ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור השני בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור השני לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 22 שערים, המועמדת לעלייה אור יהודה מנצחת בעמישב בצורה משכנעת, שמשון ת"א מנצחת בכפר ברא, בני ג'ת מנצחת בביתה, בית"ר פ"ת, בית דגן ושמשון בני טייבה מנצחות בחוץ ורק המשחק בין בני יפו לקרית אונו מסתיים ללא הכרעה, הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-10-2018
  • 14:27

רו"ח ת"א - בית"ר פ"ת : 2-1

בית"ר פ"ת משיגה ניצחון חשוב מאד בחוץ במגרש שלא מעט קבוצות יאבדו נקודות נגד רו"ח העיקשת, חניכיו של רמי צבי הציגו משחק טוב שמעל כולם בלט יניב דוד הבלתי נגמר שכבש את הראשון לפ"ת, רו"ח הישוותה בתחילת המחצית השניה מרגליו של יובל קרן אבל שער עצמי של עומרי כהן הכריע את המשחק לטובת בית"ר פתח תקוה שהשיגה 3 נקודות יקרות מאד.

 

שמשון ת"א מתארחת באחד המגרשים הביתיים בליגה ומנצחת (ליאור טרי)

 

כפר ברא – שמשון ת"א : 2-0

שמשון ת"א יצאה למשחק קשה מאד באחד המגרשים הביתיים בליגה והצליחה לנצח את כפר ברא העולה החדשה 2-0 משערים של נאור הלוי וריף פרץ. כפר ברא עדיין ללא נקודות השנה ותנסה לקחת אותן בשבוע הבא במשחק ביתי נגד בני יפו אורתודוכסים אבל זה לא יהיה פשוט.

 

שחקני שמשון חוגגים את היתרון (ליאור טרי)

 

בני ג'ת – בית"ר ר"ג : 0-1

בני ג'ת משיגה ניצחון שני ברציפות והיא עם 6 נקודות מתוך 6 אפשריות ונראה כי נבניתה קבוצה טובה בג'ת, בשישי האחרון אירחה את בית"ר ר"ג שהפסידה הפסד כואב בשבוע שעבר עמוק בתוספת הזמן. שחף נעימי הבקיע את השער היחיד במשחק וקובע 1-0 יקר לג'ת. בני ג'ת מסיימת את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מג'די עוודי.

 

בני יפו אורתודוכסים – קרית אונו : 1-1

משחק שקול התפתח ביפו בו אירחה בני יפו אורתודוכסים את קרית אונו שהגיעה לאחר ניצחון יפה בשבוע שעבר, לאחר מחצית ראשונה מאופסת קרית אונו עלתה ליתרון במחצית השניה בדקה ה-50 משער של יוסי גואטה, היתרון החזיק מעמד 18 דקות עד שלואיי אבו סתה הישווה ליפו ובסיום חלוקת נקודות צודקת.

 

נחלת יהודה – עירוני בית דגן : 4-0

בית דגן יצאה למשחק חוץ בנחלת יהודה בידיעה כי אם היא רוצה גןם השנה להיות לפחות קבוצת אמצע טבלה היא חייבת לנצח את נחלת, שחקניו של שוקי סדיס עם יכולת טובה ניצחו את המשחק בצורה חלקה משערים של אדיר מנשה, אלמוג סמט כהן וצמד של גל גוטליב. נחלת יהודה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של חי ספיר בדקה ה-44.

 

אדיר מנשה עם פתיחת עונה טובה מבקיע שער מעונשין (אלכס ויימן)

 

גל גוטליב עם צמד לרשתה של נחלת יהודה (אלכס ויימן)

 

עירוני הוד השרון – שועאע כפר קאסם : 0-3

מחצית ראשונה שקולה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה הוד השרון עלתה כמו הקבוצה שרוצים לראות שם, הוד השרון הבקיעה שלושה שערים וניצחה משחק קשה נגד יריבה עיקשת, כבשו להוד השרון סהר אזולאי, דור הלל וערן זגר.

 

עמישב פ"ת – מ.כ אור יהודה : 3-1

אור יהודה עם הסגל הטוב בליגה יצאה למשחק חוץ קשה בעמישב ובשונה משבוע שעבר פתחה חזק מהפתיחה וכבר במחצית הראשונה הכריעה את המשחק לטובתה והובילה 3-0 בסיום המחצית משערים של גמליאל פרץ וארנון טמיר צמד. המחצית השניה היתה שקולה יותר ועמישב הצליחו לצמק בפנדל של אוריאן יעקב ובסיום ניצחון חשוב לאור יהודה 3-1.

 

גמליאל פרץ עם משחק מצוין (אורי רחביה)

 

צעירי טייבה – שמשון בני טייבה : 2-1

צעיר טייבה אירחה את שמשון בני טייבה לדרבי ראשון העונה , צעירי טייבה פתחו מצוין את המשחק וכבר בדקה הראשונה צעירי טייבה עלתה ליתרון משערו של אור אליהו, בני טייבה לא נלחצה והמשיכה לשחק את משחקה הרגיל וכבר במחצית הראשונה ביצעה מהפך מצמד שערים של חן לוי, במחצית השניה צעירי טייבה לחצה אבל לא הצליחה למצוא את השיוויון. בסיום ניצחון 2-1 לשמשון בני טייבה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : גמליאל פרץ מאור יהודה עם יכולת פנומנלית עשה ככל העולה על רוחו במגרש בישל שער הוכשל פעמיים ברחבה וקינח בשער .

 

מאמן המחזור : יעקב טל מאמנה של אור יהודה עם ניהול משחק מצוין הכריע את המשחק כבר במחצית הראשונה.

 

יעקב טל מאמן המחזור בנה קבוצה מצוינת שתלך עד הסוף (גיא צמח)

 

קבוצה מצטיינת: שמשון בני טייבה מנצחת בדרבי הראשון העונה לאחר שמבצעת מהפך בניצוחו של חן לוי. בני טייבה זוכה במתנה מתנת ה"סאנסה"-הסושי בר בטיילת ראשון לציון!

 

שמשון בני טייבה עם ניצחון ראשון בדרבי.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור השני בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. קדימה אור יהודה נשמתי (אפי מימון 01-10-2018, 16:26)
    עולים ליגה אני מביא רכש נוסף ודורסים את הליגה אני הערך המוסף של הקבוצה בלעדי לא יז
  2. אתר פח (צעירי טייבה 01-10-2018, 16:27)
    אם הקבוצה המצטיינת שלכם היא בני טייבה אז אתם אתר פח
  3. ליגה א (יוסי 01-10-2018, 17:46)
    מ. כ אור יהודה קבוצה מצוינת עולים ליגה קהל ליגה לאומית יש חדר הלבשה מצוין שחקנים מעולים צוות מאמנים מעולה אור יהודה ליגה א
  4. אדיר מנשה שחקן מעולה שכל ריק לגמרי (דוד 03-11-2018, 18:58)
    אדיר שחקן של ליגה לאומית הוא לא שם עקב שחקן בלי ראש על הכתפיים פשוט טיפש ברמות של ראובן עובד