הצגה של אור יהודה בדרך לשלב הבא: 0-7 מול בני יפו!

אור יהודה המועמדת הבכירה לעלות לליגה א' ממחוז דרום א', אירחה אמש את בני יפו ובהצגת כדורגל אדירה מצידה סיימה את המשחק עם שבעה שערים, והראתה את הפוטנציאל הטמון בה. הקוון של המשחק היה חלש מאד וככל נראה ניסה לגנוב את ההצגה כשהרחיק 3 שחקנים שלא בצדק-וחבל...צפו בווידאו בשערים!

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-09-2018
  • 12:32

אור יהודה הקבוצה שהצהירה על עלייה לליגה א' מתחילת ההכנה והתחזקה בצורה מרשימה מאד, הראתה את יכולותיה מול בני יפו במסגרת גביע המדינה והראתה את הפוטנציאל הענק שטמון בקבוצה. 

 

בני יפו פותחת את המשחק מול אור יהודה

 

אור יהודה פתחה חזק כשכבר בדקה ה-4 מתן ארביב בסללום מרשים שהתחיל ממרחק של 30 מטר מהשער, נכנס לתוך הרחבה כשתוך כדי הוא עובר את בלם יפו לואי אבו גאנם, מגיע מול השוער ומוכשל מאחור ע"י אותו לואי. השופט בהחלטה נכונה קובע פנדל ואדום ללואי. את הפנדל כובש ארנון טמיר שקובע 0-1 לאור יהודה, יפו תמשיך את המשחק ב-10 שחקנים.

 

אור יהודה ממשיכה לתקוף וכל התקפה מגיעה למצב של כיבוש. בדקה ה-19 אלירן שערי נותן כדור ארוך גדול למגן אלון לוי שמשתלט יפה על הכדור, פורץ על הקו ומוציא רוחב ענק לגמליאל פרץ שמגלגל פנימה, 0-2 נהדר לאור יהודה.

ארבע דקות לסיום המחצית, כובש השער השני, גמליאל פרץ עם פריצה יפה לתוך הרחבה, מגיע מול שוער יפו וממרחק של 20 מטרים מהשער בועט, השוער הודף את הכדור שמתגלגל היישר לארנון טמיר שמקפיץ מעל השוער שנמצא מחוץ לשער ומשלים צמד, 0-3 מוצדק לאור יהודה.

על סף השריקה לסיום המחצית, גמליאל פרץ כובש מקרוב ומשלים גם הוא צמד לאחר עוד בישול יפה של אלון לוי. 0-4 לאור יהודה במחצית!

 

אלון לוי מסיים את המשחק עם שלושה בישולים

 

בהפסקת המשחק שחקנה של יפו (לטענת הקוון), קילל את הקוון והורחק ע"י השופט. קצת מוזר שאף אחד לא שמע או ראה את המקרה, ועוד יותר מוזר שיותר מדי דברים קורים לקוון, ועושה רושם שהקוון מחפש יחס ובעיקר לגנוב את ההצגה וחבל.

 

תשע דקות מפתיחת המחצית השנייה, קארלוס צ'אקנה פורץ יפה על הקו מוציא רוחב לגמליאל פרץ שבועט יפה למשקוף. עוד 5 דקות עוברות, יוסף אל עוברה מיפו מאבד כדור למתן ארביב שפורץ על הקו ומוציא רוחב לאלירן שערי, שמקרוב קובע 0-5 קל לאור יהודה.

 

בדקה ה-63 קשר יפו לואיי אבו סתה וגמליאל פרץ מתעמתים, השופט מפריד ומוציא צהוב. לפתע מגיע בריצה הקוון אומר משהו לשופט והשופט מוציא אדום לשני השחקנים ומראה להם את הדרך לחדר ההלבשה לתדהמת כולם. לא ברור מה הקוון ראה שאף אחד אחר כנראה לא ראה. האירוע היה ממש על קו החוץ, ליד היציע וליד העיתונאים שראו עימות שממש לא שווה יותר מכרטיס צהוב. חבל שהקוון חימם את המשחק בתוצאה של 0-5. עושה רושם שהקוון מחפש יחס ושוכח שכדורגל זה משחק כדורגל בין שחקנים ולא של הקוון. רק נקווה שאיגוד השופטים יעקוב אחרי הקוון וייתן על כך את הדעת. 

 

פלג עצמון מרחיק את שני השחקנים

 

10 דקות לסיום המשחק, אלון לוי המגן המצוין מרים כדור לרחבה ובני שרקט נוגח פנימה, 0-6 לאור יהודה לאחר בישול שלישי של אלון לוי.

 

בני שרקט כובש את השישי לאור יהודה וחוגג

 

בדקה ה-87 מתן ארביב בפריצה יפה לתוך הרחבה מוכשל, ובהחלטה טובה מאד של השופט אור יהודה מקבלת פנדל נוסף. שירן היימן לוקח את הפנדל וכובש, 7-0 ענק לאור יהודה.

