סיכום המחזור ה-10 בליגה הלאומית של סוכנות השחקנים D&A

סוכן השחקנים תומר אסולין, מנתח לנו את המחזור העשירי בליגה הלאומית. בצמרת קטמון וכפר סבא מנצחות, נצרת עלית מפסידה לראשונה העונה, אשקלון ונס ציונה מטפסות צעד נוסף קדימה. בתחתית מרמורק, בני לוד ואיכסל מפסידות והכל הולך ונהיה מסובך בחלק התחתון של הטבלה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-10-2018
  • 16:15

הפועל ר"ג - הפועל קטמון 1:0
שער מהיר של קטמון בדקה ה-3 העניק ניצחון לקטמון. תוצאה וניצחון חשוב לליאור זדה ושחקניו! מנגד הפועל רמת גן מאכזבת ובגדול! אומנם אחרי שני ניצחונות, אך היכולת הייתה לא טובה. ההפסד בבית מעיד שמשהו לא טוב קורה השנה להפועל ר"ג למרות ההשקעה האדירה במונחים של ליגה לאומית, זה כנראה לא זה העונה!
 

הפועל כפ"ס - בית"ר ת"א רמלה 2:3
תוצאת המחצית 2:0 שמחה רבים מצד אחד ומצד שני, הרוחות געשו. החבורה של בנודיס לא הופיעו לחצי הראשון למול הקהל הביתי וירדו בפיגור של שני שערים וזה היה נראה גמור! אך בנודיס וחבורתו יצאו למחצית השנייה ובניגוד גמור למחצית הראשונה, עלו נחושים והפכו את התוצאה, המהפך הושלם והניצחון הסופר חשוב הזה מושג בדם, יזע ודמעות, וכפר סבא נשארת צמודה לקטמון בצמרת.

 

מהפך מרשים של ארז בנודיס וחניכיו (מאור אלקסלסי)

מכבי אחי נצרת - הפועל פ"ת 0:0
תיקו ללא אירועים משמעותיים וללא שערים. אחי נצרת ממשיכה ביכולת הלא משכנעת, פ"ת לא מצליחה להתרומם ונשארת אחרונה עמוק בתחתית.

הפועל עכו - עירוני ראשל"צ 0:0
עכו משיגה עוד נקודה לא במשחק גדול, מנגד ראשל"צ עם עוד משחק לא טוב שבו היא לא כובשת. קבוצה שנבנתה לרוץ לעלייה, לא מצליחה להתרומם ונראית לא טוב!

סקציה נס ציונה - הפועל נצרת עלית 1:2
ניצחון ענק של עופר טסלפפה ושחקניו במשחק הצמרת. נס ציונה מוכיחה שהיא שייכת לחלק העליון ובצדק ! מנגד הפסד ראשון לירון הוכנבוים ושחקניו.

 

שער של סהר לוי העניק לסקציה נס ציונה ניצחון יקר (מני בן ארי)

 

הפועל עפולה - הפועל איכסל 0:1
ניצחון בדקה ה-90 משער של עידן דוד המוציא לפועל של עפולה העונה. איכסל בעידן אדהם הדיה רושמת הפסד ראשון מאז הגעתו לקבוצה.
 

שער יקר של עידן דוד בדקה ה-90 (עודד חסין)

 

הפועל מרמורק - הפועל אשקלון 1:0 
אלדד שביט ושחקניו עם הפסד נוסף והם נמצאים עמוק בתחתית! מנגד שלומי דורה ושחקניו רושמים ניצחון "קטן" אבל ניצחון "ענק", ואשקלון נצמדת חזק לדבוקת הצמרת!
 

הפועל בני לוד - עירוני רמת השרון 1:0
שחקני רמת השרון רושמים ניצחון שני ברציפות. ניצחון חוץ חשוב מאוד במשחק התחתית מול לוד, מנגד המקומית מסובכת חזק בתחתית וחייבת להתחיל לייצר נקודות!
 

מחזור מעניין היה לנו והליגה שמתפתחת העונה, חיה, נושמת ובועטת! אנחנו מחכים כבר למחזור הבא כשבאמצע השבוע מחכה לנו מחזור גביע.

סיכום המחזור ה-10 בליגה הלאומית של סוכנות השחקנים D&A

הוסף תגובה
תגובות