תחזית ליגה א׳ צפון, מחזור 6: רועי סימוני מארח את ניר שטרית

המחזור ה-6 בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את ניר שטרית, מנכ״ל הפועל הרצליה. האם רועי ישיג ניצחון נוסף לאחר שניצח את פאיד חסון בשבוע שעבר ורושם 2 ניצחונות רצופים...? בני זלפה מאותתת לכולם ורושמת ניצחון חמישי ברציפות... ברובי מריחים אויר פסגות לאחר ניצחון ליגה שלישי ברציפות... בטבריה כנראה לא חזרו עדיין מגרמניה... באקה חזרה לנצח... ובאום אל פאחם עדיין אין חדש תחת השמש... שווה לקרוא את התחזית של רועי וניר

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-10-2018
  • 18:20

שלום לכולם!

המחזור ה-5 הסתיים לו, ללא הפתעות מיוחדות אך עם הרבה תובנות והן:

1. בני זלפה ממשיכה לנצח ורושמת ניצחון חמישי ברציפות, ונותרה לבדה במקום הראשון, כשהיא מאותתת לכולם שהיא כאן עד הסוף וליגה לאומית היא לא מילה גסה עבורם. 

2. לאחר התיקו בשבוע שעבר, באקה מביסה את הפועל הרצליה שמפגינה חוסר יציבות מתחילת העונה. אוהד בוזגלו ממשיך להוכיח שהוא יודע לבנות קבוצה כאשר נותנים לו שקט.

3. בעירוני טבריה עדיין חוגגים את ההישג בטורניר ההגינות בגרמניה, ורושמים שני הפסדים רצופים בגביע ובליגה. אילן סוויסה יידע לעשות סדר בקבוצה בכדי להחזיר אותה למסלול הניצחונות. 

4. באום אל פאחם החתימו מאמן חדש, אך התוצאות לא מגיעות. תיקו במשחק בית מול הקבוצה הצנועה מצור שלום לא מבשר טובות, אם הם לא יידעו להתעורר ולשחרר את הלחץ, הם יישארו עונה נוספת בליגה א׳.

5. ״רובי שפירא״ היא ללא ספק הקבוצה הלוהטת בשבועות האחרונים. מיקי קופל ואלעד בראון בנו קבוצה צעירה ותוססת, שרושמת ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות. בשקט בשקט הם מפלסים את דרכם לצמרת הגבוהה ופלייאוף עליון לא תהיה מילה גסה עבורם.

6. בעירוני נשר למרות החיזוק שעשו, ממשיכים להפסיד. למרות שלקבוצה יש סגל שחקנים טוב, אולי כדאי שיהיה מאמן מנוסה על הקווים בכדי שיחבר את הקבוצה, אחרת זה יהיה מאוחר עבורם.

7. כפר כנא וכאוכב נפרדו בתיקו שמשקף את יחסי הכוחות בין הקבוצות, אחת מהן בוודאי תמצא את עצמה בפלייאוף העליון.

 

השבוע בחרתי לארח איש יקר, ניר שטרית מנכ״ל הפועל הרצליה. לאחר הניצחון השני ברציפות בשבוע שעבר על פאיד חסון, ניצחון שלישי ברציפות לא תהיה מילה גסה עבורי ויהיה מעניין לראות אם הקפטן האגדי של בני יהודה עדיין חד כמו בעבר.

 

ניחוש נכון = 5 נקודות

בינגו = 10 נקודות 

 

מתחילים:

מכבי צור שלום - עירוני קרית אתא

רועי: דרבי הקריות ייערך במגרש הקשה של צור שלום, קרית אתא שהתחזקה באופן משמעותי עם הגעתם של לירון אלימלך ואלירן חודדה, צריכה לעשות את העבודה מול צור שלום יהיה קשה מאוד אך מתוק. ההימור שלי: 1-0 לקרית אתא.

ניר: שתי הגנות עם ממוצע ספיגה של שער אחד למשחק, המשחק יהיה צמוד מאוד ויגמר בשוויון. ההימור שלי: תיקו 1-1.

 

קבוצתו המתחזקת של חיים לוי תנסה להשיג ניצחון בצור שלום (איתן ידגר)

 

״רובי שפירא״ חיפה - הפועל כפר כנא

רועי: הקבוצה הלוהטת של אלעד בראון פוגשת את כפר כנא המשתפרת, קל זה בטוח לא הולך להיות, אבל בבית 'רובי' לא תאבד נקודות. ההימור שלי: 0-2 לרובי.

ניר: ב'רובי שפירא' נבנתה קבוצה צעירה שממוקמת במקום השלישי בטבלה, מנגד כפר כנא קבוצה שכובשת הרבה שערים, אך לדעתי רובי במומנטום נהדר אחרי שלושה ניצחונות ברצף. ההימור שלי: 1-2 לרובי 

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל אום אל פאחם

רועי: עם שני מאמנים חדשים על הקווים ומטרות שונות האחת של השנייה, שתי הקבוצות צריכות את הנקודות כמו אויר לנשימה. הכל תלוי היכן יערך לבסוף המשחק והכל פתוח. ההימור שלי: תיקו 0-0.

