ניר דדון "העטלף" חתם בבית"ר אשדוד

הקשר ניר דדון, מי ששיחק בעונה הקודמת במדי בית"ר אשדוד ובמהלך העונה עבר לשחק בפועל גדרה שם עשה עונה מצוינת, שב לחזק את בית"ר אשדוד. ניר בתגובה: "שמח לחתום באשדוד, המטרה היא מינמום להגיע לפלייאוף וכמובן שאיפה לעלות ליגה"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 28-09-2018
  • 07:46

דדון, שעונה שעברה היתה עונה מצוינת במדי הפועל גדרה , כשהבקיע 13 שערים ומעל 15 בישולים, והצליח לעלות איתה לפלייאוף בו הפסידו לכסייפה בגמר המחוזות. והעונה כאמור חתם בביתר אשדוד.

 

ניר דדון מסביר למה בחר באשדוד: "הבחירה בקבוצה הגיעה אחרי התלבטויות ועניינים אישיים, העדפתי לשחק קרוב לבית, בבית"ר אשדוד. הבחירה נבעה מהסיבה שיש בקבוצה אנשים טובים בדמותם של אבי סמילה מנהל קבוצה שעושה מעל ומעבר למען השחקנים, יוסי כנפו שהוא האבא והאמא של כולם וכמובן מיקי פרץ המאמן שהוא בהחלט אחד המאמנים השאפתנים והמקצוענים שפגשתי, עוד מפתיחת האימונים של קבוצת הפועל אדומים אשדוד שם הוא היה עוזרו של מוריס ז'אנו. וכמובן המרקם הקבוצתי של שילוב שחקנים צעירים וותיקים מוכשרים עם רעב למשחק."


ניר מסכם: "מאחל לי ולקבוצה המון בהצלחה בעמידה ביעדים ובמטרות שהקבוצה הציבה העונה- מינימום פליאוף עליון וכמובן השאיפה היא עליית ליגה, לשם כך הגעתי.  זה יקרה רק בזכות עבודה קשה, התמדה, התנהלות מקצוענית ואחראית של השחקנים, כבוד הדדי ופירגון בין כול השחקנים על מנת שהקבוצה תצליח. שיהיה בהצלחה לכולם ועונה מהנה ובריאה לכולם"

ניר דדון, אשדוד זה בית חם.

הוסף תגובה
תגובות
  1. קשקשן (אשדודי 28-09-2018, 09:39)
    שחקן ללא נשמה רק כסף מעניין חיפש 3 חודשים קבוצה התאמן ביבנה ובאשדוד ילד בסוף יוסי נפל ברשת ומשלם לו הרבה כסף לא שווה את הכסף
  2. פקטור משמעותי (אחלה שחקן 28-09-2018, 16:34)
    שחקן שובר שיוויון ללא ספק ביתר זכו כל הכבוד לאבי ויוסי
  3. כנפו (לירן 28-09-2018, 22:28)
    תיסגור את הקבוצה חבל מאוד אתה לא תעלה ליגה
  4. ווינר (צביקה לוי 29-09-2018, 20:55)
    מודל לחיקוי שחקן נשמה ווינר אמיתי מקצוען.בהצלחה ניר מאמין שתעמדו ביעדים שהצבתם .