני 11-11-2018, 11:41)
    לאלו שחיים בסרט הפסדנו לכם או לא הפסדנו לבנתיים אנחנו קבוצת צמרת כבר מספר שנים ועם עבר בליגה הלאומית דאז וגם בליגה הלאומית לפני מספר שנים , אתם סתם אורווה בלי סוסים תחיו בסרט העיקר , אולי תצטרפו לבית שאן
  10. למגיב 8 (אוהד 11-11-2018, 12:03)
    על מה אתה מדבר כנראה שאתה מתלהב יותר מידיי מהניצחון המקרי הזה טבריה מקום 3 אתם מקום 10 וככה זה כבר שנים לאן שטבריה הגיעה בשנים האלה אתם יכולים רק לחלום אתם קבוצת תחתית מובאקת אה ודש" לבוסקילה אתה השכן שלו לא חחחחחח
  11. לטבריינים מלאי החובות (אא 12-11-2018, 22:31)
    מוסר תשלומים שמעתם? תמשיכו לחשוב שהכל ורוד ובינתיים תהיו חייבים כספים לשחקנים. אתם צריכים להתבייש. למגדל כולם רוצים לבוא כי משלמים בסמן כמו שעון, יש כבוד לשחקנים במיוחד מבית, תראו מה עשיתם לשלום עקיבא, ואם אתם קוראים לעונה אחת בלאומית שהייתם בשר תותח