בית הספר לכדורגל של אבי בבאי מסיים עונה!

בית הספר לכדורגל של באר יעקב בהנהלתו של אבי בבאי, מסיים עונה! האירוע כלל טקס קבלת תעודות הערכה, גביעי הוקרה לכל שחקן, דברי ההורים אל אבי עצמו, משחק כדורגל מסורתי בין הילדים להוריהם כשהאירוע כולו תועד על ידי צלם מגנטים שהשאיר מזכרות לילדים

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-07-2018
  • 09:42

בית הספר לכדורגל בניהולו של אבי בבאי סיימו בשבוע שעבר את העונה הראשונה בבאר יעקב המתפתחת, במשחק המסורתי הורים-ילדים ובטקס מרשים של חלוקת גביעים ותעודות הערכה, אמיר עוז - צלם המגנטים תיעד את אירוע סיום העונה. כ-150 הורים וילדים השתתפו באירוע המושקע שהתקיים במתחם המושבה בבאר יעקב.

 

אבי בבאי יחד עם ילדי בית הספר לכדורגל והוריהם
אבי בבאי מנהל בית הספר לכדורגל סיכם את השנה: "יש פה ביישוב ילדים מדהימים שהגיעו לחוג מתוך רצון ואהבה – הצלחנו להגיע לכל ילד וילד ברמה אישית בכדי לתת להם יחס חם ומקצועי, ולהתאים לכל ילד את הצרכים להם הוא זקוק, תוך דגש גדול על העצמת הביטחון העצמי. לימדנו את יסודות משחק הכדורגל והענקנו לילדים ערכים חברתיים ונורמות התנהגות אשר ילוו אותם גם מחוץ למגרש (בבית, בגן ובבי"ס)".

אבי בבאי המשיך ואמר: "אני רוצה להודות לכל ההורים על שיתוף הפעולה ועל האמון שנתנו בי, וכמובן לילדים שמילאו אותי בהמון אהבה, סיפוק רב וחוויות שמחות. אצלנו הכדורגל זה לא רק ספורט. נתראה בעונה הבאה".

 

 

אחד ההורים דיבר בפני אבי בבאי במהלך טקס סיום העונה: "תודה רבה על שנה נפלאה, שנה שבה לימדת את ילדינו מה זאת חברות, שיתוף פעולה, עזרה הדדית ולקבל את השונה. תודה שהיית שם גם שהיה קשה ולא ויתרת לאף אחד. תמיד ידעת מתי לתת מילה טובה ולחזק – וגם מתי להעמיד במקום. חופשה נעימה ונתראה בשנה הבאה!".

 

ילדי בית הספר והוריהם לא שכחו לפרגן!


הורים נוספים בירכו ואמרו: "תודה על שנה מוצלחת, שנה של העצמה בלתי פוסקת, פרגון לילדים והרבה נשמה. מעריכים מאוד."
"אבי אלוף שלנו, תודה רבה על מסיבת סיום מושקעת ומהנה, הילדים חזרו בעננים! תודה על ההשקעה, על האכפתיות ועל הערך המוסף שיצקת לחוג חוץ מכדורגל. אתה מס' 1".

 

גביעי ההוקרה שילדי בית הספר קיבלו 

 

בסיום הטקס חזרו הילדים הביתה בידיים מלאות, כשקיבלו גביע אישי ויוקרתי, תעודת הערכה ומגנט גדול עם התמונה הקבוצתית.

אבי בבאי יחד עם ילדי בית הספר לכדורגל

הוסף תגובה
תגובות
  1. בן אדם נדיר (בבאי הגדול 13-07-2018, 20:54)
    שחקן גדול מאמן גדול אישיות
  2. מכבי עמישב (מאיר אברגיל 14-07-2018, 09:35)
    מכבי עמישב רוצה להגיד הורים שזכיתם באדם מדהים ,ושחקן לשעבר מצוין ואני בטוח שזכיתם גם במאמן מעולה!
  3. בן אדם זהב זוכר אותו ששיחק בעירוני רמלה (רמלאי 14-07-2018, 10:14)
    אוהבים אותך ברמלה בבאי