ליגה ג': סיכום מחזור מחוזות תל אביב ושרון

בעקבות השינוי שחל השנה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב', בחרנו לסכם את מחוזות תל אביב ושרון בליגה ג', השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין מחוזות תל אביב ושרון, והמנצחת מארבע הקבוצות תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום ב' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 07-02-2018
  • 09:03

ליגה ג' מחוז תל אביב

בית"ר רמת גן – ספרטק רמת גן : 1-4

המוליכה הגאה של הליגה בית"ר ר"ג עם סגל השחקנים הטוב בליגה דוהרת לליגה ב' ולא נראה כי יש מי שתוכל לעצור אותה בדרך למטרה שהציבו קברניטי הקבוצה , בית"ר ר"ג בחלוף 17 משחקים ממוקמת במקום הראשון שהיא עדיין בלתי מנוצחת ושומרת על פער 4 נקודות מהמקום השני , השבוע אירחה בית"ר ר"ג את ספרטק לדרבי רמת גני קטן וניצחה ללא בעיות מיותרות משערים של לירון שהרבני, נוי וייצמן וצמד של בן בירן, ספרטק הצליחה רק לצמק משער של עדן דישק. בית"ר ר"ג תצא בשבוע הבא למשחק חוץ לא פשוט נגד אינטר עלייה ת"א העיקשת.
 

ההתקפה הקטלנית של בית"ר ר"ג ליאב פרנקו, בן בירן ומאיר דרעי

 

השיקמה ר"ג – נווה גולן : 1-0

נווה גולן השנייה בטבלה עדיין חולמת לעלות מהמקום הראשון ומציגה כדורגל נהדר לאורך העונה בהנהגתו של מאמנה גולן שאול, השבוע יצאה נווה גולן למשחק קשה נגד השקמה שעוד חולמת על המקום השלישי אבל נווה גולן הצליחו לנצח משער בודד של אביב לוי בדקה ה-43. התוצאה מעט משקרת כי השקמה הייתה לא פחות טובה והגיעה לה לפחות נקודה.
 

גולן שאול מאמנה של נווה גולן עושה עבודה נהדרת .

 

שחקני השיקמה לפני המשחק , הגיעה להם לפחות נקודה

 

עוצמה חולון – שיכון ותיקים ר"ג : 3-3

2 קבוצות שבתחילת העונה האמינו כי יתנו פייט רציני לבית"ר ר"ג על העלייה לא הצליחו לעמוד בקצב צבירת הנקודות של המוליכה ונפגשו לקרב ישיר על המקום השלישי, חשוב לציין שלשתי הקבוצות סגל שחקנים מצוין וזה הוכיח את עצמו על כר הדשא בשישי, קיבלנו משחק תוסס קצבי ודרמטי במיוחד החלק האחרון של, אמיל אלייב העלה את עוצמה חולון ליתרון בדקה ה-31, שחקניו של הרצל בוסתנאי לא הספיקו לחגוג ודקה לאחר מכן ספגו שער שוויון מרגליו של אורן שמאמה, בדקה ה-75 אמיל אלייב מעלה את עוצמה ליתרון שני במשחק ומשלים צמד אבל בדקות הסיום עידן אשלה ואורן שמאמה שמשלים צמד מבצעים מהפך, אבל איציק קדושים המצוין קובע את גורל המשחק בדקה ה-95 כשקובע 3-3.

 

יתר התוצאות:

מכבי פרדס כץ – מכבי אור יהודה : 1-0

אליצור יפו – אינטר עלייה ת"א : 4-1

צפרירים חולון – הפועל רמת ישראל : 7-4

אליצור יהוד – בית"ר יפו : 1-2

בית"ר עזרא – בני יהוד : 2-0                      

 

ליגה ג' מחוז שרון

בני רעננה – כפר ברא : 1-1

המוליכה טרם המחזור אירחה במגרשה את כפר ברא החזקה שמאמינה שיכולה לעלות ליגה . המשחק שהתפתח היה טיפוסי למשחקי עונה כששתי הקבוצות מציגות כדורגל אגרסיבי חסר פשרות, כפר ברא עלתה ליתרון בדקה ה-58 משערו של מוחמד דאהר אבל רבע שעה מהסיום אבי סנדור השווה את תוצאת המשחק ,שני כרטיסים אדומים נשלפו אחד לכל קבוצה, גילי מועלם מרעננה ונמרוד מחני מכפר ברא הותירו את קבוצותיהם ב-10 שחקנים.

בעקבות תוצאת התיקו וניצחונה של השרון נתניה בני רעננה יורדת למקום השני,הצמרת בליגה זו שמונה 13 קבוצות בלבד צפופה מאד וההכרעה תיפול במחזורי הסיום.

 

השרון נתניה – כפר יונה : 2-4

השנייה בטבלה אירחה במגרשה את כפר יונה שידעה עונות יפות בליגה א' לפני מספר שנים אבל כעת מדשדשת בליגה ג', השרון נתניה לא פספסה את ההזדמנות שלה לעלות למקום הראשון ופתחה חזק מאד את המשחק וכבר במחצית הובילה 4-0 מרגליהם של מאיר אהרון ארז, ניר ברנס וצמד של יעקב יואבוב, במחצית השנייה כפר יונה הצליחה רק לצמק ל4-1 משערים של עומר כותה ואורן שימחי.

 

עירוני אריאל – ספורטינג ת"א : 4-1

ספורטינג תל אביב השלישית יצאה למשחק חוץ באריאל נגד אריאל המקומית וניצחה ללא בעיות מיוחדות משערים של דוד מזגאוקר, סהר אור דנן וצמד של ז'ק יוסף, אריאל הצליחה רק לצמק מרגליו של גארי שפורקין.

 

יתר התוצאות :

מ.ס נתניה – בית"ר טובורק : 1-0

כפר קאסם ניבראס – בני קלנסווה : 1-1

צעירי טירה – הפועל אורנית : 0-1

 

בהצלחה לכל הקבוצות, ניפגש בשבוע הבא!

סיכום מחזור ליגה ג' מחוזות תל אביב ושרון

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמשיכו ותעשו גם לעוד מחוזות (יוזמה ברוכה 07-02-2018, 10:23)
  2. שני המחוזות קיבלו זריקת אדרנלין ונראים טוב משנה שעברה (שישקו 07-02-2018, 15:43)
    צריך להגדיל לפלייאוף של 5 הראשונות הליגה תהיה שונה לגמרי כמו בליגה ב' וא'.