ניר: אומנם קשה מאוד לשחק במגרש הביתי של אסי גלבוע, אך הם השיגו רק נקודה אחת והם במקום האחרון, אום אל פאחם שמציגה משחק התקפי טוב, לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות ולפתוח פער של 10 נקודות מהמקום הראשון. ההימור שלי: 2-0 אום אל פאחם.

 

אילן סוויסה רוצה לחזור למסלול הניצחונות (מאור אלקסלסי)

 

עירוני טבריה - עירוני נשר

רועי: שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסד במחזור האחרון, אומנם אילן סוויסה רושם הפסד ראשון העונה ומנגד נשר רושמים מספר הפסדים רצופים במגרש בעיר הכנרת, קל זה לא הולך להיות. ההימור שלי: 1-3 לטבריה.

ניר: שתי הקבוצות הפסידו במחזור הקודם, נשר ספגה 9 שערים ולכן במגרש הקשה בטבריה ועם ההתקפה הטובה שלהם, הם ישאירו את הנקודות בעיר הכנרת. ההימור שלי: 0-3 לטבריה.

 

הפועל הרצליה - הפועל שפרעם

רועי: קבוצתו של מומו ניסטל שומרת על חוסר יציבות מתחילת העונה ומאבדת נקודות למרות שנבנתה להתמודד בצמרת הגבוהה. בשפרעם יצטרכו לעבוד קשה בכדי לשחזר את ההישג בעונה שעברה, ואבו רקיק יידע לעשות זאת. ההימור שלי: 1-2 להרצליה. 

ניר: הרצליה מציגה משחק התקפי טוב וכובשת בכל משחק מתחילת העונה, אך מנגד גם סופגת. המשחק חשוב מאוד ולכן הקבוצה שלי תנצח. ההימור שלי: 1-2 להרצליה.

 

מומו ניסטל וקבוצתו חייבים לשמור על יציבות (איתן ידגר)

 

מ.ס טירה - הפועל ירושלים

רועי: הירושלמים רשמו את ניצחונם הראשון בשבוע שעבר, וירצו להמשיך ברצף הניצחונות, אך בבית של טירה זה יהיה קשה ושחקניו של מוחמד סמארה ירשמו ניצחון. ההימור שלי: 0-3 לטירה. 

ניר: טירה תשחק על כל הקופה בבית שלה והיא נמצאת במומנטום בביתה, מנגד ירושלים אחרי ניצחון חוץ נגד נשר, אך מול טירה זה יהיה קשה. ההימור שלי: 0-2 לטירה.

 

הפועל כאוכב - הפועל מגדל העמק 

רועי: שתי קבוצות עם סגלים נהדרים שעדיין לא מצליחות למצוא את האיזון, איימן חלאיילה ייהנה מסגל מלא שיעזור לו ליתרון במשחק, אלי מזרחי יהיה מרוצה מתיקו, אבל אני מריח פה הפתעה. ההימור שלי: 1-0 מגדל העמק.

ניר: שתי הקבוצות משחקות פתוח בלי שום לחץ ובלי ציפיות ותרצנה לנצח. לכאוכב יש יתרון מבחינה הגנתית ולדעתי המשחק יסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו 2-2.

 

נביל אמארה, האם מאמנה של בני זלפה יישאר מושלם גם אחרי המשחק מול באקה? (אלעד שומינוב)

 

הפועל בני זלפה - הפועל באקה אל גארביה

רועי: המשחק המרכזי של המחזור יפגיש את שתי הקבוצות הטובות ביותר בליגה עד כה, ואת שני המאמנים הטובים בליגה. באקה מוכיחה שהיא קבוצת התקפה מצוינת ובני זלפה מוכיחה כי היא קבוצת הגנה נהדרת. צפוי לנו משחק מעניין מאוד עם שערים. ההימור שלי: 2-0 לבאקה.

ניר: ללא ספק המשחק המרכזי של המחזור! שתי קבוצות עם הגנה מצוינת והתקפה פוריה. לדעתי זה יהיה משחק טקטי וכל מאמן יחשוב איך לא להפסיד את המשחק. ההימור שלי: תיקו 1-1.

 

תחזית ליגה א׳ צפון, מחזור 6: רועי סימוני מארח את ניר שטרית

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלי מזרחי הביתה רוצים את בוסי (מגדל העמק 18-10-2018, 22:22)
  2. אלי מזרחי הביתה רוצים את בוסי (מגדל העמק 18-10-2018, 22:22)
  3. תחתמו את אוזן (מזרחי לך הביתה 19-10-2018, 17:15)
    מזרחי כישלון לך הביתהאלפסי תפטר אותו
  4. לפטר את מזרחי (חיים 19-10-2018, 17:16)
    תחתמו את אוזן
  5. מגדל העמק (אבי 19-10-2018, 20:42)
    להחתים את אוזן מזרחיי והעוזר שמאמן עם כל מאמן הבייתההה בדיחה
  6. עירוני קרית אתא (גולן כרמל 20-10-2018, 21:30)
    הגיעה הזמן לעלות לליגה לאומית