חוזרת למסלול: עירוני טבריה מנצחת 0-2 את עירוני נשר

לאחר ההפסד במחזור האחרון ל'רובי', רצתה עירוני טבריה לחזור למסלול הניצחונות כשאירחה את עירוני נשר למשחק במסגרת המחזור השישי של ליגה א' צפון. נשר שהשיגה עד כה 4 נקודות ב-5 משחקים, רציתה להשיג את ניצחונה השני העונה, אך חניכיו של אילן סוויסה יצאו כשידם על העליונה עם ניצחון 0-2

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-10-2018
  • 10:25

עירוני טבריה אירחה את עירוני נשר במסגרת המחזור ה-6 בליגה א' צפון. לאחר ההפסד בשבוע שעבר אילן סוויסה ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה.

6 דקות מפתיחת המשחק נשר יוצאת להתקפה, כדור נהדר של עלי כנענא מוצא את איימן כיאל שבועט מהאוויר ועדי תדמור הודף נהדר.

בדקה ה-10 במהלך די תמוהה ביצעה הקבוצה האורחת חילוף מוקדם מאוד כאשר בלמה של הקבוצה מאיר גבאי הוחלף. 

 

בדקה ה-22 חילופי מסירות בין עבאד גאברין לחן ידען, כשהאחרון משחרר בעיטה אדירה שנעצרת בקורה, הזדמנות אדירה לטבריה. בדקה ה-30 בניגוד גמור למהלך המשחק, איימן עלי נותר לבדו על קו ה-16 ובועט מעל השער. דקה חולפת וים צדוק הקר בועט חזק ושטוח, דיאב מוחמד הודף בקצות האצבעות, מונע שער של טבריה והודף לקרן.

טבריה ממשיכה ללחוץ, שלומי ברגיק משאיר קטנה לחן ידען שבועט נהדר, אך הכדור חומק סנטימטרים מהמשקוף. עוד 2 דקות חולפות, שלומי ברגיק מוצא את כפיר בן דוד שמוסר היטב לעבאד גאברין, האחרון בועט שטוח אך דיאב מחמוד קולט את הכדור.

 

בדקה ה-40 עבאד גאברין מטעה את נדב בנימין בתוך הרחבה מוכשל ונופל, השופט לא מהסס ושורק לכדור עונשין מ-11 מטרים עבור טבריה, כפיר בן דוד ניגש לבעוט, לא מתבלבל וקובע 0-1 מוצדק לטבריה!

 

כפיר בן דוד לא מתבלבל וכובש מהנקודה הלבנה (מאור אלקסלסי)

 

חולפת דקה ושוב עבאד גאברין הנהדר מוציא כדור מצויין לכפיר בן דוד שבועט היישר לגופו של השוער, הלחץ נמשך וכפיר בן דוד נוגח למרכז הרחבה אך אין מי שידחק את הכדור פנימה. המחצית מסתיימת וטבריה מציגה את משחקה הטוב ביותר עד כה, ויכולה להיות מאוכזבת מכך שלא השכילה לכבוש מספר שערים גדול יותר, אך למרות כך ירדו למחצית ביתרון מול נשר שפשוט לא הגיעו למשחק.

 

המחצית השנייה נפתחה כהמשך ישיר לראשונה, וכבר אחרי דקה כפיר בן דוד מוציא כדור רוחב נהדר, עבאד גאברין בועט מבלי לעצור אך הכדור עולה מעל למשקוף. 7 דקות בתוך המחצית השנייה, כדור קרן של חן ידען מוצא את מהראן אבו ריא שנוגח לעבר השער, דיאב מחמוד הודף לא טוב ואהוד מערבי דוחק מקרוב פנימה וקובע 0-2 לעירוני טבריה.

 

אהוד מערבי קובע את תוצאת המשחק (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-57 עבד גאברין משתחרר נהדר ובועט חזק מעל השער, ורק קבוצה אחת נמצאת עד כה על המגרש וזאת  קבוצתו של אילן סוויסה. בדקה ה-67 חן ידען מהטל במספר שחקני הגנה, מוסר לעבדאללה חולי שבועט חזק ושטוח אך הכדור פוגע בקורה וחומק החוצה. ברגעים אלו שחקניו של אילן סוויסה הורידו את הרגל מהגז, ושחקני נשר מנסים לאיים על שערו של עדי תדמור אך ללא הצלחה. בדקה ה-77 עבד גאברין משתלט נהדר על הכדור ומגיע לאחד על אחד מול השוער, שסוגר את הפינה נהדר ומונע שער בטוח של טבריה. 

על סף השריקה לסיום המשחק עבאד גאברין המצטיין במשחק מגיע לאחד על אחד מול דיאב בועט חזק ושטוח אך הכדור פוגע בקורה ומסרב להכנס כמה חוסר מזל לחלוץ הצעיר.

בסיום טבריה מנצחת 0-2, רושמת ניצחון שלישי בליגה ומתמקמת במקום החמישי בטבלה כשלה עדיין שני משחקים חסרים.

 

אילן סוויסה אמר לאחר הניצחון: ״השגנו ניצחון חשוב מאוד היום שיתן לנו הרבה ביטחון להמשך, ידענו שנשר יבואו במטרה אחת ברורה כדי למנוע מאיתנו את הנעת הכדור ותוכנית המשחק שלנו, אני שמח שהשחקנים שלי ידעו להשמע להוראות הטקטיות בדיוק כמו שביקשתי מהם. מצפים לנו שבועיים די צפופים בהם נצטרך לשחק שני משחקים בשבוע בעקבות המשחקים החסרים שלנו, אבל אני בטוח שנדע להתמודד עם זה ומעכשיו הפנים לעבר המשחק נגד כאוכב.״

 

המצטיין במשחק עבאד ג׳אברין אמר: ״אני שמח שחזרנו לנצח אחרי שני הפסדים רצופים. ידענו שבבית מול הקהל הנפלא שלנו אסור לנו להפסיד, אילן הכין אותנו היטב לקראת המשחק ואני שמח מאוד על הניצחון החשוב״.

 

עבד ג׳אברין, המצטיין במשחק מחכה לשערו הראשון (מאור אלקסלסי)

 

כשנשאל על חוסר המזל במשחק אמר: ״ההרגשה לא הכי כייפית שיש, אני מאוד רוצה לכבוש את השער הראשון שלי העונה בליגה. היו לי מספר הזדמנויות מצויינות והכדור פשוט לא רצה להיכנס, אני בטוח שבמשחקים הבאים אני אדע למצוא את המסגרת ולכבוש שערים כי בשביל זה הביאו אותי לכאן. אני רוצה להודות לאוהדים הנפלאים שעודדו אותי בסיום המשחק אני מבטיח להחזיר להם על המגרש״.

אילן סוויסה רושם את ניצחונו השלישי העונה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות