פרסום ראשון: עבאד ג׳אברין חתם בעירוני טבריה

אחד המלפפונים החמים של הקיץ, חלוצה הצעיר והמוכשר של מכבי נתניה עבאד ג׳בארין חתם לפני דקות אחדות בעירוני טבריה באמצעות סוכנו רועי סימוני, ויחזק את החלק ההתקפי של אילן סוויסה. עבד ג׳אברין אמר: ״שמח להצטרך למועדון גדול כמו עירוני טבריה", סוכנו רועי סימוני אמר: ״טבריה זה מקום שמקדם צעירים״

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-08-2018
  • 17:28

עבאד ג׳בארין חלוצה הצעיר של מכבי נתניה, שהיה מבוקש במספר רב של קבוצות בליגה א', ומספר קבוצות מהליגה הלאומית, חתם בעירוני טבריה באמצעות סוכנו רועי סימוני, ויחזק את החלק ההתקפי של אילן סוויסה.

השחקן שחתום במכבי נתניה לעוד 3 שנים, סומן כדבר הבא במחלקת הנוער, והיה חלק מנבחרות הנוער של ישראל, יגיע בהשאלה לקבוצה מעיר הכנרת במטרה לעשות עונה טובה ולחזור לעיר היהלומים.

 

עבאד ג׳אברין אמר לאחר החתימה: ״אני שמח לחתום במועדון מצליח כמו עירוני טבריה, שמתמודד במשך כל השנים בצמרת הגבוהה, ונותן לשחקנים צעירים להצליח ולהתקדם. התרשמתי לטובה מההנהלה ומהמאמן אילן סוויסה, ואני מחכה למשחק הראשון כדי לפגוש את הקהל הנפלא. אני בטוח שנעשה עונה טובה יחד. אני רוצה להודות לסוכן שלי רועי סימוני על כל הליווי הצמוד. יאללה טבריה״.


סוכנו רועי סימוני אמר לאחר החתימה: ״עבאד שחקן מוכשר מאוד ששייך לרמות הגבוהות, ואני בטוח שהוא גם יהיה שם. היו לנו הרבה הצעות מהמון קבוצות, אך החלטנו לחתום בטבריה כי זה הדבר הטוב ביותר עבורו, מכיוון שטבריה זה מקום שנותן לשחקנים צעירים להתקדם. אני מאחל הצלחה גדולה לשני הצדדים״.

עבאד ג׳אברין יחד עם סוכנו רועי סימוני ומאמן הקבוצה אילן סוויסה לאחר החתימה

הוסף תגובה
תגובות
  1. סוכן מספר 1 בצפון (מושבניק 06-08-2018, 12:11)