סוכנות השחקנים D&A עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 9

השבוע לקראת המחזור ה-9 בליגה הלאומית, סוכנות השחקנים D&A מביאה בפנינו את התחזית לשמונת המשחקים. ללא ספק המחזור ה-8 החזיר קצת רוח למפרשים, 5 הקבוצות הראשונות בטבלה: קטמון, כפ"ס, נצרת עלית, נס ציונה ואשקלון עושות תיקו והסטטוס קוו נשמר, בתחתית המצב מסתבך, רמת גן מנצחת לראשונה, רמה"ש, מרמורק, איכסל, לוד ופ"ת כולן צמודות והכל צפוף שם. המחזור ה-9 לפנינו ומצפים לנו משחקים מעניינים במיוחד!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-10-2018
  • 08:16

הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת
ניר ברקוביץ' וחניכיו רושמים ניצחון ראשון העונה וחייבים להמשיך לנצח ולייצר מומנטום בכדי להתקדם במעלה הטבלה. עם סגל כזה הציפיות מהקבוצה הזו שתהיה בצמרת ותשחק כדורגל איכותי, ובצדק. הקהל וההנהלה מצפים לנצח בביתם משחקים מסוג זה, מנגד אחי נצרת קבוצתו של נג'ואן גרייב בתקופה לא טובה, עם יכולת לא משכנעת בתקופה האחרונה ובפרט בהפסד הביתי השבוע לראשל"צ, הפסד ואחי נצרת עלולה למצוא עצמה במאבקי תחתית לא רצויים. הימור: 1.

 

ניר ברקוביץ רוצה ליצור המשכיות (באדיבות אתר ONE - שחר גרוס)

 

הפועל קטמון - הפועל בני לוד
משחק קצוות מסקרן. לאחר התיקו במרמורק, ליאור זדה וחניכיו ירצו לחזור למסלול הניצחונות. התוספת של קובי מויאל תוסיף הרבה לקבוצה ואין ספק שמדובר בשחקן מעל הליגה הלאומית שאמור להיות דומיננטי מאוד. קטמון מפגינה יכולת גבוהה ובבית חייבת לנצח במשחק מול הקהל הביתי. מנגד לוד מנסה להתארגן מחדש וכבר מחתימה חיזוק משלה בדמותו של הקשר המצוין הישאם כיוואן, החבר'ה בלוד יודעים שחייבים לייצר נקודות על מנת שלא יהיה מאוחר מידי, אני בטוח שנראה קבוצה שמגיעה ועושה הכל לייצר נקודות, האם זה יספיק השבוע ?! הימור: 1.
 

עירוני ניר רמת השרון - הפועל מרמורק
רמת השרון לא מצליחה לנצח ומגיעה אחרי הפסד בעפולה. חניכיו של אורן רותם לא מצליחים לעלות על "דרך המלך" והם יודעים שכל שבוע שעובר המצב מסתבך עוד יותר. אלדד שביט וחניכיו כמעט ויצאו עם 3 נקודות מול קטמון במחזור האחרון, ויש אור בקצה המנהרה. הקבוצה רוצה לחזור ליכולת מתחילת העונה במשחקי גביע הטוטו ולייצר נקודות כדי להימלט ממאבקי התחתית. משחק לא פשוט בכלל, מצפה לנו קרב תחתית מעניין מאוד. הימור: תיקו.

 

אלדד שביט יוצא למשחק תחתית מעניין מאוד (מאור אלקסלסי)
 

הפועל אשקלון - הפועל עפולה
שלומי דורה ואשקלון רוצים להמשיך בתנופה קדימה ולהתחבר לדבוקת הצמרת, ולא ירצו לאבד נקודות בבית. לשלומי דורה יש קבוצה טובה, שמדי שבוע הקבוצה נראית טוב יותר, אך בל נשכח שיש פה סגל חזק וטוב שמצופה ממנו להיות חזק במירוץ, והפסד עלול להרחיק את הקבוצה מהצמרת. מנגד אופיר חיים וחניכיו מגיעים לאחר ניצחון ביתי על רמת השרון ומטפסים בטבלה למקום השישי, ניצחון יהיה צעד נוסף קדימה. החבורה של אופיר חיים לא ירצו לצאת בידיים ריקות מהמשחק הזה. הימור: תיקו.

