מעלות תרשיחא ממשיכה להתחזק: השחקן לי זלייט יחתום, יחיאל צגאי על הכוונת"

הקבוצה הצפונית ממעלות לא מרימה ידיים לגבי חיזוק הקבוצה, ובקרוב מאוד יצטרפו שחקנים חדשים לקבוצה וככל הנראה יהיו גם שחרורים נוספים של שחקנים.

  • על ידי: שי חדד
  • 18-12-2017
  • 10:27

החבורה של גל שלמה ממעלות לא עוצרת ועל הפרק מועמד לחתום ממש בקרוב בקבוצה השחקן המוכשר שמוכר לכולנו מהליגות הנמוכות ששמו לי זלייט שפתח את העונה הנוכחית בקבוצת בני נחף וברשותו ארבע בישולים ושני שערים מתחילת העונה. ככל הנראה מועמד להגיע שחקן חיזוק נוסף לקבוצה ומדובר על הקשר הוותיק והמוכשר יחיאל צגאי שכאמור פתח את העונה בקבוצת הפועל בית שאן מליגה א' צפון וביקש להשתחרר, נכון לעכשיו קבוצת מעלות מנהלת עם הסוכן של צגאי משא ומתן ובקבוצה הצפונית מקווים שזה ייסגר בקרוב כי זה חיזוק משמעותי שיעזור המון לקבוצה במאבקי ההישרדות בליגה.

 

לי זליאט, השחקן הוותיק והמצויין. יחתום במעלות? צילום: יח"צ.

 

 במעלות מתכננים גם לצרף את השחקנים הבאים: החלוץ סהר דהן ששיחק בעונה שעברה בליגה א' בקבוצת מכבי צור שלום וכיום הוא משחק בקבוצת טובא זנגרייה מליגה ג', והבלם עמית בן שמחון שמשחק כיום בקבוצת עירוני טבריה. גל שלמה מסר לאתר גולר בתגובה: "זה לא סוד שאנחנו מנסים במעלות להרים קבוצה בריאה וחזקה על מנת לשרוד בליגה וברגע שאנחנו נדע מי חותם ומצטרף רשמית לקבוצה אז בימים הקרובים אקבל החלטות לגבי שחרור שחקנים נוספים". 

לי זלייט יחזק את מעלות תרשיחא (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן סהר דהן (כרמאלי 18-12-2017, 18:27)
    שחקן מתאים שיכול לעזור