סיכום המחזור ה-7 בליגה הלאומית של סוכנות השחקנים D&A

סוכן השחקנים תומר אסולין, מנתח לנו את המחזור השמיני בליגה הלאומית. המחזור ה-8 מאחורינו והניחוחות של הליגה הלאומית שאנו מצפים להן עלו שוב. קבוצות הצמרת התקשו לקחת נקודות דווקא היכן שלא ציפו לכך. קטמון, כפר סבא ונצרת עלית מסיימות בתיקו, ועושה רושם שהעונה יהיה לוהט וצמוד גם בתחתית וגם בצמרת עד הסוף...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-10-2018
  • 19:20

הפועל עכו - הפועל נצרת עלית 0:0
לכל מי שהספיד את הפועל עכו מוקדם מהצפוי, אלון זיו וחבורתו הגיעו מוכנים והצליחו לייצר נקודה חשובה להמשך הדרך. מנגד חניכיו של ירון הוכנבוים במשחק בינוני, ובעיקר חוסר ריכוז בחלק הקדמי ונצרת עלית מאבדת נקודות אך היא עדיין ללא הפסד העונה.

 

ירון הוכנבוים, עדיין ללא הפסד ליגה (אדיר כץ)
 

הפועל כפר סבא - הפועל איכסל 2:2 
איבוד נקודות יקרות מאוד במירוץ בצמרת לארז בנודיס וחניכיו. לאחר שהובילו 2:0 משערים של בנג'מין קוקו ועומר פדידה מהנקודה הלבנה, ונראה כי כבר כפ"ס בדרך לעוד ניצחון, דווקא אז רפיון בהגנת כפר סבא וחוסר ריכוז בדקות הסיום, ואיכסל מצליחה להשוות ל-2:2 ממש בדקות הסיום. בדקה ה79 ציון צמח עוד החמיץ פנדל לאיכסל! לאחר מכן עלאא אבו סאלח צימק ובדקה ה-89 מוחמד בדארנה קבע שוויון 2:2 מפתיע! אדהם הדיה וחניכיו מייצרים 4 נקודות בשבוע אחד, נקודות קריטיות להמשך המאבק בתחתית. לא פלא שיצחק שום כעס בסיום לאחר שהנקודות ברחו לקבוצתו מבין הידיים ממש עם הבאזר.

 

4 נקודות בשבוע לאדהם הדיה ואיכסל


מכבי אחי נצרת - הפועל ראשל"צ 1:0
ניצחון חוץ חשוב לראשון לציון בדקה ה-89 בשירותו של גיל יצחק החלוץ המצוין. ללא ספק אחד מהחלוצים הטובים בליגה. זה היה משחק רע מאוד של שתי הקבוצות שלא התעלו לרמה גבוהה, ללא אירועים מרובים בשני הצדדים והיכולת הזו לא תספיק להמשך הדרך ולשני הצדדים עבודה מרובה בהמשך!
 

אחד החלוצים הטובים בליגה, גיל יצחק (רמי גרידיש)

 

הפועל בני לוד - הפועל רמת גן 2:0
בני לוד עם הפסד 6 העונה ונראה כי היא בדרך הבטוחה לליגה א'. אם לא יהיה שם שינוי ומהר זה יהיה מאוחר מידי! מנגד, הפועל רמת גן רושמת את הניצחון הראשון שלה העונה! לא ביכולת גדולה, אבל ניצחון חשוב. האם זה המשחק שיוציא את הקבוצה מהמשבר העמוק שהיא נמצאת בו?! ימים יגידו... את השערים לרמת גן כבשו ברניסלב יבאנוביץ ויובל אבידור.
 
הפועל מרמורק - הפועל קטמון 2:2 
אלדד שביט וחניכיו הגיעו מוכנים היטב למשחק וכמעט תפסו את קטמון עם המכנסיים למטה, מרמורק הצליחה להפתיע ולעלות ליתרון 0:2 משערים של רז יצחק ואליקו בלה, אך חניכיו של ליאור זדה הוכיחו שהם לא נשברים בקלות, והצליחו לאזן את התוצאה, כשקובי מויאל כובש שער בכורה וויליאם אגדה משווה.
 

שני שערים לא הספיקו לאלדד שביט ומרמורק לניצחון (מאור אלקסלסי)

 

סקציה נס ציונה - הפועל אשקלון 1:1 
עופר טלספפה ונס ציונה מוכיחים מידי שבוע שיש פה קבוצה טובה, מאומנת ושיודעת מה היא רוצה מעצמה! מנגד אשקלון הגיעה לנסות להמשיך את התקופה הטובה ולטפס עוד קדימה, גל צרויה העלה את אשקלון ליתרון חשוב, אך אחמד שאעבן המגן המצוין מצליח להשוות לפני ההפסקה עבור נס ציונה. תוצאה שנשמרה עד לסיום.

הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון 0:1
ניצחון חשוב לאופיר חיים וחניכיו. תומר סוויסה מעניק את הניצחון המיוחל לעפולה במשחק די צמוד ושקול בין הצדדים. אורן רותם וחניכיו רושמים עוד הפסד והם כבר עם 8 משחקים ללא ניצחון! בקצב הזה עושה רושם שרמת השרון הולכת ומסתבכת!

 

לסיכום: המחזור ה-8 כבר מאחורינו ומיד ביום שישי הקרוב מחכה לנו המחזור ה-9.
המשך שבוע טוב

 

הוסף תגובה
תגובות