הסקר הגדול: מה אנשי הכדורגל הבכירים חושבים על מקרה שי מאור? והאם הם ממליצים לו להישאר או לעזוב את אשדוד?

שי מאור, מאמנה של עירוני אשדוד, ספג לטענתו סטירה ומכות מאחד מאוהדי קבוצתו. שאלנו את האנשים הבכירים בליגות שלנו מה הם חושבים על המקרה? ומה הם היו עושים במקומו? עוזבים או נשארים לאמן? שווה לראות מה ענו קרגולה,רוני אוואט, אלעד בראון, ניר שטרית, אילן סוויסה, מוסא בן חיים, איהאב סרסור ועוד....

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-10-2018
  • 18:39

ניר שטרית, מנכ"ל הפועל הרצליה: "אם ההנהלה של אשדוד מגנה את המקרה באופן חד משמעי, ומעבירה מסר ברור כלפי אוהדי הקבוצה שהדברים יטופלו בחומרה כנגד כל אוהד שירצה לפגוע בקבוצה וייענש בצורה קשה בדרכים החוקיות. שי צריך לראות איך ההנהלה מגבה אותו או לא, ואז להחליט לפי ההרגשה שלו, וההחלטה שלו ומשפחתו". 

 

רועי סימוני סוכן השחקנים הבכיר:״בושה לכדורגל בישראל שמקרה כזה נעשה במחוזותינו, מגיע שאפו להנהלת עירוני אשדוד שגינתה את המעשה בכל תוקף. המשטרה תהיה חייבת לפעול בחומרה ובהזדמנות זו החלמה מהירה לשי מאור״.

 

מיקי קופל, המנהל הספוריטיבי של רובי חיפה:" מאמן קבוצה חייב להיות בטוח וסטרילי מאוהדים בטח במגע פיזי. ניתן להביע דעה ואפילו לקלל כי זה משחק כדורגל. אם הבנתי נכון, המגע הפיזי היה בשטחי המגרש, אני לא מבין מה הסיבה שלמאמן קבוצה לעשות אסיפת אוהדים. זה לא נראה לי מקצועי. מאמן צריך לתת הסברים להנהלה ובמקסימום להוציא הודעה מסבירה ברשתות או באינטרנט של הקבוצה חד פעמי. אם הוא לא מרגיש בנוח או שיש משהו שמסתתר מאוחרי הברדק הזה עליו לקום ולעזוב במיידי. אין שום סיבה למגע פיזי בין אוהדי הקבוצה למאמן הקבוצה. ופה אני שמח שהנהלת הקבוצה גינתה את זה."

 

מיקי קופל, המנהל הספורטיבי ברובי חיפה:"מאמן צריך לתת הסברים להנהלה ולא לאוהדים".

 

מוסא בן חיים, מאמנה של מכבי שעריים בתגובה: "נעשה דבר שאסור שיקרה, מעמד המאמן בארץ שלנו זה קטסטרופה. אני דווקא חושב שאם שי יש לו את הכוחות הנפשיים לחזור, אז לא לוותר ולהמשיך בדרך שלו. יש לאשדוד קבוצה טובה והם יעלו ליגה".

 

אודי כבודי, מאמנה של הפועל קריית אונו בתגובה: "מקרה חמור מאוד ואסור שדברים כאלה יקרו בכדורגל, לא חשוב באיזו ליגה. לפי דעתי שי צריך להישאר באשדוד, זו קבוצה טובה עם אנשים חמים מאוד שאני מאמין שיחבקו אותו ויטפלו במקרה בצורה הכי טובה שיש".

 

רוני אוואט, מאמן מכבי יפו בתגובה:"זה מקרה מצער וחמור שאין לו מקום בספורט בכלל ובכדורגל בפרט ואני מגנה כל אלימות שהיא. לגבי מה אמור לעשות שי מאור, אני חושב שזה לשיקול דעתו בלבד, כל מקרה לגופו."

 

רוני אוואט, מאמן יפו, :"מגנה כל אלימות". צילום: איתן ידגר.

 

איהאב סרסור הבעלים של שמשון כפר קאסם בתגובה: "אני מגנה בחריפות את האלימות. אסור לנו להגיע לקווים האלו! אני מאשים ההנהלה שנותנת יותר מדי חופשית לקהל. אנחנו משמשון כפר קאסם, הנהלה ושחקנים מגנים את האלימות במגרשי כדורגל, ודבר כזה מקומו לא במגרשים שלנו. שי מאור לא צריך להמשיך במקום כזה. בנאדם מאוים יחזור לאותו מקום? מה יקרה לו פעם הבא אלוהים ישמור..."

 

אורן דניאל, סוכן השחקנים הבכיר בתגובה: "מקרה חמור מאוד!!! אין מקום לאלימות במגרשי הכדורגל. הענישה צריכה להיות קשה שכל אחד יצטרך לחשוב טוב לפני. לגבי האם צריך להישאר, אני לא רוצה להיכנס לזה. מקווה שהמקרה הזה זה המקרה האחרון".

