תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 8: רועי סימוני מארח את אריה בן ציון

לקראת המחזור ה-8 בליגה א׳ צפון, בחר רועי סימוני סוכן השחקנים לארח את אריה בן-ציון (בנצי), חבר הנהלת עירוני לטבריה לקרב מעניין. האם אום אל פאחם תמשיך לנצח...? אילן סוויסה וקבוצתו הלוהטת פוגשים את טירה... בקרית אתא מריחים אויר פסגות ופוגשים את השכנה מכאוכב... בבאקה רושמים הפסד ראשון, האם הם יחזרו לנצח..? שווה לקרוא!!!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-11-2018
  • 17:17

שלום לכולם!!!

ליגה א׳ צפון מספקת לנו מידי שבוע הפתעות נעימות ומתגלה כליגה מעניינת שבה הכל יכול להיות, בשבוע שעבר חזרתי למסלול הניצחונות, והשבוע בחרתי לארח את חברי הטוב אריה בן ציון (בנצי), חבר הנהלת עירוני טבריה. יהיה מעניין לראות כיצד זה יגמר?

 

נעבור למשחקים:

הפועל כפר כנא - הפועל מגדל העמק 

רועי - משחק מעניין בין שתי קבוצות לא יציבות מתחילת העונה. שני המאמנים יחפשו לא להפסיד ויתחלקו בנקודות. ההימור שלי: X. 

בנצי - מגדל העמק באים במצב רוח טוב אחרי הניצחון בגביע, למרות שבליגה הם לא מספקים עד כה את הסחורה. בכפר כנא מפגינים חוסר יציבות מדי שבוע. ההימור שלי: 2.
 

עירוני טבריה - מ.ס טירה 

רועי - קבוצתו של אילן סוויסה נראית נהדר וממוקמת בצמרת הגבוהה כשהיא רושמת ארבעה ניצחונות העונה. בבית הם קבוצה חזקה ולא יאבדו נקודות למרות שמולם מגיעה טירה עם סגל שחקנים מרשים מאוד. ההימור שלי: 1.

בנצי - טבריה בתנופה וירצו להמשיך להיצמד לצמרת, במיוחד שהמשחק בבית והיא נחשבת לאחת הקבוצות הביתיות הטובות בליגה. טירה קבוצה טובה עם סגל שחקנים מצוין ויהיה קשה מולה אבל לדעתי טבריה תנצח. ההימור שלי: 1.

 

טבריה נראית נהדר בשבועות האחרונים  (מאור אלקסלסי)

 

הפועל הרצליה - עירוני נשר

רועי - הרצליה חזרו לנצח ורוצים לשמור על רצף כדי להיצמד לצמרת הגבוהה, מול נשר החלשה שלא מצליחה להשיג נקודות זה לא צריך להיות קשה. ההימור שלי: 1.

בנצי - הרצליה טובה יותר והם לא ירשו לעצמם לאבד נקודות בבית שלהם. נשר חלשה במשחקי החוץ ולכן אני לא חושב שהם יצליחו לנצח בהרצליה שרוצה להיצמד לצמרת. ההימור שלי: 1. 

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל באקה אל גארביה 

רועי - ההזדמנות האחרונה של אסי גלבוע שממוקמת במקום האחרון בטבלה, בקבוצה צירפו מספר שחקנים שייצבו את הקבוצה. בבאקה אוהד בוזגלו עזב ועדיין אין מאמן, אבל בבאקה יש קבוצה טובה שצריכה לעשות את העבודה. ההימור שלי: X.  

בנצי - אסי חייבת להתעורר ואחרי החיזוק שעשו השבוע נראה לי שהם לא יצאו בידיים ריקות מהמשחק הזה. החוסר שקט בבאקה בשבוע האחרון יכול לשחק לטובתם. ההימור שלי: X.

 

רז משולם חייב להתחיל ולקחת נקודות (אלעד ירקון)

 

הפועל כאוכב - עירוני קרית אתא

רועי - דרבי השכנות בין שתי קבוצות שרוצות להתמודד בצמרת הגבוהה, ולשם כך הביאו שחקנים בכירים. בנוסף חיים לוי ואיימן חלייאלה מכירים את הליגה היטב ויעשו הכל כדי לנצח. ההימור שלי: 2.

בנצי - משחק בין שתי קבוצות טובות. מאז שקרית אתא התחזקה היא מראה ניצוצות של כדורגל טוב וניראה שהיא בדרך הנכונה לצמרת הגבוהה. כאוכב קבוצה טכנית עם המון כישרון. לדעתי תהיה חלוקת נקודות. ההימור שלי: X.

 

חיים לוי מכיר את הליגה היטב ויעשה הכל בכדי לנצח (מאור אלקסלסי)

 

״רובי שפירא״ חיפה - הפועל אום אל פאחם 

רועי - המשחק המסקרן של המחזור. אום אל פאחם יוצאת למשחק חוץ מול הקבוצה הלוהטת של אלעד בראון ומיקי קופל, שמוכיחה שבלי הרבה כוכבים אבל עם צעירים מוכשרים הם רושמים עונה נהדרת. אום אל פאחם רושמת שני ניצחונות רצופים מאז הגעתו של שמעון הדרי ועושה את הדרך הבטוחה לעבר הצמרת. ההימור שלי: 2.

בנצי - המשחק של השבוע. למרות הניצחון של אום אל פאחם, יהיה לה קשה ברובי לה יש הגנה מנוסה עם שחקנים צעירים, שרוצים להוכיח ואכן יש שם קבוצה טובה. אך מול קבוצת הכוכבים של שמעון הדרי זה יהיה קשה. ההימור שלי: 2.

 

האם אלעד בראון ו'רובי' ימשיכו את התקופה הטובה מול אום אל פאחם (מאור אלקסלסי)

 

מכבי צור שלום - הפועל שפרעם

רועי - צור שלום שאחראית להפתעת המחזור בשבוע שעבר, תארח את השכנה משפרעם למשחק תחתית מובהק. בשפרעם יודעים שהם חייבים לקחת את הנקודות במגרש הקטן בקריות. ההימור שלי: 2.

בנצי - צור שלום בבית היא קבוצה עקשנית, וקשה ליריבות לשחק במגרש בצור שלום. שפרעם  שלא מצליחה להשיג ניצחונות, תתקשה במגרש הקטן ולכן לא תיקח נקודות. ההימור שלי: 1.

 

הפועל בני זלפה - הפועל ירושלים 

רועי - זלפה נחשבת להפתעת העונה עד כה ונשארת ללא הפסד, ומוכיחה כי צריך לקחת אותה בחשבון כאחת המועמדות העיקריות לעלות לליגה הלאומית. בירושלים רושמים שני ניצחונות רצופים, אך מול זלפה זה יהיה מאוד קשה. ההימור שלי: 1.

בנצי - לדעתי משחק קל לבני זלפה. הם עדיין לא הפסידו ולא נראה לי שהם יאבדו נקודות למרות שירושלים מראה סימני התאוששות בשבועות האחרונים. ההימור שלי: 1.

תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 8: רועי סימוני מארח את אריה בן ציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הזמן רועי נגד צור שלום (קובי 01-11-2018, 19:17)
    בהחלט ״אובייקטיבי״
  2. טבריני (בנצי 01-11-2018, 21:43)
    אחלה בנצי כל הכבוד לו , לגבי קבוצה ביתית זה כבר לא נכון ,