״אני רוצה להגיע לרמות הגבוהות״

כך אמר ליעד מורדכי שחקנה המצוין של ״רובי שפירא״ חיפה שמציג יכולת נהדרת במשחקי האימון וכבש עד כה 3 שערים. מה הן הציפיות שלו מהעונה הקרובה...? מה הוא חושב על הקבוצה...? מה הן השאיפות שלו? והיכן נראה אותו בעונה הבאה...?

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-08-2018
  • 09:10

ליעד, בעונה שעברה שיחקת בליגה הלאומית והעונה אתה בליגה א׳, איך ההרגשה? 

״ההרגשה נהדרת. תמיד כיף לפתוח עונה וזה לא תמיד חשוב באיזו ליגה. אני מקווה שתהיה עונה טובה שבה אציג יכולת טובה ואעזור ל״רובי״ להשיג את המטרות שלהם העונה״.

 

כבשת עד כה 3 שערים במשחקי האימון של הקבוצה, יש למה לצפות העונה?

״זה נכון שכבשתי 3 שערים וזה מאוד כיף וזה משהו שנתן לי הרבה ביטחון להמשך, אבל אני ארצה לכבוש במשחקים בליגה כדי שאוכל לעזור לקבוצה לנצח״.

 

בשנתיים בהן ״רובי שפירא״ נמצאת בליגה א׳ הם בנו קבוצה שתתמודד על העליה, העונה זה אחרת. כיצד זה משפיע?

״השנה הוחלף כל הסגל מהעונה שעברה בשחקנים צעירים, לצד שחקנים מנוסים. המנהל המקצועי מיקי קופל והמאמן אלעד בראון יודעים לחבר אותנו כדי שנהיה קבוצה מצוינת ונתמודד בחלק העליון של הטבלה״.

 

ל״רובי״ יש את אחד הקהלים הגדולים והססגוניים בליגה. אתה יודע זאת?

״עדיין לא התחילה הליגה, אבל כבר בשבוע הבא אוכל לפגוש אותם במשחק גביע המדינה. אני מאמין שהם ידחפו אותנו ממשחק למשחק ויהיו השחקן ה-12 עבורנו״.

 

היכן ניראה אותך בעונה הבאה? 

״כל שחקן השאיפות שלו הם להתקדם ולהגיע לשחק ברמות הכי גבוהות. כרגע אני צריך להיות מרוכז במטרה, אחת והיא להצליח העונה עם ״רובי שפירא״ חיפה ולהציג יכולת שתעזור לי לעשות את הקפיצה לליגה גבוהה יותר״. 

ליעד מורדכי, מהצעירים המובילים ברובי העונה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן (מרדכי היהודי 26-08-2018, 10:35)
    הילד יגיע רחוק מאוד. החתמה נהדרת.
  2. ליעד (איציק שאול 26-08-2018, 11:11)
    אני מאחל לשחקן המוכשר הזה להתקדם ולהצליח ב"ה