סיכום המחזור ה-5 בליגה א' של סוכנות השחקנים D&A

סוכן השחקנים תומר אסולין, מביא בפנינו את סיכום המחזור החמישי של ליגה א' בשני המחוזות. מעניין לראות את נקודת מבטו של תומר לגבי ליגה א'. תומר חושב שבמחוז הצפוני קיבלנו מחזור עוצמתי עם תוצאות נהדרות לליגה, ואילו במחוז הדרומי הוכח כמה המשחק הוא דבר גדול ולא תמיד הכסף מדבר...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-10-2018
  • 20:15

נתחיל מליגה א' צפון, ואיזה מחזור היה לנו! המוליכה, הפועל בני זלפה, ממשיכה במסע הניצחונות בכדי לשמור על המקום הראשון, בוזגלו וחבורתו ממשיכים לדרוס ומביסים את הפועל הרצליה 4:1, אום אל פאחם מאכזבת עם תיקו 0:0 מול צור שלום, ו'רובי' מביסה את עירוני טבריה 0-3. בהחלט מחזור עוצמתי היה לנו!

 

עירוני קרית אתא - הפועל בני זלפה 1:0

קרית אתא המחודשת לאחר צירופם של אלירן חודדה ולירון אלימלך, ציפו לצאת קדימה אך מסתבר שיש לחיים לוי עוד עבודה, מנגד חיכתה להם ההפתעה של העונה עד כה ללא ספק הפועל בני זלפה, שממשיכה ביכולת המצוינת ולא משחררת את המקום הראשון. קבוצה מאומנת שעומדת נכון על המגרש, נלחמת על כדור וגם כובשת בכל משחק, שאפו לנאביל וחניכיו!

 

שחקני בני זלפה חוגגים!

 

'רובי שפירא' חיפה - עירוני טבריה 0:3
תוצאת המחזור ללא ספק. שאפו ענק לאלעד בראון שהכין את חניכיו בצורה מצוינת למשחק, ידע לנצל את נקודות התורפה של טבריה ולהוביל את קבוצתו לניצחון מרשים, עם סגל צעיר ותוסס שבהחלט מעלה את רף הציפיות. מנגד, אילן סוויסה וחניכיו, ללא ספק אחת הקבוצות החזקות עם סגל שחקנים מהטובים בליגה, מגיעה עם ביטחון גבוה, לאחר טורניר מוצלח בגרמניה שאולי גרם קצת לחבר'ה בטבריה להגיע 'אובר' משוחררים ולא מרוכזים מספיק, תבוסה כזו אסור שתקרה לקבוצה ברמה של טבריה. אילן סוויסה יצטרך להנחית את חניכיו לקרקע ומהר.

 


'רובי' בנתה לעצמה סגל צעיר ותוסס שעם הזמן מעלה את רף הציפיות


הפועל כפר כנא - הפועל כאוכב 1:1
שתי קבוצות שהגיעו במטרה לא להפסיד. משחק שקול בין שתי קבוצות טובות!


הפועל ירושלים - עירוני נשר 1:2
ניצחון ביתי חשוב מאוד לירושלים שמכניס רוח גבית במפרשים של הקבוצה, מנגד עירוני נשר חוזרת את כל הדרך הארוכה מירושלים מאוכזבת מאוד! ויש לעמית אמזלג עבודה מרובה בהמשך לחבר את הפאזל הזה.

הפועל באקה אל גרביה - הפועל הרצליה 1:4
שאפו ענק לאוהד בוזגלו וחניכיו שמביסים את הפועל הרצליה. אוהד קדוסי לוהט מתמיד ומוכיח לכל מי שפקפק ביכולותיו שיש לו עוד הרבה מה להראות! באקה לוהטת עושה רושם שאם העננה הכלכלית שמדובר עליה בתקשורת השונה, תפריע בדרך, קברניטי הקבוצה ידעו לעשות שקט תעשייתי, אם כן לא אופתע אם זו אחת הקבוצות שתרוץ עד הסוף חזק בצמרת. מנגד הפועל הרצליה ומומו ניסטל ללא ספק אחד המועדונים הגדולים והמסודרים בליגה א', אין לי ספק שקבריניטי הקבוצה לא מרוצים, וזו לא הפעם הראשונה שהקבוצה סופגת מספר שערים לא קטן. מומו מאמן מנוסה ויהיה חייב לדעת לעשות את השינויים ומהר.

הפועל שפרעם - מ.ס טירה 2:1
אבורקייק וחניכיו הגיעו נחושים על מנת לנסות לייצר נקודות, אך מוחמד סמארה וחניכיו ניצלו את העליונות בחלק הקדמי ואת היתרון שעלו אליו בשלב מוקדם כדי לחזור עם 3 נקודות. בשפרעם חייבים להתחזק בעוד 2-3 שחקנים משמעותיים להמשך הדרך.

