חולון משיגה ניצחון חוץ יקר מול יפו

מכבי יפו אירחה אמש את 'ירמיהו' חולון למשחק במסגרת המחזור הרביעי של ליגה א' דרום. זה נראה רע מבחינתה של יפו, שהמפתיחה שיחקה מפוזר, סיימה את המשחק ב-10 שחקנים וירדה מנוצחת כשלה 50% הצלחה מאז פתיחת העונה. מנגד חולון משיגה את הנקודה השביעית מאז פתיחת העונה ובהחלט רושמת פתיחת עונה לא רעה בכלל. אוהדי יפו קראו לרוני אוואט להתפטר

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 06-10-2018
  • 16:07

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 

פתיחת המשחק הייתה שייכת לאורחת, כששחקני חולון שלטו בנעשה במרכז השדה וכבר לאחר 7 דקות באו שכרם. מאור לובין עם כניסה נהדרת באגף שמאל, עובר את מגנה של יפו ומעביר רוחב נהדר למרכז הרחבה, רועי דיין בועט בנגיעה ומכניע את בן וולובלסקי. 1-0 לחולון. 

 

רועי דיין כובש ורץ לחגוג כל ספסל הקבוצה (אבייתר ברק)

 

המשחק נמשך ויפו לא מצליחה להיכנס למשחק, שתי דקות מכיבוש השער גד עובדיה מתקרב לתיבת ה-16 ובועט, אך וולובלסקי קולט את הכדור בקלות. 

בדקה ה-16 רונן פרץ דוחף שחקן יפו ללא כדור לאחר שלטענתן לא קיבל שריקה לעבירה ברורה, ושופט המשחק מוציא לפרץ צהוב שלא נרגע. 

 

לרוני אוואט, מאמנה של יפו נמאס מאיך שקבוצתו נראית וכבר לאחר 25 דקות מבצע חילוף מהיר כשמוציא את רון קריספין ומכניס את ליאל זימרו.

בדקה ה-33 רונן פרץ נשכב על הרצפה, השופט עוצר את המשחק, ושלומי שלמה מחליט להוציא את פרץ מחשש שיקבל אדום מוקדם ומכניס את עומר ארצי במקומו של רונן פרץ העצבני.

 

שלומי שלמה ביצע חילוף מהיר בכדי לא להישאר ב-10 שחקנים (אבייתר ברק)

 

שלוש דקות לסיום המחצית, הגבהה לכיוון הרחבה של יפו, בן וולובלסקי עולה ותופס את הכדור, אך השופט שורק ומסמן על נגיעת יד על סף הרחבה ומוציא לשוער צהוב, גד עובדיה מבזבז את ההזדמנות ובועט את הכדור על החומה ומוריד את שתי הקבוצות להפסקה ביתרון של 1-0 לחולון.

 

גם בפתיחת המחצית השנייה המשחק של יפו המשיך להיות מפוזר, ושוב הייתה זו חולון שהגיעה למצב ראשון, מאור לובין שוב לוקח כדור, מתקרב לרחבת ה-16 ובועט שטוח, אך לא מוצא את המסגרת. 12 דקות מפתיחת המחצית השנייה, עורך אוואט חילוף נוסף בניסיון לשנות את המשחק הילש של קבוצתו, סאן טוריאל נכנס במקומו של דין אומרדרקר, כשגם שלומי שלמה מבצע חילוך נוסף כשמכניס את חן לויאן במקומו של גד עובדיה שמראה את דעתו על החילוף כשבועט בכדור בעצבים.

 

בדקה ה-68 הגיעה ההחמצה של המשחק, על ערבוביה על קו הרחבה של חולון, נשלח כדור נהדר לסאן טוריאל שהיה חייב לקבוע שוויון, אך בועט ופוגע בגופו של אברבאנל שמציל שער בטוח. שלוש דקות עוברות ויפו מתקרבת לשוויון, כדור רוחב של יוסי סלליך מוצא את ליאל זימרו שבועט בנגיעה אך לא מספיק חזק ואברבאנל הודף לקרן. בדקה ה-72 אוואט משלים את שלושת החילופים שלו כשמכניס את דניאל ספיר במקומו של ירדן פינטו. 

