פאיד חסון: משחק קשה נעשה הכל כדי לנצח את ״רובי״

בשישי הקרוב המשחק המרכזי של המחזור יערך במגרש בכפר כנא, בו תארח הפועל המקומית את מוליכת הטבלה ״רובי שפירא״ חיפה, שמגיעה אחרי מספר ניצחונות ועם פער מהמקום השני שירצו להמשיך להיות שם גם לאחר המשחק הזה. בכפר כנא לא מתכוונים לוותר על המשחק בכדי להידבק לחבורת הצמרת. פאיד חסון אמר: ״אנחנו נעשה הכל כדי לבוא ולנצח את המשחק הזה״

  • על ידי: רועי סימוני
  • 07-12-2017
  • 15:08

המשחק המרכזי של המחזור יערך בשישי (13:30) באצטדיון העירוני בכפר כנא בו תארח הקבוצה המקומית את מוליכת הטבלה ״רובי שפירא״ חיפה למשחק מפתח עבור הקבוצות.

 

הקבוצה המקומית שפתחה את העונה מצוין וממוקמת בצמרת הגבוהה, נעצרה במחזורים האחרונים והיא רושמת תיקו והפסד שעצר במעט את רצף הניצחונות שמיקמו אותם בראש הטבלה. לרשות מאמן הקבוצה יעמוד סגל מלא שיאפשר לו לעלות בהרכב החזק ביותר במשחק בשישי, חסון יודע שרק ניצחון ישאיר את קבוצתו במאבקי העליה לליגה הלאומית ובמגרש הביתי ומול הקהל המקומי הם ירצו לנצח את ״רובי״.

 

מנגד עודד קוטר ושחקניו עושים את העבודה שבוע אחר שבוע, ולמרות יכולת חלשה של הקבוצה מצליחים להסתכל על הליגה ממרומי הטבלה, אך בשישי זאת תהיה עבורם משוכה לא קלה בדמותה של הפועל כפר כנא שמציגה כדורגל נהדר מתחילת העונה וממוקמת בצמרת הגבוהה. ניצחון של שחקניו של קוטר יאותת לליגה כי ״רובי״ תדבר חזק עד לסיום העונה, הפסד יעיד על כך שאולי המזל נגמר.

 

מאמן כפר-כנא פאיד חסון אמר לקראת המשחק: ״זה משחק לא קל מול קבוצה שממוקמת במקום הראשון בטבלה, אנחנו לא מתכוונים לוותר בקלות ותת להם פייט טוב מה גם שאנחנו משחקים בבית שלנו, ובטח שלא נרצה להפסיד מול האוהדים שלנו. זה משחק שאנחנו נהיה חייבים לנצח אותו בכדי שייתן לנו ביטחון להמשך הדרך״.

 

מאור סיסו אמר: ״רובי שפירא קבוצה  מאומנת מאוד, כל שחקן שם הוא גם איכותי, גם מחויב וגם מאומן. זה המשחק הכי קשה בליגה והטבלה מוכיחה את זה. גם בהפועל כפר כנא יש קבוצה חזקה שתסתכל בלבן של העיניים לכל קבוצה בליגה. מצפה לנו משחק מהנה עם אוירה מעולה ואני מקווה שהנקודות תישארנה בכפר כנא ונשיג את הניצחון החשוב״.

פאיד חסון שום דבר חוץ מנצחון לא ישמח אותו

הוסף תגובה
תגובות
  1. נבוא לפרק אתכם בכפר כנא (שפירא 07-12-2017, 18:08)
    תרשום 2-0 לטובתנו
  2. חחחחחחחחחחחח (גיהנום מחכה לכם רובי 07-12-2017, 19:33)
    בשנה שעברה מול 9 שחקנים בקושי ניצחתם 1_0 ושער עצמי . השנה קבוצה יותר חזקה ונראה איך תנצחו .
  3. כנא שפירא (זיזו 07-12-2017, 19:36)
    כפר כנא תתפוץץ במשחק הזה ותנציח תרשמו 2 0