משחק אימון: בני זלפה הביסה את כפר כנא 0-6

העולה החדשה לליגה א' צפון, בני זלפה נראית נהדר והביסה במשחק אימון את הפועל כפר כנא 0-6. זלפה נראית נהדר בעוד זעזוע צפוי בכפר כנא כשלפחות ארבע עד חמישה שחקני רכש בדרך. שלומי בן עשור ביקש לעזוב. אדהם זועבי: "שיחקנו עם חצי הרכב. אבל גם בהרכב כזה זה לא צורה שניראה ככה. יהיו שינויים בקרוב"

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-08-2018
  • 08:53

הפועל כפר כנא צפויה לעבור זעזוע גדול בימים הקרובים, כאשר לא פחות מ-4-5 שחקני רכש בכירים בדרך למועדון. הקבוצה הובסה אמש, יום שישי, 0-6 ע"י העולה החדשה לליגה א', בני זלפה, שמבחינתה נראית מצוין בשלב זה של העונה ונראית מוכנה למאבקי העליה ללאומית.

 

מנגד, בהפועל כפר כנא העניינים לא רגועים בכלל כאשר הקבוצה צפויה לעבור זעזוע גדול בימים הקרובים, וצפויה להחתים לא פחות מ-4-5 שחקני רכש מהשורה הראשונה. הקבוצה לא נראתה טוב מול זלפה, ושלומי בן עשור החלוץ הבכיר ביקש לעזוב את הקבוצה מיד בסיום המשחק. יש לציין שהקבוצה ביצעה מספר חיזוקים במהלך ההכנה, אבל השחקנים כנראה אינם מתאימים לליגה א' ולא צפויים אפילו לפתוח את העונה במדי הקבוצה.

 

אדהם זועבי, חייב לייצר זעזוע לקראת הליגה ולהתחזק באופן משמעותי. צילום: יח"צ. 

 

אדהם זועבי מאמן כפר כנא בתגובה לאחר המשחק: "למשחק הזה לא הגיעו 4 שחקני הרכב, ועוד שחקנים נוספים נתקעו בדרך, שיחקנו עם 6 שחקני נוער. אנחנו מחפשים שחקנים בכירים ובונים קבוצה לאט לאט, ומחפשים להשתפר. שילבנו 8 שחקנים חדשים שלא שיחקו בליגה א'. כמובן שלא נעבור על המשחק הזה בשתיקה, והקבוצה תיראה יותר טוב במשחקי הליגה. שיחקנו בלי שוער (גבאי) שהיה בבית חולים. אני לא מתרגש מהתוצאה".

אדהם מוסיף: "ראינו את השחקנים שיש לנו, חלק מהם לא מתאימים לליגה א', ועכשיו נתחיל לעבוד ונתחזק במספר עמדות. הקבוצה תיראה הרבה יותר טוב במשחקי הליגה".

 

לגבי שלומי בן עשור, שביקש להשתחרר, אדהם אומר: "זה לא הזמן להגיד את זה, עוד לא התחלנו את הליגה. אני מבין אותו שזה לא נראה טוב אבל אנחנו נתחזק. אנחנו לא נשחרר אותו והקבוצה תתחזק ותשתפר. אין שחרורים ואין כלום, כשיש לנו סגל מלא אנחנו נעמוד מול כל קבוצה בליגה".

 

 

 

 

 

שחקני הפועל כפר כנא, חייבים לעבור זעזוע כדי להתעורר במשחקי הליגה. צילום: מאור אלקסלסי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלשים (ליים 18-08-2018, 09:09)
    אין יד מכוונת שחקנים מליגה ג ב גם מאמן מליגה ג ב ככה לא בונים חומה
  2. לא נעבור על המשחק הזה בשתיקה (אלי 19-08-2018, 10:04)
    אומר המאמן ואח״כ אומר לא מיתרגש מהתוצאה נו באמת לא רציני בכלל