משחקי גביע, מי תהיה ההפתעה של היום?

שלושה משחקי גביעי ייערכו היום, כאשר המשחק המסקרן והמעניין ביותר יערך בירושלים כאשר קטמון מהלאומית תארח את מכבי יבנה. משחקים נוספים: מכבי בני ריינה מליגה ב' תארח את הפועל כפ"ס והפועל איכסל את שמשון ת"א מליגה ב'. מי תודח? מי תפתיע? ומי תתקדם עוד צעד אל עבר הנשיא... וזכרו, כל הפתעה-הרי זה משובח!

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-10-2018
  • 12:15

סיבוב שביעי במשחקי הגביע יתחילו היום כאשר שלושה משחקים מעניינים יערכו. המשחק הכי מעניין הוא ללא ספק בין הפועל קטמון מוליכת הליגה הלאומית לבין מכבי יבנה מוליכת ליגה א' דרום. את קטמון מאמן ליאור זדה, מי שאימן שנים רבות בליגה א' ומכיר את הליגה, וזה למעשה היתרון הכי גדול של קטמון במשחק הזה, שמאמנה הגיע למעשה מליגה א' ויודע את החוזק של קבוצה כמו מכבי יבנה ויודע כיצד להתכונן. מנגד קבוצתו של אורי קרגולה היא קבוצה יציבה עם הגנה חזקה שיכולה בקלות להתמודד עם התקפת קטמון החזקה. אנחנו צופים משחק שקול אך יתרון הביתיות יכריע את המשחק וקטמון יעלו שלב. 

 

שחקני יבנה חוגגים, האם יחגגו מול קטמון? (מני בן ארי)

 

משחק נוסף שיתקיים היום הוא בין מכבי בני ריינה מוליכת ליגה ב' צפון ב', לבין הפועל כפ"ס סגנית המוליכה מהליגה הלאומית. ריינה קבוצה די אלמונית ללא עבר עשיר בליגה א' בשנים האחרונות, אבל עם תוצאות מדהימות העונה כאשר משישה משחקים העונה היא ניצחה שישה משחקים, יש להם שוער מצוין - שוקי ביראני, שנחשב שוער לגיטימי לליגה א', בלם גדול וחזק כמו ארנון רבינוביץ וחלוץ כמו מוחאמד עוואד המהיר שכובש בצרורות בליגה ב'. הפועל כפ"ס אומנם עדיפה, אבל במגרש בכפר כנא כאשר יבואו מאות אנשים לעודד את ריינה, קל זה לא יהיה לכפ"ס ושלא יתפלאו אנשים אם המשחק הזה יגיע להארכה... למרות שעדיין כפ"ס עדיפה והכושר שלה עדיף, הם יכולים להיות מופתעים ואולי המשחק הזה יהיה הפתעת הסיבוב של הגביע...

 

צביקה לוי, מוביל את שמשון ת"א לעונה גדולה. האם יפתע את איכסל? צילום: איתן ידגר.

 

המשחק השלישי והאחרון יתקיים בין הפועל איכסל ושמשון ת"א. איכסל עלתה העונה לליגה הלאומית ובנתה סגל טוב שיכול ואפילו צריך להשאיר אותה בליגה. איכסל זאת עיר של כדורגל, ורק חבל שהם לא משחקים בבית, כי המגרש שלהם לא מאושר לליגה הלאומית, ועד שיסיימו לבנות את האצטדיון העונה כבר תסתיים. שמשון ת"א אותה מאמן צביקה לוי, עושה עונה מצוינת בליגה ב' דרום א'. הקבוצה עם תקציב שפוי, מובילה את הטבלה ומציגה כדורגל יפה. שמשון תנסה להפתיע את איכסל למרות שאם בשני המשחקים אני חושב שיכולה להיות הפתעה, במקרה של המשחק הזה, הפועל איכסל תנצח ותמשיך לשלב הבא, בעוד שמשון ת"א יתמקדו במשחקי הליגה החשובים יותר. 

 

שיהיה בהצלחה לקבוצות שלנו...וזכרו, כל הפתעה הרי זה משובח...ניצחון של הקטנות, מביא כבוד לכל הליגה שלה!

כל הפתעה- הרי זה משובח!

הוסף תגובה
תגובות