"הולכת להיות חוויה לכל מי שייקח חלק במשחק"

כך אמר אבי צבאג, בלמה של בני זלפה לקראת 'דרבי המשולש' שישוחק בסופ"ש לראשונה בליגה א' צפון. לאבי זה יהיה משחק מול קבוצתו לשעבר, שיודע שלה יהיה יתרון כמעט בכל מגרש בגלל הקהל הגדול שלה. עוד אומר אבי: "כרגע המטרה הראשונה היא להישאר בליגה! ככל שתתקדם הליגה נתאים לעצמנו מטרות אחרות".

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-10-2018
  • 16:09

הפועל בני זלפה והפועל אום אל פאחם נפגשות במחזור ה-4 לדרבי המשולש לראשונה בליגה א׳. שתי הקבוצות מגיעות למשחק המסקרן הזה כאשר שתיהן במאזן מושלם, מה שהופך את המשחק לעוד יותר מעניין. המשחק ישוחק באום אל פאחם, למרות שזלפה היא המארחת. כל זאת מכיוון שזלפה מארחת את משחקיה הביתיים באצטדיון השלום באום אל פאחם. צפויה להיות חגיגת כדורגל כאשר לפי כל התחזיות האיצטדיון אמור להיות מלא מפה לפה. אום אל פאחם מגיעה כאשר היא הפייבוריטית הברורה במפגש עם התקציב הגדול בליגה, וסוללת כוכבים. פחות מניצחון יהיה אסון לאום אל פאחם, ואילו זלפה הצנועה עשתה רכש חכם בקיץ עם שחקנים כמו איסלאם מוואסי מבאקה, סעיד דיאב המוכשר מ'רובי שפירא' והרכש שהגיע ממש בדקה ה-90 אבי צבאג אותו תפסנו לשיחה לקראת המשחק המסקרן.

 

אבי שיחקת בעבר, באום אל פאחם ואתה פוגש את קבוצתך לשעבר. מה צפוי?
"הייתה לי תקופה טובה מאוד באום אל פאחם, אבל תקופה קצרה שנקטעה בגלל הפציעה. אבל ללא ספק תמיד מעניין לשחק נגד האקסית בטח כשזה דרבי, ובטח כשזאת אום אל פאחם שזה לא עוד מועדון בכדורגל הישראלי, עם קהל כזה גדול. הולכת להיות חוויה לכל מי שייקח חלק במשחק הזה ובטח שגם לי".

 

למרות שאתם המאחרים, המשחק ייערך במגרשה הביתי של אום אל פאחם. זה לא עשוי להשפיע לרעה? 
"תראה זה נכון שאנחנו משחקים במגרש הביתי של אום אל פאחם, כי כרגע לזלפה אין אצטדיון ביתי. אבל גם מכבי תל אביב מארחים בנתניה את נתניה, ככה שזה לא באמת ישפיע. בלי קשר, אני חושב שבכל מגרש לאום אל פאחם יהיה יתרון בגלל הקהל הגדול שמגיע לכל משחק, אבל ממה שיצא לי לחוות גם לנו יש קהל מסור שגדל ממשחק למשחק ודוחף אותנו. ומכאן אני קורא להם לבוא בשישי ולעודד אותנו במשחק הביתי שלנו".

 

מה אתה חושב על ליגה א' של העונה?
"ליגה א׳ צפון היא ליגה שמשנה לשנה רק משתבחת, ויותר ויותר שחקנים מוכשרים מגיעים אליה, ולפי דעתי השנה הולכת להיות עונה צמודה בכל חלקי הטבלה. אני חושב שלמרות הפתיחה הטובה שלנו אנחנו לא מסתנוורים, נשארים צנועים ומבינים שיהיה קשה לעלות ליגה כאשר קבוצות כמו אום אל פאחם ובאקה אל גארביה וטירה משקיעות מיליונים כדי לעלות ליגה. המטרה הראשונה שלנו בתור קבוצה שזאת פעם ראשונה בהיסטוריה שלה בליגה א׳, היא קודם כל להישאר בליגה, אחר כך ככל שנתקדם במהלך העונה נתאים את המטרות שלנו למקום שבו נהיה".

אבי צבאג מתכונן לדרבי המשולש (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהבים אותך אבי ובהצלחה. (אוהד 04-10-2018, 16:52)
    להילחם על כל כדור ולא לפחד כי השד לא נורא בכלל.
  2. אבי (מאמן שלו לשעבר 04-10-2018, 17:05)
    אבי צבאג נכס לכל קבוצה, אישיות חיובית ויוצאת דופן שמקרינה גם על הצד המקצועי לטובה. בהצלחה לו לקבוצתו