הפועל הרצליה ניצחה 1-3 את בית"ר נורדיה י-ם

במשחק אימון שנערך אתמול, ניצחה קבוצתו של מומו ניסטל את נורדיה י-ם בתוצאה 1-3. אלירן שמש ודוד מנשרוב כבשו להרצליה, כשאת השער השלישי כבש פאוזי הנבחן בהרצליה. נורדיה איזנה זמנית. מומו ניסטל: "השנה תהיה קבוצה תוססת, חיזוק יגיע בימים הקרובים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-08-2018
  • 11:51

אתמול נפגשו למשחק אימון, הפועל הרצליה מליגה א' צפון ובית"ר נורדיה י-ם מהליגה הדרומית. המשחק היה בקצב טוב ובין השתיים התפתח משחק פיזי מאוד. הרצליה עלתה ליתרון מנגיחה מצוינת של אלירן שמש בדקה ה-40, על סף השריקה לסיום המחצית הראשונה נורדיה הצליחה לאזן מבעיטה חופית יפה.  
במחצית השנייה הרצליה הייתה עם ידה על העליונה, בדקה ה-60 עלה הרצליה ליתרון משער בבעיטה חופשית של המגן השמאלי, דוד מנשרוב. שתי דקות לסיום הגיע השער השלישי של הרצליה, כשהשחקן הנבחן פאוזי שגם הרשים את מומו ניסטל קבע את תוצאת המשחק - 1-3 להרצליה בסיום.

 

מומו ניסטל יכול להיות מרוצה לאחר ניצחון קבוצתו

 

מומו ניסטל, מאמנה של הפועל הרצליה אמר בסיום המשחק: "הקבוצה השנה תהיה קבוצה תוססת שמבוססת על שחקנים רעבים, שיודעים שאצלי צריך להיות ווינר. המטרות כרגע הן להתקדם צעד צעד לקראת פתיחת העונה, ולהשתפר משבוע לשבוע. הליגה השנה תהיה מאוד חזקה מכיוון שעלו לליגה שתי קבוצות נוסםות מהמגזר, וכל ניצחון בליגה יושג בקושי רב". 

לגבי חיזוק שצפוי להגיע אמר ניסטל: "בימים הקרובים יגיע החיזוק שאני רוצה וצריך על מנת שהקבוצה תתחיל לקבל צורה".

ספסלה של הפועל הרצליה

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפה במיל תעשו את זה השנה כבר עשר שנים בונים וקורסים. נקווה שהשנה זה יגיע כל הקבוצות התחזקו ואתם דורכ (פיני נעים 07-08-2018, 21:44)
  2. מקומו של המועדון בליגה לאומית (הפועל הרצליה מועדון מקצועני 08-08-2018, 01:16)
    אין ספק שזה המועדון הכי מקצועני והכי ראוי להיות בליגה לאומית לא תמיד יש צדק בכדורגל המושחת הזה