"אני מאמין שאנחנו רק נלך ונתחזק עם הזמן"

כך אמר רן רול, קשרה של אום אל פאחם לאחר שהבקיע שער במשחק מול רובי שפירא בו ניצחו 2-1. רן הצטרף העונה לסגל של פאחם, לאחר שבעונה הקודמת שיחק במכבי הרצליה בליגה הלאומית, ונחשב לחיזוק משמעותי לקבוצה. שוחחתי איתו על היכולת של אום אל פאחם עד כה, על היחסים עם הקהל ועל המפגש מול כפר כנא במחזור הבא

  • על ידי: לירן ביטון
  • 08-11-2018
  • 09:27

רן מה גרם לך לחתום באום אל פאחם?

"פנו אלי וישבתי למשא ומתן מול אום אל פאחם. קודם כל התרשמתי מהפוטנציאל שיש באום אל פאחם, גם מבחינת השאיפות של הקבוצה וכמובן הרצון שלהם לכוון לעליית ליגה, לא באתי להעביר את הזמן בליגה א' חיפשתי אתגר ובאום אל פאחם יש פוטנציאל אדיר של הקהל והמקום עצמו. "

 

הבקעת שער במשחק מול רובי שפירא, איך אתה מסכם את המשחק?

"אני חושב שהגיע לנו לנצח את המשחק, אומנם שיחקנו נגד קבוצה שנמצאת בכושר טוב אבל מנגד גם אנחנו הגענו בכושר מצוין, ואני חושב שלאורך כל דקות המשחק שלטנו ללא עוררין. רובי התעסקו בהגנה והתקפות מתפרצות, ואני חושב שניצחנו בצדק. להבקיע שער זו התחושה הכי טובה שיכולה להיות מבחינה אישית, בשביל זה הביאו אותי לקבוצה."

 

רן רול " אני חושב שהגיע לנו לנצח במשחק נגד רובי." (צילום: מאור אלקסלסי)

 

אום אל פאחם עד כה עם תיקו, ו3 ניצחונות רצופים, איך אתה מתרשם מהיכולת של הקבוצה שלך עד כה?

"יש לנו סגל שחקנים מצוין, גם השחקנים שנמצאים על הספסל הם שחקנים שיכולים לפתוח, וזה אומר הרבה על הסגל שנבנה באום אל פאחם ורואים את זה בתוצאות. התחלף מאמן, והגיעו שחקנים חדשים ותוך כדי תנועה, אנחנו עדין נבנים ומכירים אחד את השני  אני מאמין שאנחנו רק נלך ונתחזק עם הזמן."

 

שמעון הדרי יכול להיות מרוצה מהיכולת של השחקנים. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

האם בעקבות הניצחונות יש שינוי ביחס האוהדים כלפי הקבוצה לאור המקרים שהיו במשחקים קודמים?

"הקהל תמיד תמך בקבוצה, כמובן שקרה מקרה שהיה חציית קו אדום שבו אוהד הרים יד על שחקן, וזה משהו שלא עבר על סדר היום. עשינו שיחה עם ההנהלה והאוהדים והבהרנו שדבר כזה לא יכול לקרות עוד פעם. אני רוצה להעביר פה נקודה, הקהל של אום אל פאחם הוא קהל מדהים ובכל מקום יש קומץ שהוא קצת יותר קיצוני, וחבל שזה קרה אבל אנחנו יודעים שבכל משחק הקהל מאחורינו ומגיע לו כל הכבוד."

 

מה דעתך על שאר הקבוצות בליגה?

"אני חושב שיש ליגה טובה ומעניינת השנה, אבל הליגה היא עוד ארוכה ואנחנו רק בתחילת הדרך מבחינת תוצאות. אנשים יצטרכו לשפוט אותנו בסוף העונה, ואני בטוח שלא יהיה לנו קל כי הליגה חזקה ויש קבוצות טובות, אנחנו תמיד נהיה מוכנים."

 

אום אל פאחם מכוונים לעלות ליגה. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

במחזור הבא תפגשו את כפר כנא, איך התחושה לקראת המשחק?

"אנחנו מכבדים את כפר כנא, ויודעים שכל קבוצה שאנחנו באים לשחק נגדה באה באובר מוטיבציה גם בגלל שזו אום אל פאחם והיא קבוצה טובה שבאה עם קהל ויוצרת אווירה. אנחנו בטוחים שיהיה כך גם נגד כפר כנא, אנחנו סומכים על הצוות והשחקנים שנבוא למשחק הזה מוכנים וכמובן נרצה לקחת 3 נקודת, ולעשות את העבודה." 

רן רול חוגג את השער במשחק (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות