נבחרת המחזור ה-5 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור החמישי בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו זלפה עדיין מושלמת גם לאחר המשחק הקשה מול קרית אתא בחוץ, באקה אל גרביה וכוכבה אוהד קדוסי ממשיכים לנצח, והפעם את הרצליה, ו'רובי' - הקטר האדום, ממשיכה להרשים העונה עם ניצחון ענק על טבריה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון... שווה לראות!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-10-2018
  • 16:07

נבחרת הצפון:

שוער:

שגיא בן יצחק (הפועל ירושלים)

שוערה הצעיר והמוכשר של הפועל ירושלים, החזיק את ירושלים במשחק עם כמה הצלות מרשימות מול נשר. שגיא מקרין הרבה שקט, ביטחון ויציבות לקו האחורי של קבוצתו. וטוב עשתה הפועל ירושלים שהחתימה שוער צעיר עם כל כך הרבה פוטנציאל שיעזור לה בשנים הקרובות.

הגנה:

עידן ויצמן ('רובי שפירא' חיפה)

איזה שחקן ענק עידן ויצמן. עידן מוביל שחקנים צעירים ומוכשרים ליכולות ענקיות. עידן שחקן וותיק עם ניסיון רב עם טכניקה גבוהה מאד לבלם אחורי, מייצר מצבים לחבריו ובהגנה סוגר את התקפת היריב. נגד טבריה הוא היה מצוין וכבש שער חשוב. רכש מעולה עשו ברובי. 

 

אבי צבאג (הפועל בני זלפה)

אולי הרכש הטוב ביותר שזלפה עשתה בקיץ האחרון, אבי הוכיח בעוד משחק מושלם ומלא ביטחון למה זלפה התעקשה להביא אותו. צבאג היה ראשון לכל כדור, תסכל את חלוצי קריית אתא והכי חשוב הנהיג את ההגנה למשחק שלישי ברציפות ללא ספיגה.

 

אבי צבאג - הרכש הכי טוב של בני זלפה בקיץ האחרון

 

ג'ורג' דיבה (מכבי צור שלום)

בלמה הצעיר והמצוין של צור שלום, בעונתו השנייה בבוגרים של צור שלום לאחר שעלה מהנוער שלהם. בלם צעיר וחזק, שמשחק חכם מאד שלא נבהל מהלחץ של אום אל פאחם. ג'ורג' הצעיר משחק לצד דני אסולין ושניהם היו מצוינים כשעצרו את התקפת אום אל פאחם מלכבוש.

 

תאאר קיטאני (הפועל בני זלפה)

המגן השמאלי המצוין של זלפה פתח את העונה בצורה פנטסטית, וממשחק למשחק השתפר והשיא הגיע במשחק האחרון, כאשר במשחק מצוין סגר את קו שמאל וחיסל לחלוטין כל שחקן כנף ששיחק באגף שלו.

 

קישור:

עוביידה אבו ריא (באקה אל גרביה)

קשרה של באקה, היה מצוין מול הרצליה, היה פעיל מאד הן בהגנה והן בהתקפה. בישל שני שערים והביא את אחד הניצחונות הגדולים של באקה העונה. 

 

בר אלסברי (מ.ס. טירה)

קשרה המצוין של טירה, הוא למעשה בעל הבית בטירה. מחזיק את הקבוצה, מחלץ כדורים, מנהל את המשחק וללא ספק התחנה האחרונה בקישור של טירה. רכש מעולה עשו בטירה ללא ספק.

 

בר אלסברי, רכש נהדר של טירה! (דן יידוב)

 

דקל כהן (הפועל ירושלים)

היה פעיל מאד בקישור של ירושלים במשחק מול נשר, דקל שחקן מוכשר עם שליטה בכדור וביטחון רב והשיא היה כשבדקה ה96 כבש מהנקודה הלבנה והביא ניצחון ראשון העונה לקבוצתו. 

 

התקפה:

משה דבורה ('רובי שפירא' חיפה)

חלוצה של 'רובי', חלוץ צעיר, מהיר וחזק שהרשים מאד במשחק מול טבריה. מדובר בחלוץ שמטריד רבות את ההגנה ויש לו שליטה מצוינת בכדור, וראינו זאת בבישול לגול השני כשהקפיץ קטנה לסהר דבח שמהאוויר הפציץ פנימה. משה הוא חלוץ שאם ימשיך ככה יגיע לליגות הבכירות. 

 

משה דבורה, חלוץ צעיר, חזק ומהיר שיכול להגיע לליגות הבכירות

 

אוהד קדוסי (באקה אל גרביה) - כוכב המחזור!

חלוצה של באקה, אולי החלוץ הכי טוב בליגה א'. כבש צמד שערים נפלאים מול הרצליה, והוא ללא ספק המנהיג הגדול של באקה העונה, בעל תנועה נדירה לעומק שעוזר לקשרים למצוא אותו לבשל לו מצבים לשערים.

 

בבאקה ידעו למה התעקשו להחתים את אוהד קדוסי - כוכב המחזור!. רק שלא יגיעו החובות גם כלפיו...

 

ניר עזריה (מ.ס. טירה)

חלוצה של טירה, חלוץ צעיר שגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה, נגד שפרעם כבש צמד סופר חשוב והביא לקבוצתו ניצחון קשה בשפרעם. חלוץ שנילחם על כל כדור, היה פעיל מאד ויודע לסיים ליד השער. אין ספק שמדובר בחלוץ עם פוטנציאל גדול.

 

חילוף מצטיין: 

שלומי בן עשור (הפועל כפר כנא)

שלומי נכנס כמחליף מול הפועל כאוכב, כבש שער והביא נקודה חשובה לקבוצתו. שלומי נחשב לאחד החלוצים הטובים בליגה א', ואם ימשיך להראות את היכולת הגבוהה קבוצתו תהנה ממנו מאד.

 

אלעד בראון - מאמן המחזור החמישי של אתר 'גולר'

 

מאמן המחזור: אלעד בראון ('רובי שפירא' חיפה)

מוחמד סאמרה מאמנה של טירה עשה ניצחון גדול על שפרעם בחוץ, אוהד בוזגלו הביס את הרצליה בבית, אבל מעל כולם הרשים השבוע שוב יש לומר, אלעד בראון שלקח קבוצה צנועה, קבוצה שקטה וצעירה עם חיזוק של מספר שחקנים וותיקים, ומעמיד אותם נפלא על המגרש. כייף לראות את 'רובי' משחקת והרבה קבוצות צריכות ללמוד מהנהלת 'רובי' איך מנהלים קבוצה בתקציב שפוי שמאתגרת מאד כל קבוצה בליגה. שאפו!

נבחרת המחזור ה-5 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלעד בראון בחירה מצויינת עלה והצלח (אשר 18-10-2018, 12:53)