סיכום המחזור ה-4 של א' דרום מהזווית של סוכן השחקנים גיא וייס

סוכן השחקנים גיא וייס, ראה מקרוב את משחקי המחזור ה-4 ומביא בפנינו את סיכום המחזור על פי ראות עיניו. מעניין לראות מה חושב וייס על שמונת המשחקים ששוחקו כשבחמישה משחקים חזרו קבוצות החוץ עם ניצחונות מרשימים

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-10-2018
  • 18:09

גיא וייס סוכן שחקנים שהחל לעבוד בתחום בעונה האחרונה, והגיע בעצם מתוך מערכות של קבוצות והיכרות רבה עם הרבה שחקנים מבפנים אל ה'פרונט' והעבודה עם שחקנים ומול קבוצות. גיא התחיל כמנהל קבוצה בהפועל אזור לפני 7 שנים, ועם הזמן גייס לשם לפני כ-3 שנים את מישל נתנזון ובאותה עונה היו לגורם מרכזי בבניית הקבוצה ובעזרה ליוסי חכים עונה שהסתיימה בגמר פלייאוף, לאחר מכן גיא עבר לעבוד עונה אחת בנס ציונה כמנהל קבוצה ומשם החליט על שינוי והתחיל לעבוד כסוכן שחקנים.

 

מחזור עם משחקים חזקים מאוד עברנו. מחזור שבו 5 קבוצות חוזרות עם ניצחונות חוץ! מחזור שמוכיח שוב שהליגה הזו די שוויונית וביום נתון כל תוצאה אפשרית. כמובן שיש 3 או 4 קבוצות עם עליונות מבחינת שמות, אבל גם הן יודעות שאם לא יגיעו ביום נתון ברמת מוכנות גבוהה, הכל אפשרי בליגה א' דרום שמסתמנת כהכי מעניינת שהייתה מזה שנים.

 

נתחיל במשחק שבו אירחו 'אדומים' אשדוד את שמשון כפר קאסם. משחק שלפני שהתחיל, אם זר היה נקלע ורואה את השמות על המגרש היה משוכנע שזה משחק בליגת על. לא דבר מובן מאליו שבמגרש אחד נמצאים שחקנים כמו שריקי, צ'קול, ארבייטמן, סיראז' נסאר, ואיל מריסעת, דוד רביבו ועוד... בקיצור חגיגה שבסיומה אשדוד מוכיחה שמשהו טוב קורה שם מאז שגילי לנדאו הגיע. הקבוצה מתייצבת וניצחה במבחן אופי גדול. מהצד השני חבל לי מאוד על אדהם אדיה שעזב. מאמן שהכרתי העונה ומבין כדורגל ולפי דעתי יצליח בגדול וזה רק עניין של זמן. איהב ושמשון השקיעו המון כסף העונה, ושני הדברים שכרגע הכי חסרים שם זה חיזוק במרכז המגרש, ולהביא מאמן שמכיר את ליגה א', כי אין מקום כרגע לאיבוד נקודות נוסף כי הפער הוא כבר 6 מהפסגה.

 

במשחק נוסף שבו גם נכחתי, אירחה הפועל אזור את מכבי יבנה. משחק שאפשר לחלק לשניים. במחצית הראשונה יבנה שלטה והייתה יותר מסוכנת ואף כבשה מבעיטה חופשית יפיפייה של דור מוסקוביץ, שמתגלה כאס העונה וכשחקן שהתבגר מאוד והתקדם. רציתי לציין את חיים יוסף שמתגלה כברומטר של יבנה, ועבודתו הפנטסטית הן בחלק ההתקפי והן ההגנתי יקבעו רבות העונה לאן פניה של יבנה. הניצחון הזה במגרש שהוא אחד הקשים בליגה, לא מובן מאליו ובמיוחד בסיטואציה שבה הגיעה אזור למשחק וחייבת נקודות כמו אוויר לנשימה. רציתי לציין שלמרות שאזור הייתה חסרה כמה שחקנים מרכזיים כמו דניאל רז, איתי כהן ועוז ברנדווין, אזור שיחקה כדורגל יפה לעין במחצית השנייה והניעה כדור ואף הייתה ראויה לשוויון, מה שאמור לתת לה דחיפה להמשך ויציאה מפתיחת העונה הלא טובה עד כה. לא פשוט ולא מובן מאליו להביך ולשחק ככה מחצית שלמה מול מוליכת הטבלה ואחת המועמדות לעלות ליגה.