 

אורן דניאל, סוכן השחקנים הבכיר. "מקרה חמור ביותר".(צילום: ירון כהן)

 

אילן סוויסה, מאמנה של עירוני טבריה בתגובה: "חמורה מאד הקלות שהדברים קורים. להישאר הוא צריך ולא לתת לדבר הזה לשבור אותו. אז מה כל פעם שלא ירצו מאמן על חילוף או משהו אחר, ירדו לתת מכות...? אני מקווה שלא ישברו אותו ושלא יעזוב".

 

שלומי משה, מאמנה של עירוני קריית גת בתגובה: "אם באמת אוהד תקף את שי זו חציית קו אדום, אין מקום בכדורגל לאלימות וצריך לגנות את זה בכל מקום וכל אדם. בקשר להישארות שלו באשדוד, זה תלוי בעוד דברים... אם יש לו גיבוי מהקבוצה בקשר למקרה, איך הקבוצה מטפלת בזה... אז זו שאלה שרק שי יכול לענות עליה".

 

מומו ניסטל, מאמנה של הפועל הרצליה בתגובה: "אין צורך להישאר אדיש למקרה ולתת לרשויות לטפל במקרה. כמו כן לעולם לא הייתי עוזב ונותן לאלימות לנצח אותי! "

 

מומו ניסטל, "לא הייתי נותן לאלימות לנצח אותי". צילום: מאור אלקסלסי. 

 

צביקה לוי, מאמנה של שמשון ת"א בתגובה: "לדעתי הוא צריך לסיים את תפקידו במיידי. יש קווים אדומים בטח למאמן כדורגל, ופה הם נחצו חד משמעית ובגדול. לפי מה שקראתי ושמעתי, זה מקרה שנשמע חמור מאוד ואין לזה מקום בענף הכדורגל שלנו, ובטח לא מתאים למועדון שרוצה לחזור לקדמת הבמה. לדעתי שי צריך לחשוב טוב טוב וללכת עם הלב שלו... אסור לתת לאוהדים בודדים לפגוע בערכים של מועדון שלם".

 

מאמנה של 'רובי שפירא' חיפה, אלעד בראון בתגובה: "מקרה חמור מאד. אני באופן אישי מגנה את המקרה ואין להתנהגות כזאת מקום במגרשי הכדורגל, וגם לא מחוץ לכדורגל. שי צריך להישאר וההנהלה צריכה לעשות סדר ולטפל באנשים האלה ושיעבור לעניין משטרתי, ושהם ימצו את הדין עם אותו עבריין שעשה את זה".

 

אלעד בראון, "אני מגנה כל אלימות" צילום: מאור אלקסלסי.

 

מוחמד סאמארה מאמנה של טירה בתגובה: "מחזק את ידו של שי מאור וחושב שהוא צריך להישאר ולא להיכנע לפושטק שעושה מהלך כזה. אני חושב שהקבוצה והשחקנים לא אשמים והוא חייב להישאר. אוהד כזה חייב ללכת למאסר, שכל האוהדים ילמדו לקח שיש קווים אדומים. סך הכל אנחנו מתפרנסים מזה ובאים ליהנות מהספורט".

 

גיא וייס סוכן השחקנים הבכיר בתגובה: "מקרה מצער שאסור שיקרה באף ליגה בכדורגל ובספורט בכלל! לגבי האם צריך להישאר, זה עניין כבר של הרגשה אישית של שי. בכל מקרה מאחל לו בריאות זה יותר חשוב מהכל!". 

 

גיא וייס, סוכן השחקנים הבכיר אומר:"אסור שיקרה מצב שכזה". 

 

אורי קרגולה, מאמנה של מכבי יבנה בתגובה: "אין מקום לאלימות בכדורגל! אנשים צריכים להבין שכדורגל זה לשם הנאה וזה סוג של ספורט, וכולם צריכים להבין שמאמנים הם הורים לילדים ורוצים לחזור הביתה בשלום ובכיף, ועצוב שיש מקרים כאלה לקולגות ואני לא שופט אף אחד. רק בתקווה שמיקרים כאלה לא יחזרו". 

 

חיים לוי, מאמנה של עירוני קריית אתא בתגובה: "קודם כול המעשה הוא חמור מאוד! אני מכיר את המועדון הזה זה מועדון מצוין, כל ההנהלה ברשות אספורמס צריכים לטפל בנושא הזה מיידי. לא צריכים שיקרה איזה אסון. מאמני הכדורגל זה לא הפקרות במקרה אני מכיר את שי מאור שהוא חבר טוב שלי ומאמן מצוין, התאכזבתי לשמוע וזה לא משנה מי מאמן שם. אסור שזה יקרה! לגבי שי מאור אם צריך להישאר או לא, הוא צריך לקחת את ההחלטה הנכונה בשבילו. אני מקווה מאוד שהתאחדות לכדורגל יטפלו בזה. צריך לעשות לזה סוף. די לאלימות! זה בסך הכל ספורט ואני מקווה שזה מקרה האחרון ושיטפלו בנושא האלימות".

