סיכום המחזור ה-9 בליגה הלאומית של סוכנות השחקנים D&A

סוכן השחקנים תומר אסולין, מנתח לנו את המחזור התשיעי בליגה הלאומית. עושה רושם שהליגה הלאומית מתחילה להתאזן מדי שבוע, וכי הקבוצות בחלק התחתון החלו לייצר נקודות וקבוצות הצמרת מתקשות יותר ומאבדות נקודות ,הולך להיות מעניין בהמשך!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-10-2018
  • 20:12

הפועל קטמון ירושלים - בני לוד 3:3
משחק מרובה שערים. משהו לא טוב קורה להגנה של ליאור זדה ומשחק שני שקבוצתו חוטפת שערים רבים! זה נראה היה קל בדקה בדקה ה-18 כשהיה כבר 0:2 לקטמון, מי שחשב שהמשחק גמור טעה ובגדול. צמד של רז שביט עוד לפני המחצית קבע 2:2 במחצית מצוינת. עדן שרם משלים צמד בדקה ה-81 הפעם זה באמת נראה גמור עם 2:3 לקטמון, אך זה לא נגמר עד שזה לא נגמר, בדקה ה-90 אמיר בן שמעון משווה ל-3:3. איבוד נקודות חשובות במירוץ העלייה להפועל קטמון ירושלים.


הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת 1:2
מחצית ראשונה מאופסת ללא אירועים משמעותיים, אנס דאבור מעלה את אחי ליתרון, ישראל ראש משווה ובדקה ה-90 יובל אבידור כובש את שער הניצחון המיוחל עבור רמת גן. בסיום המשחק נגואן גרייב מתפטר מתפקידו בעוד ניר ברקוביץ' מחבר ניצחון שני ברציפות, אבל היכולת מסגל שחקנים כזה עדיין רחוקה מאוד מלהשביע רצון.

 

קהל הפועל קטמון, אומנם נעצר מול לוד אבל יכול להיות גאה בקבוצתו. צילום: מאיר אוחיון.

 
ניר רמת השרון - הפועל מרמורק 0:3
ניצחון ראשון לרמת השרון ועוד איזה ניצחון מוחץ, בבית במשחק התחתית הקשה מול מרמורק. משום מה מרמורק לא הופיעו למשחק השבוע, דווקא לאחר המשחק הטוב מול קטמון. החבורה של אלדד שביט לא שיחקה טוב ומסתבכת בתחתית.

 

הפועל אשקלון - הפועל עפולה 1:1
שתי קבוצות צמרת שהגיעו למשחק כנראה מתוך הנחת עבודה שקודם כל העיקר לא להפסיד. משחק שקול שרובו התנהל במרכז המגרש. תיקו משקף את המשחק, חלוקת נקודות צודקת.


הפועל איכסל - סקציה נס ציונה 1:2
אדהם אדיה עושה פלאים באיכסל, ומאז הגיע מצליח לייצר 7 נקודות ב-10 ימים ב-3 משחקים, לאחר שקודם לכן הקבוצה לא הצליחה לנצח אף משחק! ניצחון חשוב מול קבוצה טובה .ציון צמח מעלה את איכסל ליתרון, אמנון טדלה משווה ואז בדקה ה-86 דייגו סילס כובש את שער הניצחון עבור איכסל שמתחילה לטפס במעלה הטבלה, ועושה רושם שבחלק התחתון מי שהספיד את איכסל ושכנותיה לתחתית במחזורים הקודמים, צריך לחשוב בשנית...

 

קהל הפועל איכסל. אי אפשר להספיד את איכסל...הם עושים ניצחונות יפים וחשובים. צילום: מאור אלקסלסי.

 

הפועל נצרת עלית - הפועל כפר סבא 1:1
משחק צמרת שקול בין שתי קבוצות איכותיות. בנודיס וחניכיו הגיעו מוכנים ועלו ליתרון משערו בנגמין קוקו, אך חניכיו של ירון הוכנבוים מוכיחים שהעונה לא יהיה פשוט לנצח אותם, ופדרו סאס משווה וחותם את תוצאת המשחק. הסטטוס קוו בצמרת נשמר...

 

עירוני ראשון לציון - הפועל פ"ת 2:2
משחק מרובה אירועים ושערים. סוקונה מעלה את פ"ת ליתרון, פסו משווה, גיל יצחק מעלה את ראשל"צ ליתרון והוא נמצא בכושר הבקעה מצוין העונה כשהוא כובש כמעט בכל משחק, סוקונה משווה מהנקודת הלבנה והתוצאה נשמרת עד לסיום. פ"ת לא מצליחה לברוח מהתחתית.

 

בית"ר ת"א רמלה - הפועל עכו 2:2
המשחק התחלק לשתי מחציות שונות. מחצית ראשונה חניכיו של זיו אריה יורדים למחצית ביתרון מבטיח של 0:2 ונראה היה שהמשחק גמור, אך חניכיו של אלון זיו עם שערים של סיידר ובדקה ה-90 אקיגו משווה את התוצאה.

 

בהחלט מחזור מעניין ומפתיע, שמשאיר לנו טעם של עוד!

סיכום המחזור ה-9 בליגה הלאומית של סוכנות השחקנים D&A

הוסף תגובה
תגובות