חיים זיסקינד: "סיכמתי עקרונית בפאחם, עדיין לא חתמתי על החוזה"

למרות פרסומים שונים ומשונים, חיים זיסקינד, שוערה המצוין של 'רובי שפירא' חיפה, לא חתם על חוזה באום אל פאחם, ובטח לא הצטלם שם חותם על חוזה שכאמור לא היה. חיים מוסיף: "סיכמתי עקרונית באום אל פאחם, אבל אני חייב לשבת עם 'רובי' קודם ואז להעביר חוזה". סוכנו עידו קרן: "חיים שוער מצוין. הוא יהיה בפאחם לאחר שיחתמו על החוזה שנעביר להם. התמונה של החתימה היא מהארכיון מהחתימה על החוזה עם הפועל בית שאן"

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-06-2018
  • 16:19

חיים זיסקינד, שוערה של רובי חיפה נחשב לאחד השוערים הכי טובים בליגה א'. השוער שהיה מבוקש במספר קבוצות סיכם עקרונית בהפועל אום אל פאחם כדי לחבור למאמנו בעבר מוריס אוזן. למרות שלא חתם על חוזה בפאחם, להפתעת כולם, הופיע תמונה של השוער הבכיר חותם על חוזה עם הכיתוב שזיסקינד חתם באום אל פאחם.

 

סוכנו של השוער, עידו קרן, מיד הכחיש את הנושא ואמר: "חיים שוער מצוין. הרבה קבוצות רוצות אותו כמו גם אום אל פאחם. הוא סיכם איתם עקרונית את תנאיו, אבל לא חתם על חוזה. אנחנו נעביר להם בימים הקרובים את החוזה".

 

תמונה מהארכיון מהחתימה של חיים זיסקינד בהפועל בית שאן. באדיבות אוהדי בית שאן. בימים הקרובים נשלח תמונה עדכנית מהחתימה על החוזה בפאחם

 

לגבי התמונה שמופיעה בתקשורת עם הכיתוב שהוא כביכול חתם על החוזה עידו אומר: "הזוי. התמונה היא מלפני שנתיים כשהשוער חתם בהפועל בית שאן. ואם תרצה יש לי מלא תמונות של חיים בכל מיני פוזות כי הוא בחור יפה. הזוי שהעלו את התמונה שהוא חתם כי זה לא רלוונטי. אנחנו נשלח חוזה לאום אל פאחם ולאחר שיחתמו עליו, חיים יחתום עליו ונדאג לשלוח תמונה עדכנית לכולם".

 

תגובות חיים זיסקינד: "סיכמתי עקרונית באום אל פאחם ואני מאמין שהעניינים יסתדרו איתם. לא חתמתי על החוזה כפי שאפשר להבין מהתמונה. הסוכן שלי, עידו קרן ואני נעביר להנהלה בפאחם את החוזה כדי שאחתום על החוזה".

חיים זיסקינד, יחתום באום אל פאחם בימים הקרובים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תלכו על אוהד דוד (איכסל 12-06-2018, 17:28)
    אוהד דוד השוער הכי טוב בליגה נקודה ממליץ לפאחם
  2. אוהד דוד סגור באיכסל (קסלאווי 13-06-2018, 16:41)
  3. אוהד דוד ישחק רק באיכסאל (מחמוד דראושה 13-06-2018, 20:32)
    צריך לשמור עליו