משחק המחזור הבטיח וקיים

משחק המחזור בליגה א' צפון זימן לנו את המשחק בין הפועל הרצליה מהמקום השני ערב המחזור, ואום אל פאחם שהייתה במקום הרביעי אבל התחזקה מאוד לאחרונה ולמעשה מועמדת יחד עם הרצליה לעלות ליגה

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-12-2017
  • 16:35

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק

 

המשחק היה בשעת ערב נוחה לכולם ולכן המשחק משך הרבה אוהדים. מכל הקבוצות בליגה א' צפון היו נציגים וגם נציגים מקבוצות מליגה א' דרום הגיעו לצפות במשחק המסקרן שנפתח בקצב מצוין למן פתיחת המשחק, כשאום אל פאחם והרצליה תוקפות האחת את השנייה וממש כל התקפה הייתה מסוכנת. ללא ספק משחק מעניין כבר מהפתיחה.

 

שני הקפטנים יחד עם צוות השיפוט

 

הרצליה הגיעה למצב הכי טוב בפתיחת המשחק כאשר עומרי הרמתי מקבל כדור מעמית שפירא, והגיע מול שוערה של אום אל פאחם שהצליח למנוע שער עם הרגל. מצב טוב להרצליה שהוחמץ. המשחק היה בקצב טוב ושתי הקבוצות ניסו לנצח כבר מהדקות הראשונות.

 

בדקה ה-24 אום אל פאחם יצאה להתקפה כאשר מחמוד עבאס מרים כדור חופשי לתוך רחבת הרצליה, אביב חדד בלמה של אום אל פאחם נשאר לבדו, נוגח החוצה ורושם החמצה גדולה.

 

ארבע דקות עוברות, דרור ניר מגנה של הרצליה מרים מגביה ענק לגל פורת שנוגח לאחור, שוערה של אום אל פאחן הודף לקרן, נגיחה יפה של פורת! 

 

בדקה ה-38 אום אל פאחם מתאוששים קצת ואמיר כנעאן הגביה לרחבה, אבו עקל השתלט על הכדור ובעט החוצה. על סף השריקה למחצית, גל פורת מוסר יפה לדור חי חמו שמתקדם ומרים כדור ענק לאותו גל פורת שמול שוער אחמד שבל, עוצר את הכדור עם קור רוח ומגלגל בין רגלי השוער. שער גדול של גל מבישול ענק של דור שמוריד את הרצליה עם יתרון של 0-1 במחצית.

 

המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה ובניגוד למחצית הראשונה המחצית השנייה נפתחה חלש מאוד. 
למעשה מי שעורר את המשחק היה הקהל הגדול של אום אל פאחם שמהדקה ה-60 החל לעודד את שחקניו ולהפעיל לחץ על ספסל הרצליה, שחקני אום אל פאחם החלו ללחוץ ובדקה ה-65 לואיב כיאל מסר לאחמד אבו נהיא שפרץ על הקו ומסר רוחב לתימור אביטן שגולש נהדר לכדור וקובע שוויון 1-1. 

אחרי השער אום אך פאחם ניסו ללחוץ וניסו להשיג את הניצחון, הרצליה החלה לחזור למשחק ובדקה ה-80 דור חי חמו מהרצליה עשה מבצע יפה כשמקבל כדור מדרור ניר וממרחק של 16 מטר מסובב את השחקן שלידו ובועט אל עבר החיבורים, הכדור פוגע בראש של שחקן אום פאחם שמונע שער בטוח.

5 דקות לסיום, בר אלסברי קשרה של הרצליה מוצא יפה את דרור ניר המגן המצוין של הרצליה מוציא רוחב לאור טוויל שמסתובב ובועט החוצה.

 

ברוך סער וארז בנודיס נפרדים בחלוקת נקודות

 

המשחק מסתיים בשוויון 1-1. משחק המחזור שהיה משחק ברמה גבוהה מאוד הביא הרבה כבוד לליגה א' צפון. שתי קבוצות שבאו לשחק כדורגל עם סגל שחקנים מרשים. הרצליה נראים טוב מאד והרבה שנים לא הייתה בהרצליה קבוצה מחויבת שנלחמת על כל כדור ועם חיזוק נכון של שחקן או שניים בחלק הקדמי, והרצליה יכולה לעלות ליגה העונה. אום אל פאחם קבוצה מוכשרת מאוד עם שחקנים מובילים, אבל חייבת לחזק את ההגנה כי להרצליה היה קל מאוד להגיע למצבים מולם. סה"כ משחק ברמה גבוהה וכן ירבו משחקים כאלה.

 

שחקני הרצליה בסיום המשחק

 

תגובתו של כובש השער להרצליה, גל פורת: "משחק קשה נגד קבוצה טובה. סה"כ היה לנו משחק טוב, והפנים לשבוע הבא נגד קרית אתא במטרה לקחת 3 נקודות".
תגובתו של מגן הרצליה, דרור ניר: "היה משחק טוב שלנו, הגענו למצבים טובים כדי לנצח. אנחנו ממשיכים קדימה".
בר אלסברי אמר: "קודם כל אני רוצה לציין לטובה את הקהל. היה משחק טוב, משחק טוב כמו משחק צמרת והתוצאה משקפת".

 


אלי ג'מיל רוצה לעלות ליגה


תגובתו של אלי ג'מיל הבעלים: "היה משחק טוב, הגענו למצבים וצריך לדעת לנצל את המצבים. יש להם קהל גדול יש להם, הם באו להילחם לאחר שעשו רכש טוב. אנחנו הראינו איכותיות והיינו צריכים לנצח את המשחק. אני מקווה שנגיע למטרה כי הקבוצה רצה טוב, ננסה לעשות רצף של ניצחונות להדביק את הפער. כולם יפגשו ויאבדו נקודות ומי שיהיה הכי יציב לאורך הדרך יעלה ליגה". 
לגבי הקבוצה: "אנחנו מאד מבסוטים מאיך שהקבוצה נראית. השחקנים מאוד מחויבים עם הרבה לב ונשמה, והתחברו למועדון מהר, ואני מקווה  שהוותיקים עם החדשים ונעלה ליגה שזו המטרה שלנו".
ניר שטרית אמר בסיום המשחק: "המשחק היה בקצב טוב קצב מהיר אווירה טובה של כדורגל. תעודת כבוד לליגה א' למרות שאני חושב שהגענו להמון מצבים כדי לסיים את המשחק, אבל זה הכדורגל, אתה לא נותן ואתה מקבל. הליגה עוד ארוכה,  אני לא מעודד מהתוצאה אבל מרוצה מהיכולת".
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 03-12-2017, 18:39)
    אני אוהב את הפועל אום אל פחם והקהל הכי טוב שמגיע לו קבוצה בליגת על אבל השבוע הזה ננצח אותם לפחות 3/0 למה אכסאל עם הגדולים גדולה
  2. רק מילה לקהל של אום אל פאחם (מבקר 03-12-2017, 19:06)
    מחזה לא נעים לראות אתכם מקללים ומגדפים מעל הסכך של הפועל הרצליה יורקים על צוות המאמנים וההנהלה . לא מבין למה להגיע למצב כזה תבואו לעודד את הקבוצה שלכם במקום להיות עסוקים בלקלל את שחקני הרצליה .
  3. רק מילה (נתנאל 04-12-2017, 16:46)
    הרצליה אתם גדולים ובאמת צריך לפחד נגדכם תמשיכו ככה אוהבים אותך ארז בנודיס התותח