נבחרת המחזור ה-4 בליגה א צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור ה-4 הסתיים בליגה א' צפון, מחזור בו בני זלפה עושה ניצחון ענק על אום אל פאחם ונשארת מושלמת יחידה. באקה אל גרביה נעצרת בטירה, 'רובי' עם ניצחון שני והפעם על כאוכב החזקה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון...?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-10-2018
  • 13:40

נבחרת הצפון:

שוער:

תומר ליטבינוב ('רובי שפירא' חיפה)

שוערה של 'רובי', עוד הברקה של הקבוצה, כשהחתימה שוער צעיר ששיחק אשתקד בהצלחה גדולה בבקעת הירדן. מול כאוכב תומר הציל את קבוצתו מספיגה מספר פעמים, ומשרה הרבה ביטחון לחוליית ההגנה שלו. יש לו משחק הגנה משובח שמייצר התקפות מעבר מהירות לקבוצתו.

 

ליטבינוב משרה המון ביטחון לחוליית ההגנה שלו (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

יורי קודינסקי ('רובי שפירא' חיפה)

בלמה המצוין של 'רובי' אשר הגיע אליהם ממעלות מליגה ב'. יורי בלם חזק ופיקח, ונותן את הנשמה שלו בכל משחק, וממש מהווה חומת ברזל לצד עידן ויצמן הוותיק. 

 

קודינסיקי מהווה חומת ברזל לצידו של ויצמן (מאור אלקסלסי)

 

מנאר דראוושה (הפועל בני זלפה)

בלמה המצוין של בני זלפה, שיתק לחלוטין את לירון אלימלך ואת כל התקפת אום אל פאחם, ומצד שני תמך רבות בחלק ההתקפי של קבוצתו, ואפילו כבש צמד שהביא לניצחון ענק של קבוצתו על אום אל פאחם החזקה. 

 

מאור סיסו (הפועל כפר כנא)

בלמה הוותיק של כפר כנא, המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה. היה עם משחק מצוין נגד אסי גלבוע. שחקן עם ניסיון רב שמשחק בחכמה, והוא ללא ספק נכס לכל קבוצה ובטח עבור מאמנו הצעיר שנהנה מהיכולת והמנהיגות של סיסו.

 

ג'פרי ניסנבאום (מכבי צור שלום)

מגנה הימני המצוין של צור שלום, היה מצויין בחלק ההגנתי, ולא אפשר להתקפת מגדל העמק לייצר מצבים מהצד שלו, ומנגד לא הפסיק לעזור לחבריו בחלק ההתקפי ואפילו בישל את השער השני לטובת קבוצתו לעדן יניב. 

 

קישור:

יוחאי כהן (עירוני קרית אתא)

קשרה הוותיק של קרית אתא, היה במשחק פשוט נהדר מול הפועל ירושלים. ללא ספק יוחאי נמצא בכושר נפלא העונה ומול הפועל הרצליה הוא בישל שני שערים עם כדורי האומן שלו. יוחאי הוא הרבה מעבר לקפטן בקבוצה, וכשהוא טוב כל הקבוצה משחקת נהדר. 

 

כשיוחאי טוב, קריית אתא טובה! (מאור אלקסלסי)

 

מישל חליל ('רובי שפירא' חיפה)

קשרה של 'רובי', הוא ללא ספק בעל הבית במרכז המגרש של 'רובי' העונה. כל כדור ראשון שלו, מחלץ כדורים ומנווט את משחק קבוצתו קדימה. מישל קינח בבישול ענק לאיתי מורנו. 

 

עומר גרא (הפועל בני זלפה)

ה"גרזן" של בני זלפה שהגיע אליה בעונה שעברה מאום אל פאחם היה המצטיין במשחק מול אותה אום אל פאחם. ממשחק למשחק הוא מוכיח שהוא אחד הקשרים האחוריים הטובים בליגה, מחלץ כדורים ומנווט את המשחק מהחלק האחורי של קבוצתו.

 

אמיר אבלס (הפועל כפר כנא)

קשרה המצוין של הפועל כפר כנא הוא הבעל בית במרכז המגרש שלהם, הביך את הגנת גלבוע פעם אחר פעם. ומאז שהוא הגיע לקבוצה, הקבוצה אוגרת נקודות. ללא ספ' אמיר תוספת כוח משמעותית לכפר כנא. 

 

התקפה:

עלי כנענה (עירוני נשר)-כוכב המחזור!

חלוצה הצעיר והמוכשר של עירוני נשר, נחשב כבר היום בגילו הצעיר לדבר הבא בטח בליגות הנמוכות, וכנראה הרבה מעבר לכך. מול שפרעם כבש שעראחד  והוכיח שמתבשל פה חלוץ ענק! שימו לב!

 

ראדי חמיסי (הפועל כפר כנא)

שחקן הבית של כפר כנא כנראה ומתחיל לפרוע את השטרות, החלוץ הצעיר כבש שער מול אסי גלבוע והיה מסוכן מאד ברחבה, ויכול היה לכבוש שערים נוספים. ראדי מתחיל לתת תפוקה ואין ספק שאם ימשיך ככה, הוא יגיע לליגות הבכירות.

 

 

אלעד בראון - מאמן המחזור של ליגה א' צפון (מאור אלקסלסי)

 

מאמן המחזור: אלעד בראון ('רובי שפירא' חיפה)

מאמנה הצעיר של רובי חיפה, מוכיח במשחקים האחרונים את הפוטנציאל הגדול שטמון בו, ובניהול משחק יוצא מהכלל הוא ניצח את הפועל כאוכב החזקה במשחק סופר קשה. שאפו ענק למאמן הצעיר שסופר שלושה ניצחונות רצופים. יפה ש'רובי' נתנה צ'אנס למאמן צעיר ובנתה קבוצה צעירה ורעננה בליגה העונה. ללא ספק רואים שיש דרך וכיוון בכל מה שקשור ל'רובי' העונה. 

הוסף תגובה
תגובות