 

יעקב טל ועוזרו רולי מוצפי יכולים להיות מרוצים מיכולת קבוצתם

 

לסיכום: משחק מצוין של אור יהודה שללא ספק רואים את השחקנים שלהם מראים יכולות גבוהות ועושה רושם שהתחברו יפה. 
בקשר לבני יפו, קשה לשפוט אותם אחרי משחק כזה וזה נכון שזה נראה לא טוב לחטוף 7 שערים, אבל הם פתחו לא טוב את המשחק כי כבר אחרי כמה דקות מהפתיחה הם ספגו 2 שערים ונשארו ב-10 שחקנים.

 

שלישיית השופטים, פלג עצמון השופט הראשי שהיה טוב, וצמד הקוונים משה לייב ונזר אבו ערארה שהיה חלש מאד.

 

מילה לשופטים: השופט הראשי בהחלטות נכונות ניהל טוב את המשחק רק חבל שהקוון הרס וקצת חימם את המשחק בהחלטות הזויות. שופטים צריכים להבין שאנשים באים לראות כדורגל ולא מחפשים שהקוון יגנוב את המשחק.

 

תגובתו של ארנון טמיר שחקנה של אור יהודה: "היה משחק טוב. עשינו תוצאה טובה ואנחנו עוברים שלב, הכנה טובה לליגה".


בשיר כבהא מאמנה של בני יפו אמר בסיום המשחק: "לפעמים שופט צריך להפעיל שיקול דעת. המשחק הוכרע מההתחלה. השופטים לא באו מוכנים והוסיפו חטא על פשע".

 

בשיר כבהא, יקווה לפתוח את הליגה בצורה טובה יותר

גמליאל פרץ חלוצה של אור יהודה שהורחק: "משחק טוב שלנו, אני מאוכזב מאד שככה המשחק נגמר עם ההרחקה שלי. מתחילים להתכונן לשלב הבא".

 

צפו בווידאו באדיבות יאיר שמואל.!

 

מתן ארביב, אלון לוי ובני שרקט חוגגים ניצחון גדול

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה לוון שכזה (חזי יעל 08-09-2018, 13:02)
    הכתבה מדוייקת מאוד , משחק צרופים יפה של אור יהודה , הצגה יפה היתה , המשחק התנהל רגוע ע״י השופט , חבל שכוון אחד שלא היה ליד הארוע בכלל כוון את השופט להוציא 2 אדומים מיותרים לחלוטין , חבל שכוון יהרוס לקבוצה , כוון צריך להרגיע , השופט היה ליד הארוע . מא
  2. אנחנו לוקחים בהליכה העונה (אור יהודה 08-09-2018, 13:59)
  3. יעל (חזי 08-09-2018, 15:16)
    כוון הרס ל 2 הקבוצות ,כוון שהרס את תדמית המשחק ,כוון שעשה עבל מיותר לאור יהודה וגם ליפו , זה היה מיותר , ומלה היה ליד הארוע סתם לחמם את המשחק זה לא שיפוט טוב,אני לא מבין דקה 75 ב 5:0 לאור יהודה מרחקים 2 שחקנים
  4. היידה מ כ (חוג האוהדים 08-09-2018, 15:18)
    השנה אנחנו עולים בכוח ובמוח לא פליאוף ולא מבחנים הגביע זה רק טעימה קטנה לקראת הליגה מריחים את העליה שאפו ענק לשחקנים ולצוות המקצועי היידה מ כ אור יהודה לליגה א
  5. רק ירון יעלה אותנו ליגה (היידה טבריה 08-09-2018, 20:55)
  6. משחק טוב (חיים 09-09-2018, 08:43)
    אור יהודה שיחקה יפה, רק חבל שגמליאל פרץ עשה טעות שקיבל אדום מיותר, מקווה שילמד להיות רגוע יותר,
  7. אור יהודה חסר עוד שחקן צעיר בהתקפה שיכניס קצת רוח צעירה כל השאר מושלם (דוד 09-09-2018, 09:52)
  8. זו רק ההתחלה (אפי מימון 09-09-2018, 14:27)
    אני מכין הפתעות נוספים מכין ערביי גיבוש מחנה אימונים מפרך קשה באימון קל בקרב קדי
  9. אין מנוחה (אפי מימון 09-09-2018, 14:30)
    עובדים קשה על מנת לקצור את הפרות בסוף העונה בלעדי שום דבר לא יזוז רק אני מסוגל לעלות
  10. לחגוג בצניעות (אפי מימון 09-09-2018, 14:37)
    לא לאכול הרבה אחריי החג יהיו אימונים מפרכים אני מביא מאמן כושר אישי מהמערך הצבאי ללא
  11. ללא כושר איו הצלחות (אפי מימון 09-09-2018, 14:40)
    אני מביא קצין כושר קרבי אחריי החג להתכונן אין הנחות קשה באימונים קל בקרב כולם
  12. אור יהודה (יוסי 09-09-2018, 18:48)
    אפי מימון יצאת לחופשה לחג מברבנלאתה צרייך אשפוז דחוף בלי חופשות
  13. הקבוצה של המדינה (אפי מימון 10-09-2018, 09:21)
    להתכונן אחריי החג מתחילים באימונים קשים רוצים לעלות ליגה צריך להתאמץ אני מגיע לאימו