עלייה כפר סבא מציגה את צמד א.א

עלייה כפר סבא גברה אמש במשחק שנעל את המחזור הראשון על שמשון כפר קאסם 2:0 משערים של אביטן ואליהו ופתחה את העונה ברגל ימין.יוסי עופר מאמן עליה:"שמח על הדרך וכמובן גם על התוצאה".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-10-2010
  • 21:21

הפועל עליה כ"ס הקבוצה הצנועה ממערב העיר פותחת עונה, כששכנתה הוד השרון מתהדרת בתקציב אדיר של מאות אלפי שקלים, ועוד מס' קבוצות בליגה עם תקציבים שלא היו מביישים קבוצות צמרת בליגה א',בטייבה עיר שלמה התאחדה סביב "צעירי טייבה", בעליה פותחים עונה ללא תקציב,ללא שום משכורות
רוב שחקני המועדון הם תושבי העיר/שכונה, ושאר השחקנים הובאו ע"י מאמן הקבוצה יוסי עופר עקב היכרות אישית קודמת, במועדון רוצים להמשיךבמגמה מהשנתיים הקודמות של הצערת הקבוצה וסגל שחקנים מקומי.

הפועל עליה כ"ס התארחה אמש במגרש הסינטטי ביהוד אצל שמשון כפר קאסם, במשחק שנעל את המחזור הראשון בליגה ג' מחוז שרון.
בתחילת המשחק שתי הקבוצות שיחקו בהיסוס, והמשחק הפך לאגרסיבי יותר ויותר ככל שנקפו הדקות.
בדקה ה-20 עליה ששלטה במשחק הגיעה למצב ראשון כשעמית פרטוק הכניס בכדור עומק את אלי אליהו שנכנס ובעט אלכסונית לכיוון השער כדור שפגע בבלם כפר קאסם ועף החוצה.

בדקה ה-25 אורי כביר בבעיטה מ 20 מטרים זיעזע את עמוד שער שמשון התוצאה עדיין תיקו אפס.

 

נדב אביטן,כבש את הראשון בנצחון עליה.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה30 בניגוד גמור למהלך המשחק, מרעי חמיס קשר שמשון כפר קאסם שהצטרף אליה ממ.ס כפר קאסם שבצמרת ליגה ב',השתלט על כדור חוזר מהגנת עליה כ"ס ומ-40 מטרים בעט טיל אדיר שמושיקו לוי שוער האורחים הדף בקושי בקצות האצבעות לקרן.
דקה35 רועי גולסה (האח של) חטף כדור במחצית המגרש,תוך כדי הטעיה עבר את שני שחקני המרכז של כפר קאסם והכניס בכדור עומק את נדב אביטן שניצב לבד מול השוער וכל שנותר לו הוא לגלגל את הכדור פנימה 1-0 עליה.

מחצית שניה מאמן עליה כ"ס יוסי עופר ביצע חילוף טקטי כשהעביר את רפאל כהן מהחוד לקישור, והעביר את אלי אליהו מהקישור האחורי לעבר עמדת החלוץ ואף הכניס את עידן גהוזי הצעיר במקום עמית פרטוק.

5 דק' מפתיחת המחצית השנייה השינויים הוכיחו את עצמם, כשרועי רוזנטל הכניס כדור עומק לעידן גהוזי שבנגיעה הראשונה שלו בכדור בישל לאלי אליהו שהכפיל את תוצאת המשחק 2-0 עליה כ"ס.
מכאן ועד סופו, התנהל המשחק על מי מנוחות ונראה ששתי הקבוצות השלימו עם תוצאת המשחק.

 

רועי גולסה,האח של אייל בישל את הראשון במשחק.(צילום:לירן דורף)

 

יוסי עופר מאמן עליה אמר ל"גולר" בסיום:"אני שמח על הדרך ובסוף על התוצאה, היינו צריכים להציג סובלנות ואיפוק, לא להיגרר למשחק ברוטאלי שהפך למסוכן עם חלוף הדקות, השערים שנכבשו נגזרו מעבודה מאומצת של השחקנים".

הוסף תגובה
תגובות