"ניצלנו 30 אחוזים מהמצבים שהגענו אליהם"

כך אמר שמעון הדרי, מאמנה של הפועל אום אל פאחם לאחר הניצחון המשכנע (0-3) של קבוצתו על אסי גלבוע היום. עוד מוסיף שמעון: ״שיחקנו בצורה יוצאת מהכלל היום, הפנים כבר לשבוע הבא מול כאוכב כשאנחנן חוזרים לראשונה הביתה לשחק באום אום אל פאחם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-10-2018
  • 15:34

הפועל אום אל פאחם גברה היום 0-3 במסגרת המחזור השישי של ליגה א׳ צפון. לפאחם כבשו רן רול, מוחאמד מחאגנה והרכש החדש מועמר קראקה. בסיום המשחק שאלנו את מאמנה של אום אל פאחם, שמעון הדרי מספר שאלות.

 

שמעון, איך אתה מסכם את המשחק: "המשך ישיר למשחק מול צור שלום, שיחקנו יפה גם נגד צור שלום, אבל הפעם מול אסי גלבוע הבקענו. זה עדיין ניצול של 30 אחוז מהמצבים שהגענו אליהם, והתוצאה בקלות הייתה יכולה להיות יותר גבוהה. בסה"כ אני מרוצה מצורת המשחק, מהקבוצה, וכמובן מילה טובה מגיעה לקהל שגם מול צור שלום וגם היום נגד אסי גלבוע הקהל הגיע בכמות גדולה, ונקווה שנשמור על המשכיות ושנמשיך לשחק כדורגל יפה. אני מאמין בקבוצה הזאת, הקבוצה משחקת מאד יפה ויש לנו קבוצה מאד איכותית."

 

לגבי המשחק מול אסי גלבוע שמעון מוסיף: ״היה כדורגל היום, הכל היה מהלכי כדורגל. הגענו לקרוב לעשרה מצבי הבקעה שהשוער שלהם לקח. טוב לי עם השלושה שערים אבל עוד יותר טוב הצורה שאנחנו משחקים ושרק נמשיך ככה״. 

כמה מילים לקראת המשחק שבוע הבא נגד כאוכב: ״שבוע הבא חוזרים הביתה לשחק בבית באום אל פאחם, אני קורא לכל האוהדים להגיע לגדוש את היציע. לכל משחק אנחנו מגיעים כאילו אנחנו חייבים לנצח אותו, ושרק נמשיך עם היכולת הגבוהה"

 

שיהיה בהצלחה!

 

 

שמעון הדרי, יכול להיות מרוצה מקבוצתו. צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לירן דניאל הרסת את הקבוצה לך הביתה (תענכי 19-10-2018, 23:06)
  2. אסי (רוני 20-10-2018, 08:14)
    זה מה שקורה שמבאים אנשים לא מיקצועים לנהל פשוט בושה בקצב הזה בדרך הבטוחה לליגה ב