 

החילופים של אוואט לא הצליחו להשיג את הנקודות (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-82 הגבהה מושלמת מוצאת את ראשו של סלליך שנוגח נהדר, אברבאנל נשאר חסר סיכוי אך למזלו הקורה המצילה אותו, אל הכדור החוזר מגיע סאן אוריאל שממטר מול שער ריק חייב לכבוש, אך הוא בועט מעל השער ורושם החמצה נוספת!!!

 

בזכותו או שלא... חולון שומרת על שער נקי (אבייתר ברק)

 

חמש דקות לסיום מכבי יפו נותרה ב-10 שחקנים לאחר ששוערה, בן וולובלסקי הורחק בכרטיס צהוב שני לאחר שככל הנראה שופט המשחק חשב שהשוער פלט לעברו כמה מילים מיותרות. יפו כאמור נותרה ב-10 שחקנים כשלה לא נשאר חילוף, ומי שתפס את המקום בין הקורות בדקות הסיום היה בלם הקבוצה, גילי נחום שעד לסיום אף מנע שער בטוח משחקני חולון שמנצחים 1-0, ויורדים מאושרים מאוד עם שלוש נקודות יקרות.

 

לסיכום: חולון הגיעה לשכונת התקווה, כבשה שער מהיר וידעה לשמור על היתרון עד לסיום. נכון, מכבי יפו הייתה חלשה מאוד אתמול, אך למרות החולשה היא צריכה הייתה למצוא את הרשת ולא לרדת מנוצחת. בסיום המשחק, אוהדי יפו הפנו אצבע מאשימה לעבור מאמן הקבוצה, רוני אוואט שלטענתם ״הרס אותם״ ודרשו שייקח אחריות ויתפטר.

רועי דיין חוגג 3 נקודות יקרות (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מדהים! יפו משיגה 6 נקודות ויחס שערים +3 וזה כשלון. חולון משיגה 7 נקודות ויחס שערים 0 וזו 'פתיחת עונה (האנונימוס בלפי 06-10-2018, 16:35)
  2. נקמה במקללים ישששש חולוניה הגדולה (יששששש הוא הא מה קרה יפו אכלה אותה 06-10-2018, 16:45)
    חולוניה דיה דיה יפו היום ירדתם ליגה היום תתפוצצו ממירמור
  3. מכבי יפו (מכבי יפו 06-10-2018, 17:06)
    אין שום קשר בין מכבי יפו למכבי קביליו יפו. קביליו יפו זו קבוצת אוהדים ללא כסף, ליגה א.
  4. קבוצה צנועה בלי החארטה של הבולגרים (ל1 לך תישן על האף תקציב מינימום תפנים 06-10-2018, 18:23)
    ההבדל בין הקבוצות הוא פשוט אנשים טובים מול אנשים רעים מיום הקמתה חונכה קביליו יפו על שינאה אלימות פיזית ומילולית היא מביישת את האדם שעל שמו היא קרויה
  5. אוהדי יפו = איומים ונוראים מחפשים רק לריב (מעניין למה כולם מתעבים את יפו מעניין? 06-10-2018, 18:32)
    אתם ומלאכי לקחת אתכם ולשים בשק והופס לים....
  6. חלוץ חובה! (שי 06-10-2018, 18:34)
    אם ימשיכו לבנות על סאן טוריאל או זמירו ולא יביאו חלוץ טוב יפו עלולים להסתבך בתחתית של הליגה המשוגעת הזאת
  7. לא מבין מה רוצים מרוני (אוהד ותיק 06-10-2018, 18:46)
    הסגל של יפו חלש אין חלוץ אחד נורמלי אחד! תאמינו לי שהוא היה רוצה לעלות מהספסל את גורמזנו או מתן לוטטי אבל זה מה יש, ומה שיש חלש מה הוא אשם?
  8. מה אשם אוואט (רומי 07-10-2018, 23:16)
    זה קרגולה אשם גם לקח לכם חצי הרכב וגם שחרר את גובזה עונה שעברה חחחח חטא על פשע