ליגה ג': סיכום מחזור 18 מחוז מרכז

בעקבות השינוי שחל השנה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז מרכז בליגה ג', מחוז מרכז הינו אחד המחוזות החזקים והמעניינים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות שמושקעות בלא מעט כסף. השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום ב' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 26-02-2018
  • 08:44

הפועל לוד – בית"ר יבנה : 4-0

המוליכה הגאה של הליגה עם סגל שחקנים מרשים לליגה ג' כדוגמת אלון זבולון , ליאור אסולין שחר שמש ועוד.. אירחה במגרשה את בית"ר יבנה השלישית. לוד רצתה להמשיך את התקופה הטובה בה נמצאית אבל לעומתה יבנה הבינה כי זה הצ'אנס האחרון שלה לחזור למאבק על העלייה מהמקום הראשון , שחקני לוד היו נראים כמו צל של עצמם במשחק הזה והאורחת שלטה ללא עוררין וניצחה 4-0 עם תצוגת כדורגל מצויינת וכבשה משער של דוראל איטח , צמד של אלנור אלייב ושער עצמי. בעקבות הניצחון יבנה מצמקת את הפער מהמוליכה לארבע נקודות בלבד מנגד זהו ההפסד השני בלבד של קבוצת הכוכבים מלוד שעקב ההפסד הפער שלה מהשנייה גדרה הצטמצם לנקודה אחת בלבד 8 משחקים לתום העונה.

 

הפועל לוד המתחדשת, למרות ההפסד עדיין במקום הראשון והכל תלוי בה.

 

עירוני גדרה – מ.ס ראשון לציון : 2-5

עירוני גדרה השניה בטבלה אירחה במגרשה את ראשון לציון שעושה עונה לא רעה בכלל מבחינתה, המשחק נפתח מצויין מבחינת המארחים שככבר בדקה ה-40 הוליכה 2-0 משערים של אדיר שהרבני ושירן קינן , ראשון לציון לא הרימה ידיים ועד המחצית צימקה ל 2-1 מרגליו של אלעד דן , במחצית השנייה השיגה ראשון לציון את השיוויון המיוחל מרגליו של רועי אסייג המצוין וריח של סנסציה באויר אבל שחקניו של איתן שלום התאוששו מהר וכבשו 3 שערים עד לסיום מרגליהם של אייל אליאס, אבירן דמתי וניר דדון. בעיקבות הניצחון והתוצאה מלוד גדרה מצמקת את הפער מהמובילה לנקודה אחת בלבד ובעוד כחודש תארח גדרה את לוד למשחק שככל הנראה יכריע את גורל העולה לליגה ב' מהמקום הראשון.

 

רועי אסייג כובש השיוויון לטובת ראשון לציון (אורית סיני)

 

עירוני גדרה קבוצה מצויינת שבנה המאמן איתן שלום ותיאבק עד הסוף על העלייה לליגה ב' (אורית סיני)

 

אבירי בת ים – הפועל רמלה : 5-4

במשחק שהוקדם ליום רביעי אירחה בת ים באיצטדיונה את הפועל רמלה של דבוש ששינתה את פניה העונה ללא היכר וממוקמת במרכז הטבלה. האורחים פתחו בסערה ובמחצית הראשונה הובילה 3-0 מרגליהם של אברהם מלסה וצמד של עמנואל טרזי , במחצית השניה בת-ים חזרה למשחק עם ארבעה שערים מרגליהם של עידו ישראלי, יצחק טוסיה וצמד של עדי שקרוקה אבל לא הצליחה להשוות כי מנגד רמלה כבשה עוד שני שערים של בר בובליל ואברהם מלסה שהשלים צמד ובסיום 5-4 ענק לרמלה.

 

יתר התוצאות :

קרית עקרון – בית"ר אשדוד : 1-2

מבשרת ציון – צעירי לוד : 2-1

טירת שלום - אבו גוש : המשחק לא הגיע לסיומו

בני אשדוד – מצליח : המשחק לא הגיע לסיומו

 

 

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בשבוע הבא !

 

סיכום מחזור 18 ליגה ג' מחוז מרכז

הוסף תגובה
תגובות