 

הפועל איכסל - סקציה נס ציונה
מאז שהגיע אדהם אדיה לאיכסל, הקבוצה מייצרת 4 נקודות בשבוע, ומגיעה מעודדת עוד יותר מהתיקו השבוע לאחר שהקבוצה חזרה מפיגור של 0:2 בחוץ מול כפר סבא לתיקו וכמעט ניצחון לולא החמצת הפנדל של ציון צמח. איכסל חייבת להמשיך לייצר נקודות כדי להיחלץ מהתחתית ולטפס במעלה הטבלה. מנגד, עופר טלספפה וחניכיו הם ההפתעה הנעימה של הליגה עד כה. הקבוצה במקום הרביעי, נראית טוב ורוצה להמשיך את המומנטום המצוין כמה שיותר, אך מצפה לה משחק חוץ קשה מול קבוצה שנמצאת במצב טוב. הימור: תיקו.

 

עופר טסלפפה, שתי העולות לליגה הלאומית נפגשות (מני בן ארי)

הפועל נצרת עלית - הפועל כפ"ס

משחק צמרת מסקרן בין שתי קבוצות טובות שרוצות לרוץ חזק עד הסוף! ירון הוכנבוים וחניכיו מגיעים אחרי תיקו לא צפוי בעכו, חוזרים לביתם ורוצים להמשיך את תחילת העונה הטובה כשהקבוצה עד כה ללא הפסד. מנגד ארז בנודיס ושחקניו ספגו קצת אש לאחר איבוד הנקודות בביתם, לאחר שהובילו 0:2 בביתם מול איכסל וספגו שני שערים בדקות הסיום. בנודיס יודע שהדרך ארוכה, אך ירצה לשמור על כוח ההרתעה ולהישאר בדבוקת הצמרת ומצפה לו משחק צמרת לא פשוט, ללא ספק מבחן בגרות לשתי הקבוצות. הימור: 1.

בית"ר ת"א רמלה - הפועל עכו
זיו אריה וחניכיו פותחים את העונה בצורה מגומגמת עד כה ולבטח לא כפי שציפו להיות. קבוצה שבנויה מהרבה שחקנים צעירים מוכשרים, החלק העליון יותר מתאים לקבוצה מסוג זה והפסד נוסף עלול לצרף את הקבוצה למאבקי תחתית שלא בטוח שידעו להתמודד עימם. מנגד הפועל עכו ואלון זיו מגיעים מעודדים לאחר התיקו מול הפועל נצרת עלית, אלון זיו יודע שכדי להתקדם צריך המשכיות ויציבות, כך שמצפה לנו משחק בין שתי קבוצות שיחפשו נקודות. הימור: 1.

 

מסאי דגו חייב לקחת נקודות אחרת יהיה לו ולקבוצתו קשה בהמשך (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

הפועל ראשון לציון - הפועל פ"ת
ראשל"צ מגיעה לאחר ניצחון שלא טעמו את טעמו מזמן, בראשל"צ יש סגל טוב אך היכולת והתוצאות בהחלט רחוקים מהציפיות והתוכניות של הקבוצה. החבר'ה שם יודעים שצריך להמשיך לנצח לבטח במגרש הביתי, מנגד מסאי דגו וחניכיו חייבים להדביק את הפער ולהתחיל לייצר נקודות, אחרת יהיה להם קשה מאוד בהמשך, כל ניצחון וכל נקודה חשובה. הימור: תיקו.

טור זה הינו טור דעה ואין פה שום כוונה להעביר ביקורת כזו או אחרת על מי מהדמויות. אאחל בהצלחה לכולם ושבת שלום!
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורק (הוגה דעות 19-10-2018, 09:52)
    הביאו מאמן חדש.החליפו את כל הסגל של השנה שעברה.מה בדיוק יצא מזה.קבוצה חלשה ביותר בדרך הבטוחה לליגה א.סליחה השאירו שחקן אחד משנה שעברה ועוד אחד שהיה מחליף.