הדורס האדום: 'רובי' מביסה את כפר כנא

'רובי שפירא' חיפה הביסה את הפועל כפר כנא 0-3, מצמד שערים של עידן וייצמן ושער נוסף לליעד מורדכי. 'רובי' עם ארבעה ניצחונות רצופים בליגה ושישה ניצחונות רצופים בסך הכל כולל משחקי הגביע, ונמצאת בכושר מצוין לאחרונה. אלעד בראון מאמן הקבוצה אמר: "אני גאה בשחקנים, תודה לקהל". מיקי קופל: "הקבוצה עלתה למשחק כמו טיל, אנחנו נהנים מכל רגע. משהו מיוחד עובר על 'רובי' "

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-10-2018
  • 11:13

משהו טוב עובר על מועדון הכדורגל רובי 'שפירא' חיפה. הקבוצה הביסה אמש את הפועל כפר כנא תוך תצוגת כדורגל מרשימה ביותר, וסופרת שישה ניצחונות רצופים שמתוכם ארבעה בליגה ושניים בגביע. הקבוצה האדומה מעיר הכרמל מציגה תוצאות טובות מאד, אך היכולת מרשימה אף יותר. 

הקבוצה גברה אמש (יום שבת) על הפועל כפר כנא בתוצאה 0-3 מצמד שערים של הבלם עידן וייצמן, כשאחד השערים נכבש מכחצי מגרש(!), ושער נוסף של החלוץ הצעיר ליעד מרדכי. ובשבוע הבא תפגוש 'רובי' את הפועל מגדל העמק. 

 

מיקי קופל הזמין את שחקני הקבוצה והצוות המקצועי לחגוג את הניצחון הענק, בפאב הבאר בקריית חיים.

 

מיקי קופל, המנהל הספורטיבי של רובי חיפה. יכול להיות גאה בקבוצה שהוא בנה. וגם יודע לפרגן כשמגיע. 

 

אלעד בראון מאמנה של 'רובי' נשמע לאחר המשחק: "אני שמח מאוד על הניצחון. גאה בשחקנים שלי שעבדו מאוד קשה כדי לחבר שישה ניצחונות בכל המסגרות. תודה רבה לקהל הרב שהגיע, הוא השחקן 12 שלנו ואנחנו עם הפנים למגדל עמק".

 

מיקי קופל המנהל הספורטיבי של 'רובי שפירא' חיפה בתגובה לאחר המשחק: "משחק מול כפר כנא תמיד מביא לפני המשחק כאבי ראש, מועדון שתמיד קשה לשחק מולו. בכדי להגיד שאנו נוסקים מעלה היה חשוב להביא את ה-3 נקודות. לשמחתי הקבוצה עלתה כמו טיל למגרש, וראיתי זאת כבר בעלייה למגרש. הליגה עוד ארוכה אך אנו נהנים מכל רגע. יש לנו יחס שערים של מקום ראשון, גם אנחנו וגם זלפה עם הפרש של 7 שערי זכות. לראות שער כמו של עידן וייצמן מ-48 מטרים, זה פעם בחיים. אין ספק שאם היינו יותר מפוקסים ומחוברים כבר מהמחזור הראשון, היו לנו לפחות עוד 2 נקודות אך אני לא חזיר. הרגשה של משהו מיוחד ורענן עובר על 'רובי '".

 

ליעד מורדכי עם עוד שער חשוב וחכם לטובת קבוצתו. צילום: מאור אלקסלסי. 

 

עידן וייצמן בתגובה בסיום הניצחון מול כפר כנא: "אנחנו ממשיכים את מה שהתחלנו לפני חודש. כיף גדול לראות קבוצה שמתחילה לייצר אופי ואנחנו מתחילים להיות הקבוצה החזקה שאנחנו רוצים להיות, והלוואי וזה לא יגמר".

לגבי השער המדהים עידן מספר: "מי שמכיר אותי יודע שאני מנסה פעם במשחק דברים מוזרים ומטורפים כאלה, וכשהכדור הגיע אליי לרגל ידעתי שאני בועט למרות שהשוער לא היה בחוץ. הלכתי על בעיטה לשער כי ידעתי שהוא יחשוב שתהיה בעיטת עומק והוא ייצא קצת. לשמחתי זה נכנס. אמשיך לנסות גם בעתיד זה חלק ממני, חלק מההנאה שלי וזה מאפיין את המשחק שלי".

 

ליעד מרדכי כובש אחד השערים, בתגובה: ״עשינו ניצחון חשוב מאוד ואני שמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה לנצח. אנחנו נמצאים בתקופה מצוינת, ורושמים 4 ניצחונות רצופים בליגה. אלעד מכין אותנו מצוין לכל משחק ובעקבות כך יש תוצאות. אני מרגיש כאן מצוין וממש כמו בבית״.

שחקני רובי חיפה לפני המשחק מול כפר כנא (צילום באדיבות דוברות 'רובי שפירא' חיפה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עולים בהליכה (רובי אימפריה 21-10-2018, 12:24)
  2. פשוט תענוג (רוביניו החיפאי 21-10-2018, 14:13)
    הקבוצה שטפה את המגרש בכדורגל מעולה יש חיבור טוב בין הצעירים לותיקים ורואים את זה היטב ויצמן זה נכס מורדכי עוד יגיע רחוק והשוער תומר עילויי בשער.קופל דאג להביא שחקנים מצויינים וצוות מקצועי שנותן להם אימונים ברמה של ליגה לאומית ומעלה.כל הכבוד קופל ותודה לך על הכל רק שימשיכו להתברג בפלייאוף העליון
  3. יש לכם מזל גדול במגרש באתוס, מגרש מעפאן לשאר הקבוצות,ולכם הוא מאיר פנים. (אוהד 21-10-2018, 16:04)
  4. ליעד מורדכי (ליאת נהרי 21-10-2018, 18:23)
    לא עברו חמש דקות וליעד מרדכי כובש את השער הראשון !! הוא ללא ספק נכס לרובי שפירא!! ויצמן נתן גולים יפים רואים שהוא מנוסה .
  5. הגולים של עידן וויצמן במקרה פוקס (אוהד 22-10-2018, 18:49)
    אז אל לנו להתרבב כמו מגיב 1 הליגה עוד ארוכה והיו נפילות אז להרגע מהר