 

יבנה חוגגת ניצחון חשוב במגרש קשה מאוד (גיא צמח)

 

במשחק אחר בין שתי קבוצות נוספות עם יומרות גבוהות, אירחה מכבי שעריים את הכח רמת גן והמשחק הסתיים ב-0:0 שלא שירת את שתי הקבוצות, אך אני משוכנע שאלו קבוצות שסיכוי גבוה שתהיינה בפלייאוף. לדעתי גם ההבאה של חלוץ בשעריים הייתה קריטית, ואני משוכנע שאושרי טוויל יתרום בהמשך המון לקבוצה, ויחד עם מדהלה ואסמארה ההתקפה תכבוש יותר. בקשר להכח, עומר פרץ מבחינתי תגלית העונה .לא בכסף גדול בנה קבוצה של צעירים, בתוספת 3-4 וותיקים עם ניסיון, והקבוצה נראית טוב אפילו טוב מאוד. יודע גם מבפנים שהשחקנים פשוט מתים על המאמן והכח תילחם חזק על הפלייאוף העליון העונה.

 

עומר פרץ, תגלית העונה? (מני בן ארי)

 

במשחק נוסף אירחה מ.ס כפר קאסם את מחנה יהודה וניצחה 3:0, כשהפנומן ומלך השערים הבלתי מעורער יוסי אסייג כובש את שערו ה-5 העונה. אוהד אדלשטיין מתגלה כסקורר העונה, דבר שהיה חסר לו בשנים עברו והדבר יכול להיות קריטי בהצלחה או אי ההצלחה של קאסם העונה. מועדון שהתבגר מאוד בגישה העונה אני חייב לציין. כל העניין המנטלי שמסביב לקבוצה פגע בקבוצה מאוד בשנים האחרונות, והעונה הבינו ועשו הכל כדי לשנות זאת. מגיע לטארק סרסור, להנהלה והמאמנים שם לעלות ליגה ואולי זה אף יקרה העונה. בקשר למחנה יהודה חייב לציין שבניגוד למה שהרבה אנשים אומרים, נבנתה קבוצה לא רעה בכלל במחנה, אומנם יש מה לשפר במיוחד בחלק הקדמי אחרי שמאור עידה עזב, הם זקוקים לעוד שחקן, אבל מה שחסר למחנה בעיקר זה כרגע מאמן שיעבוד בשקט ויקרין סמכות ויתווה דרך. מקווה מאוד ומאחל לציון בזר בהצלחה ובאופן אישי אני לא אסתיר שאוהב את חברי ההנהלה שם ירון, שלומי ושמואל, ומאחל להם הצלחה העונה!

 

אוהד אדלשטיין מתגלה כסקורר העונה (איתן ידגר)

 

במשחק נוסף אירחה מכבי יפו את 'ירמיהו' חולון במשחק די שווה כוחות, שבו ניצחה חולון משער של רועי דיין. רוצה לציין בהקשר של יפו שההנהלה ורוני אוואט  עושים עבודה נדירה למרות תקציב  נמוך, ועם חיזוק נכון של חלוץ טוב יפו תסתכל לכל קבוצה בגובה העיניים. אציין ביפו את יוסי סולליך שאם ימשיך ככה יגיע לרמות הגבוהות ביותר, תוך זמן קצר! מהצד השני חולון בראשותו של בעלים כמו ליאור שולמן, שהוא נכנס לכדורגל ועם מאמן שהוא נשמה גדולה כמו שלומי שלמה, שבנה קבוצה פנטסטית שמגוונת גם עם ריבוי צעירים שעובדים מאוד קשה ולצידם פיגורות כמו חיים פונטרומלי הבלתי נגמר, ניל אבארבנל וכמובן רועי דיין ומאור לובין.

