ניצחון משכנע לקרית אונו על כפר ברא

קבוצתו של אודי כבודי אשר מתבססת העונה על שחקנים צעירים ושחקנים מקומיים, פתחה את המשחק בסערה עם רביעייה לרשתה של הפועל כפר ברא. כבודי: "תמיד טוב לפתוח ברגל ימין. הראש כבר בשבוע הבא במשחק מול בני יפו"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-09-2018
  • 10:52

כבר בדקה הראשונה של משחק, כדור חוץ ארוך של מאור לנקרי מצא את מאיר דרעי מול השוער. דרעי הקפיץ את הכדור מעל מחמוד חאסקיה וקבע 0:1 לזכות הקבוצה המקומית. 

 

קרית אונו המשיכה ללחוץ ובחלוף עשר דקות אביעד זרביב פרץ מהצד והוכשל ברחבה. זרביב בעצמו לקחת את בעיטת העונשין מ-11 המטרים וקבע 0:2 מהיר לקבוצתו של כבודי.

 

מאיר דרעי עם משחק נהדר וצמד במחצית הראשונה (איתן ידגר)

 

קרית אונו המשיכה ללחוץ גבוה בחלק המגרש של כפר ברא. בדקה ה-35 זרביב קיבל כדור אחד על אחד מול שוערה של כפר ברא, אך מגנה של כפר ברא הכשיל את זרביב והשופט הורה שוב על הנקודה הלבנה. קרית אונו החמיצה את הבעיטה אך הכדור החוזר הגיע למאיר דרעי שבמבצע חכם עבר שחקן והקפיץ מעל השוער, שער גדול 0:3. 

 

החבורה של אודי כבודי לא הורידה את הרגל מהגז, בחלוף חמש דקות נוספות, מהלך כדורגל גדול של קרית אונו עם הנעת כדור של חמש פסים רצופים שבסיומו הכדור הגיע למאיר דרעי שמול השוער נתן פס לאורן שירי ומול שער ריק שירי כבש את השער הרביעי.

 

אביב אבועזיז עוצר את הפנדל (איתן ידגר)

 

לאחר שהיא בפיגור של ארבעה שערים, הפועל כפר ברא במחצית השנייה השתלטו על המגרש. לקראת הדקה ה-70, עירובביה ברחבת קרית אונו, הכדור נבעט לשער ופגע בידו של מאור לנקרי שראה את הכרטיס האדום מונף לעברו. פנדל לזכותה של כפר ברא, אך אביב אבועזיז שוערה של אונו עצר את הבעיטה והשאיר את התוצאה על כנה.

 

אסף קריסטל הצעיר קיבל את ההזדמנות והפגין יכולת טובה (איתן ידגר)

 

בעשר הדקות האחרונות של המשחק, שוערה הצעיר והמוכשר של קבוצת הנוער של קרית אונו אסף קריסטל קיבל את ההזדמנות בין הקורות. באותן דקות קריסטל גילה יכולת טובה ועצר שתי הזדמנויות טובות של כפר ברא.

 

אודי כבודי בנה קבוצה עם צעירים ושחקני בית מקרית אונו. פתחו את העונה בסערה (איתן ידגר)

 

אודי כבודי המאמן המנצח אמר בתום המשחק: "משחק ראשון של העונה. התחלנו את המשחק בצורה טובה, עמדנו טוב על המגרש בחצי הראשון עם שליטה מלאה שלנו שתורגמה לארבעה שערים במחצית הראשונה. אני שמח על השלוש הנקודות, תמיד טוב לפתוח ברגל ימין. הראש כבר בשבוע הבא במשחק מול בני יפו בחוץ, מגרש מאוד קשה וקבוצה טובה. אנחנו צריכים לבוא דרוכים ומוכנים. שיהיה שבוע טוב וחג שמח לכולם".

שחקני קרית אונו חוגגים ניצחון משכנע על כפר ברא. צילום: איתן ידגר.

הוסף תגובה
תגובות