"מאמין שבני יהוד יכולה לעלות ממשחקי ההצלבה לליגה ב' "

כך אמר ששי יצחק מאמנה המצליח של בני יהוד, שהשבוע הבטיחה את השתתפותה במשחקי ההצלבה לעלייה לליגה ב'. האם ביהוד יחזרו לימים היפים שלה? בקרוב נדע...

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-04-2018
  • 07:49

ששי יצחק מאמנה של בני יהוד שזו השנה הראשונה שלו בבוגרים הגיע לבני יהוד אחרי שנה בילדים של בני יהודה, בעקבות שוקי נגר שלקח אותו יחד איתו למועדון הזה וזו השנה השנייה שלו בקריירה ובמקביל מאמן גם את קבוצת השמיניות של בני יהוד.

 

ששי, מה אתה חושב על ליגה ג' העונה ?

"הכרתי את ליגה ג' בעיקר מסיפורים עד כמה הליגה הזו חלשה ולגמרי הופתעתי. יש כמה קבוצות מאוד חזקות, שאפילו משלמות משכורות לשחקנים כגון עצמה חולון שיכון ותיקים ובית"ר רמת גן. אצלנו יש תקציב בדיוק לאבטחה ורישומים. לאחר המחזור ה-7 ופתיחת עונה צולעת, יניב אבדר שמאמן יחד איתי את קבוצת השמיניות זרק לבעלים של הקבוצה תמיר בן שושן שהוא רואה את העבודה שלי והוא חושב שאני יכול להציל את העונה של הקבוצה. לאחר מחשבה של תמיר ושוקי יחד הוחלט שאני אקבל את המושכות, היו כמה הסתייגות שההחלטות הם שלי בלעדי, וכך יצאנו לדרך"..

 

האמנת שתגיע עם בני יהוד למשחקי ההצלבה כשקיבלת אותם במחזור השביעי ?

"בתחילת הדרך לא חשבתי בכלל על פלייאוף או עליה, חשבתי רק איך אני מתאים את הקבוצה לשיטת המשחק שלי. ככול שעבר הזמן האמנתי יותר בסגל שלי, יניב אבדר הוא אישיות החלוץ הכי 'קילר' שנתקלתי בו ומצד שני הוא כמעט החלוץ הכי איטי בליגה  וזה בעצם הביא אותי לחשיבה שאני צריך להביא את כל הקבוצה לעבוד בשבילו כל משחק, יניב מנצל 95 אחוז מהמצבים שמגיע אליהם אין דברים כאלה באף ליגה. רגע מחונן שבו כבר הייתי בטוח שהפלייאוף שלנו היה בניצחון על אור יהודה בדקה 95 שכבר היינו בפיגור של 2 שערים עד הדקה ה- 89 – שם ידעתי ששום דבר לא יעצור אותנו".

 

בני יהוד עם עונה גדולה מבחינתה שאולי תסתיים בעליית ליגה

 

בני יהוד יכולה להעפיל לליגה ב' מהפלייאוף?

"אם בני יהוד יכולה להעפיל לליגה ב' זו שאלה טובה. ניצחנו העונה את כל הצמרת  למעט בית"ר רמת גן. אז השאלה אם אני מאמין בקבוצה היא ללא ספק אמון מוחלט. אני מאמין שבשביל להתקדם בחיים צריך לעבור שלב שלב אין קיצורי דרך, והקבוצה שנפגוש בפלייאוף היא נווה גולן, קבוצה מדהימה, גולן שאול עושה שם עבודה מדהימה. המשחק יהיה מעניין".

 

מה נאחל לך ולבני יהוד ?

"אני מאחל לעצמי להיות פחות עצבני על הקווים ולקבוצה להעלות ליגה, אם לא השנה הזה בטוח בשנה הבאה. חג פסח כשר ושמח לכל בית ישראל".

מאחל לששי ובני יהוד הרבה הצלחה במשחקי ההצלבה.

 

ששי יצחק מאמנה הצעיר של בני יהוד רוצה לעלות לליגה ב'

הוסף תגובה
תגובות
  1. בפלייאוף עים ליגה ב'הפערים מאוד משמעותיים יכלתם לראות את לפי היכולת של ביתר רמת גן ששמרה על הסגל. (שי 01-04-2018, 16:22)
    יש תמיד סיכוי בגלל המוטיבציה אבל הפער הכי גדול הוא בין ליגה ג' לליגה ב' מכיוון ש70אחוז מליגה ג' זה קונוסים שלא מתאמנים בעוד בליגה ב' כול משחק הוא מלחמה עים שחקנים טובים שמתאמנים מספר פעמים בשבוע.