"אם נעלה כמו במחצית השנייה נגד טבריה יהיה בסדר"

כך אמר משה דבורה חלוצה של 'רובי' לקראת המשחק מחר מול הפועל כפר כנא (21:00, אגריטק), עמוד הפייס בוק של הקבוצה אירח את משה לראיון לקראת המשחק. משה דבורה. דבורה מדבר על ההגעה ל'רובי': "חייב את הטירוף של האוהדים", חדר ההלבשה: "לא הייתי בחדר הלבשה כזה", החשיבות של הגול בתענכים: "שמח שהלחץ השתחרר אחרי השער הראשון שלנו", החוויה לשחק עם נבחרת ישראל והתחביב הגדול שלו אחרי כדורגל

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-10-2018
  • 11:29

משה דבורה (20) גדל בהפועל פתח תקווה והיה חלק מנבחרות הנערים של ישראל, באמצע העונה שעברה עבר לשחק בליגה א' צפוו , במדי הפועל בית שאן. 

משה, ספר על מהלך הקריירה שלך עד כה. 

"גדלתי ושיחקתי בהפועל פתח תקווה, שם דחפו אותי תמיד ולשמחתי הגעתי עד נבחרת הנערים. באמצע העונה שעברה כבר הייתי חריג גיל והחלטתי שהגיע הזמן לאתגר חדש. הגעתי להפועל בית שאן, מקום עם אנשים מדהימים אבל לצערי היו שם הרבה בעיות. לשמחתי, הכל הסתדר לטובה והגעתי למועדון חם שבו האוהדים דוחפים ושומעים במגרש את הטירוף שלהם. הטירוף הזה של הקהל זה הדבר העיקרי שדחף אותי להגיע ל'רובי'". 

 

"הגעתי למועדון חם", משה דבורה 

 

איך שגרת האימונים בקבוצה וחדר ההלבשה? 

"שגרת האימונים ממש טובה. אנחנו מתאמנים בקצב טוב וברמה גבוהה. דואגים לנו לתנאים הכי טובים שיש. לא הייתי בחדר הלבשה כזה! זה מרגיש שאנחנו כשחקן אחד, המון כבוד אחד לשני. אחרי כל אימון אנחנו יושבים לפחות שעה כל השחקנים ומבלים ביחד, זה הכיף שלנו". 

 

לאחר ניצחון מרשים מול טבריה, מחכה לכם במוצאי שבת משחק לא פשוט מול הפועל כפר כנא. ספר לנו על ההכנה. 
"אמנם ניצחנו את טבריה, אבל כמו שהספקנו כולנו להכיר, הליגה העונה שיוונית מאי-פעם. כפר כנא יריבה קשה ולא נופלת מאף קבוצה בליגה. אנחנו חייבים לבוא כמו שעלינו במחצית השנייה מול טבריה ויהיה בסדר".

 

אחרי פתיחת עונה מאכזבת עם שני הפסדים, הבקעת את השער הראשון של 'רובי' העונה במשחק הגביע בתענכים. נראה שמאז השער שלך השתחרר המון לחץ בקבוצה.
"שני ההפסדים הראשונים היו קצת חוסר מזל, אבל ידענו שאנחנו קבוצה צעירה שצריכה להתקדם כל הזמן. לשמחתי הצלחתי לכבוש בגביע והלחץ השתחרר. הראנו שאנחנו יודעים לשחק כדורגל ולהתמודד עם כל קבוצה". 

 

שיחקת בעבר בנבחרת הנערים, ובמסגרת זו פגשת נבחרות כדוגמת גרמניה, איטליה וצרפת. ספר לנו על החוויה לשחק במסגרת בינלאומית.
"לשחק בנבחרת זה כבוד גדול ושובר את שגרת העונה הרגילה. הטיסות וההתנהלות בנבחרת היא ברמה הכי גבוהה שיש. זאת חוויה לכל החיים". 

 

איך אתה רואה את החיבור בין הצעירים לשחקנים המנוסים יותר?
"הפכנו כולנו למשפחה. עידן ויצמן, אור שזלינגר וגל אלקנתי מכוונים ומלמדים אותנו. כיף לראות את הרעב שלהם כשחקנים ותיקים. כשאני רואה את עידן יורד לגליץ', מי אני שלא ארד? אני שמח על החיבור איתם ויש לנו עוד הרבה מה ללמוד". 

 

לסיום, ספר לנו על תחביב שלך. 
"מעבר לספורט שזאת האהבה הכי גדולה שלי, התחביב העיקרי זה פיפ"א 2019".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן עם עתיד (אחד שמכיר 19-10-2018, 17:33)
    אחד החלוצים המסוכנים בארץ יציאה מהמקום שאין לשחקנים בליגת העל הילד הזה עוד יגיע רחוק אני מכיר אתו מהנערים כבר איך בפתח תיקוה ויתרו עליו אין לי מושג בהצלחה משה עם עבודה וסבלנות אתה תגיע רחוק