הפועל אום אל פאחם - מכבי צור שלום 0:0
תיקו מאכזב לאום אל פאחם, שמעון הדרי וחניכיו כולל הרכש החדש שהונחת במהלך בזק, לאחר עזיבתו של מוריס אוזן ומספר שחקני מפתח בשבוע שעבר, לא הספיק כדי לנצח את צור שלום. לשמעון הדרי יש עבודה לחבר את הקבוצה מחדש, יש פה סגל מהטובים והאיכותיים שידעה ליגה א', והקבוצה הזו חייבת לשנות מומנטום ומהר. מנגד צור שלום הגיעה צנועה, מוכנה ונלחמה על כל כדור ויצאה עם ידה על העליונה והוציאה נקודה חשובה להמשך הדרך. שאפו לעומר לווינגר המאמן הצעיר שהכין את הקבוצה בצורה טובה מאוד.

 

בליגה א' דרום המחזור האחרון הוכיח ובגדול כמה המשחק הזה גדול, ושכסף בלבד הוא לא המתכון הבטוח להצלחה. שתי הקבוצות של כפר קאסם שניבנו בתקציבים גבוהים ושחקנים בכירים מאוד בקנה מידה של ליגה א', מפסידות! מה שנראה כאילו בטוח ללאומית מסתבר שהולך ונהיה קשה יותר, כשגם יבנה עושה תיקו בביתה מול יפו.

 

הפועל כפר שלם - הפועל אזור 1:2

ניצחון ביתי חשוב לכפר שלם, מנגד אזור פותחת את העונה לא טוב, ומי שמשלם את המחיר הוא יוסי חכים המאמן שלוקח אחריות ומתפטר בסיום המשחק.

 

יוסי חכים לקח את האחריות והתפטר מהפועל אזור (אלעד ירקון)


שמשון כפר קאסם - 'נורדיה' ירושלים 2:1

מה לא נאמר על הקבוצה מכפר קאסם, שנראה כי בנתה פה קבוצה איכותית עם סגל מפואר שידרוס את הליגה. אבל אז מגיעה נורדיה, קבוצת האוהדים המדהימה הזו ומוכיחה שלב ונשמה מנצח את הכל! שאפו ענקי והיידה נורדיה. גובזה עם עוד שער העונה ועושה רושם שהוא ממשיך את היכולת מאשתקד.

 
הפועל בקעת הירדן - מכבי שעריים 3:1 

בקעת הירדן ונועם שוהם קיוו להמשיך את היכולת מהניצחון בשבוע שעבר ולייצר מומנטום , אך לשעריים תוכניות משלה. ניצחון משכנע של שעריים, עם שער בכורה לחלוץ המצוין אושרי טוויל שהגיע בשבוע שעבר מאשקלון.


'ירמיהו' חולון - מ.ס כפר קאסם 0:2

שאפו ענקי לחולון על הניצחון האדיר מול אחת הקבוצות עם הסגלים החזקים בליגה. זה ניצחון שמוכיח שכשעולים על כר הדשא, לב, נשמה וכוח רצון מנצחים. מנגד כפר קאסם לא רק מפסידה 0:2 אלא גם רושמת שני מורחקים בשורותיה ומפלס הלחץ עולה. מעניין יהיה לראות את המשך הדרך!

 

איסמעיל עמר, מפלס הלחץ בכפר קאסם עולה (אלעד ירקון)


מכבי יבנה - מכבי קביליו יפו 1:1

תיקו משקף בין האקס המיתולוגי אורי קרגולה, מאמנה של יבנה לקבוצתו לשעבר יפו, אור אילוז שהצטרך השבוע כובש את השוויון בדקות הסיום.
 

מכבי הרצליה - הפועל אדומים אשדוד 1:0

צחי טיאר עבר שבוע לא פשוט בתקשורת, בכל הסיפור המתוקשר עם הדו-שיח עם באקה , קבוצתו לא נראית טוב ולא מצליחה להתרומם עד כה למרות סגל השחקנים הטוב שלה. אריאל שיימן עשה הכל כדי שקבוצתו תתמודד בחלק העליון של הטבלה. מנגד אשדוד משיגים ניצחון חוץ יוקרתי וחשוב.

 

הכח ר"ג - עירוני קרית גת 0:2

עומר פרץ וקבוצתו משתפרים משבוע לשבוע, ונראה שהמאמן הצעיר שמגיע לליגה א' דרום, עושה עבודה טובה עד כה, והכח בכיוון הנכון. קרית גת לא מאוזנת וכל שבוע לא ניתן לנחש באיזה יכולת תגיע, פעם מנצחת, פעם מפסידה, פעם מסיימת בתיקו. אני חושב שאם יעלו על הנוסחא הנכונה תתחבר קבוצה לא רעה בכלל.


המשך שבוע טוב ונשתמע לקראת סוף השבוע עם המחזור ה-6 המתקרב אלינו!

טור זה הינו טור דעה ואין בכוונתו להעביר ביקורת על אף אחד מהנוגעים בדבר.

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית אתא (זלעפה 17-10-2018, 20:38)
    קרית אתא היו הרבה יותר טובים ויותר מסוכנים. חד משמעית לא נכתב במדויק כאן
  2. אשדוד- אנחנו באים (פיני הסגול 17-10-2018, 23:02)
    תתכוננו!!!