 

דודו חלף, "אין סיבה לשי לעזוב אם הוא מרגיש בטוח שם". 

 

דודו חלף, מאמנה של בית"ר ר"ג בתגובה: "מקרה בכלל לא נעים, אסור שיקרו מקרים של אלימות ולא משנה מה קרה לפני. אם שי מרגיש בטוח וההנהלה נותנת את הביטחון האישי לשי, אין סיבה שיעזוב. האוהד צריך לעמוד לדין על האלימות וזה ייתן את התשובה למקרה".

 

איסמעיל עאמר, מאמנה של מ.ס. כפר קאסם בתגובה: "זה חמור מאד מה שהיה עם שי מאור. אנחנו מגנים את זה בצורה בלתי רגילה שלא יקרה דברים כאלה בכדורגל בכלל. זה דברים חמורים מאד. ממש מגעיל. מקווה שלא יהיה דברים כאלה בכדורגל כי כדורגל זה דבר יפה ואסור להרוס אותו, ואסור לתת לאנשים האלה להרוס את הכדורגל. אנשים כאלה צריכים להעניש אותם בחומרה. אני במקום שי לא נשאר בקבוצה, אפילו דקה לא הייתי נשאר. מקום שמישהו הרביץ לי אני לא יכול להישאר. גם אם ארצה אני ארגיש באי נעימות ולכן במקום שי לא הייתי נשאר גם אם יתהפך העולם לא הייתי נשאר. לא אוכל לעבוד ואני לא יכול לתת את הכל במצה שכזה. למרות שזה אוהד הקבוצה אני לא הייתי נשאר".

 

הסקר הגדול של גולר....מה חושבים המומחים על מקרה שי מאור...מעניין לראות...

הוסף תגובה
תגובות
  1. המועדון מגנה ומטפל במקרה בחומרה (אשדודי 22-10-2018, 19:15)
    נראה ששי מאור נתן למקרה לנצח אותו ומצא בו סוג של מפלט מהכישלון בליגה סהכ 2 נק מתוך 9 בזמן שקיבל את כל התנאים והשחקנים שביקש אם זה לא כישלון מקצועי אז מה זה? חבל שהוא מכפיש את המועדון בתקשורת במקום לטפל בבעיה במשרדי ההנהלה ששם הדברים צריכים להיות מטופלים... בכל מקרה זהו דבר חמור ולא יעבור לסדר היום והאוהד הפוגע לא יכנס ליציע יותר
  2. מועדון אלים (רוני 22-10-2018, 19:40)
    זה בכלל לא מפתיע שזה קרה במועדון עם האוהדים האלימים האלה
  3. מוסא לך למכור פולים (אור 22-10-2018, 19:47)
    אשדוד יעלו במדרגות הליגה נגמרה 4 קבוצות לפניו
  4. מזל יותר משכל (דוד 22-10-2018, 19:58)
    ניצח את יצלאל קבוצה מפורקת את כספייה ב10 שחקנים עם באר שבע השופט הוסיף 9 דקות וניצל מהפסד בדקה 98 נגד דימונה השוער הציל אותו מהפסד ומול ירוחם נגמר המזל בקיצור נכשל בגדול הוא והשחקנים
  5. שי מאור פרובוקטור לא קטן (רונן 22-10-2018, 20:55)
    אני מכיר אותו עוד כשאימן אצלנו בקבוצה. כנראה הצליח להדליק את האוהדים עם צורת הדיבור הנגועה שלו.
  6. פיני עייש (ארנון 22-10-2018, 21:42)
    ברוך הבא פיני עייש
  7. דימונה (מוסא 22-10-2018, 22:01)
    מוסא דימונה של השנה יותר טובה משעריים שלך ואשדוד זו קבוצה שלקחת 2 נקודות מתוך 9 במזל המקרה בא לו טוב ובזמן וככה הוא לדעתי בורח מאחריות ופה אני מגנה את המקרה ומקווה שהפעם המשטרה ובתי משפט יעשו סוף למקרים האלו
  8. אשדוד הכח טובה בליגה (עירוניה 22-10-2018, 22:25)
    שי מאור כאוהד עירוני אני מגנה את המקרה ומתבייש. ללא קשר למקרה אתה צריך לעזוב מכיוון שבמבחן התוצאה נכשלת.
  9. צביקה לוי (חן 23-10-2018, 11:00)
    תגובה גרועה גם להתראיין צריך לדעת