 

שלומי שלמה בנה קבוצה פנטסטית שעובדת קשה מאוד (אבייתר ברק)

 

במשחק נוסף אירחה בית"ר כפ"ס את בקעת הירדן, משחק שהסתיים בניצחונה של הבקעה ועשוי לסמל את השינוי בעצם שהתחיל לבצע נועם שוהם, יחד עם מופז יו"ר הבקעה. אני משוכנע שנועם ישאיר את המועדון בליגה. בכל מה שקשור לכפ"ס, ההפסד הזה גרוע וממקם אותם באזור המסוכן בטבלה, אבל אני סומך על סירוטקין, מקסים ושאר החברים שיידעו לקחת את העגלה ולהוציא אותה משם.

 

במשחק נוסף שהיווה סוג של אבן דרך למכבי הרצליה, היא התארחה בקריית גת שמהווה בעצמה הפתעה נעימה מתחילת העונה. צחי טיאר ושחקניו גילו בגרות ואופי וניצחו באחד המגרשים הכי קשים בליגה. דבר שייתן מעט שקט למערכת, אבל במכבי הרצליה עדיין יודעים שזקוקים דחוף לחיזוק במרכז המגרש ובחלק ההתקפי, וזה יגיע ואז הרצליה תצטרף לחלק העליון של הטבלה, כי לכולם ידוע שזה מועדון גדול מאוד ומקומו בליגות הגבוהות. לגבי קריית גת, שאפו אדיר לשלומי משה שהימר על כמה צעירים כישרוניים בתוספת כמה שחקנים מנוסים בדמותם של אור אלקבץ, נדב כידר ואדי אדרי, שפשוט לא שייך לליגה הזו אלא לרמות גבוהות יותר, עושה עונה יפה ויקשו על כל יריבה.

 

צחי טיאר הביא את שחקניו ברמת מוכנות גבוהה וניצח במגרש קשה (איתן ידגר)

 

במשחק האחרון של המחזור ששוחק בערב שבת, אירחה 'נורדיה' את כפר שלם. כפר שלם פתחה את העונה עם קצב צבירת נקודות שלא משקף את יכולתה, כי הגיע לה יותר ובמשחק הזה פתחה שוב חזק מאוד ושלטה בחצי השעה הראשונה, כאשר בהמשך המשחק היה שווה כוחות וכמובן שער בדקה ה-90 שבנה, ערך ובישל צ'יקו מרזייב ברוך הכישרון, שקיבל העונה את המתפתחות להוביל את הכפר וגם יעשה זאת, צ'יקו עבר 3 שחקנים ונתן כדור לפרחי שעם צ'יפ מעל השוער סיים את המשחק. שאפו לכפר על ניצחון במגרש שלא הרבה יוציאו נקודות ובקשר ל'נורדיה', לדעתי במגבלות הכספיות שיש להם העונה, הם מוציאים יש מאין והצליחו למרות זאת לבנות קבוצה לוחמת וטובה בצלמו של שלומי עמר.

גיא וייס מביא בפנינו את סיכום המחזור ה-4 של ליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיזוק ? (shabtay1 09-10-2018, 18:42)
    וייס , בחייך אנחנו ביפו זקוקים נואשות לרגל מסיימת ברטקוקובסקי וסהר שבתאי יכולים להועיל לנו ...
  2. כתיבה מדויקת גיא (אזור 09-10-2018, 18:51)
    במיוחד לגבינו ,שיחקנו מדהים מחצית שניה חבל שלא נכנס הכדור
  3. שי מאור (אשדודי 09-10-2018, 19:05)
    מאמן מצוין ‏אם אשדוד לא מנצחים ביים שני שי סוגר שם יש לי הרגשה
  4. גיא וייס סוכן על (אזורניק 09-10-2018, 20:02)
    פשוט תאווה לעינים איזה התקדמות עשה גיא וייס ממנהל קבוצה לטייקון על. איפה אזור ואיפה הוא.
  5. תחזור לאזור (אבי 09-10-2018, 20:17)
    אוהבים אותך באזור ורוצים שתחזור ביחד עם מאיר סאלם
  6. גיא תעשה סולחה עם סאלם (אלי 09-10-2018, 20:28)
    תחזור ליאזור , אתה חכים וסאלם תעשו פה אחלה קבוצה.