ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-11

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו. 22 שערים. אור יהודה חונכת את אצטדיונה המחודש ומנצחת, שמשון כפר קאסם מנצחת, צעירי טייבה חוזרת לנצח, שמשון ת"א מביסה , שמשון בני טייבה מנצחת בביתה, בית"ר פ"ת וקרית אונו מנצחות בחוץ ורק א.ס חולון עדיין ללא נקודת ליגה. הכל בסיכום של המחזור ה-11 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה

  • על ידי: גיא צמח
  • 04-12-2017
  • 14:31

חונכים את האיצטדיון באור יהודה במעמד ראש העיר ליאת שוחט (איתן ידגר)

 

עירוני אור יהודה – הפועל פרדסייה : 0-3

עירוני אור יהודה חגגה את הפתיחה המחודשת של אצטדיונה המרהיב במעמד ראש העיר ליאת שוחט. החגיגות לא הסתיימו רק מחוץ למגרש, שחקניו של יעקב טל הציגו משחק טוב ודאגו להשאיר את הנקודות בבית משערים של קובי בדש, רונן מגעיד ומקסים גושקוביץ'. פרדסייה סיימה את המשחק עם 10 שחקנים לאחר שהמחליף שליו כתר הורחק בדקה ה-85 בצהוב שני.

 

אור יהודה חוזרת למגרשה הביתי ומשיגה 3 נקודות (איתן ידגר)

 

שמשון כפר קאסם – שועאע כפר קאסם : 0-1

בדרבי של כפר קאסם ידה של שמשון הייתה על העליונה כאשר בדקה ה-31 איוב אבו סבית' קובע את תוצאת המשחק ומעניק לקבוצתו 3 נקודות יקרות שמשאירות אותם עוד מחזור בפסגה בדרך להשגת הכרטיס הנכסף לליגה א'. שמשון כפר קאסם סופרת ניצחון שלישי ברציפות בעידן שי מאור ולקבוצה יש את ההגנה הטובה בליגה שספגה עד עתה רק 7 שערים ב-11 משחקים. נתון מדהים נוסף שהקבוצה שמרה בחמישה משחקים על רשת נקייה בעיקר הודות לשוערה המצוין דניאל שערי.

 

עירוני בית דגן - הפועל קרית אונו: 2-0

ניצחון ענק לחניכיו של אמנון וייס נגד ההפתעה של הליגה בית דגן. קרית אונו הגיעה למשחק כשבראשה רק איך לצבור נקודות למאבק העיקש על ההישרדות בליגה. שער עצמי של רז משען ושער בדקה ה-90 של כפיר עטיה נתנו לקרית אונו סיבה לחייך והרבה סיבות לאופטימיות לקראת המשך המאבק על ההישארות. מנגד בית דגן עם פתיחת עונה חלומית מצידה צריכה לנצח משחקים בביתה אחרת תמצא את עצמה בסיטואציה לא פשוטה בהמשך הליגה.

 

שמשון בני טייבה – נחלת יהודה : 0-2

שמשון בני טייבה מנצחת במגרשה את נחלת יהודה משערים של סינדיאני וסאם ואלעד כהן. שחקניו של המאמן מאמון עמאר בהתקדמות מתמדת וזהו ניצחונם הרביעי ברציפות. לטייבה יש את כל הנתונים לסיים בפלייאוף העליון ולשם כך נעשו כל החיזוקים בחודש האחרון ורואים את זה במגרש, מנגד נחלת יהודה הקבוצה הכי לא יציבה בליגה, תצטרך להשיג נקודות ומהר על מנת להימנע ממאבקי התחתית. כל זה יהיה קשה יותר לאחר פציעתו של המגן המצוין שלה עמית מגול, שנפצע והוחלף כבר בחלוף 7 דקות , מכאן מאחלים לעמית החלמה מהירה וחזרה מהירה למגרשים.

 

בני יפו אורתודוכסים – צעירי טייבה : 2-0

צעירי טייבה הגיעה למשחק עם מטרה מאד ברורה, לחזור למסלול הניצחונות לאחר 2 הפסדים רצופים. שחקניו של צביקה לוי הגיעו חדים, מרוכזים ובעיקר שקטים על מנת לחזור עם 3 נקודות יקרות על מנת להמשיך להישאר צמוד צמוד לשמשון כפר קאסם במאבק על העלייה לליגה א'. בר נימני ומוחמד חאג' יחיא כבשו לטייבה, מנגד בני יפו סופרת כבר משחק שישי ברציפות ללא ניצחון.

 

עמישב פ"ת – שמשון ת"א : 5-0

איזו חגיגה קיבלנו בסינטטי בפתח תקווה, דווקא הקבוצה האורחת הרגישה בבית ופשוט רקדה על המגרש. המכונה השמשונית מתחילה לנפק את התוצאות שציפו ממנה ויותר חשוב מתחילה להראות את היכולת על המגרש. צמד של רפי סגל, צמד של אביתר נדלר ושער של קורל אזולאי קבעו את תוצאת המשחק שבקלות יכולה הייתה להיות גבוהה יותר. שחקניו של דודו חלף נראו המומים נוכח התצוגה של שמשון. שמשון סופרת ניצחון רביעי ברציפות וממוקמת חזק מאד בצמרת הגבוהה ותחכה למעידה של המוליכות.

 

א.ס חולון – בני ג'ת : 3-1

עד הדקה ה 55 הייתה תחושה כי היום חולון ישיגו את הנקודות הראשונות שלהם, עד שהגיע עדן בן מנשה וניפץ להם את החלום שקבע שוויון. בני ג'ת לא הרפתה ובדקה ה-66 אור אליהו השלים את המהפך. חי אברהם 3 דקות מהסיום קבע את תוצאת המשחק. חולון שיחקו מהדקה ה 72 ב-10 שחקנים לאחר שהמחליף מתן בן חיים שנכנס דקה קודם לכן הורחק. בני ג'ת בשקט בשקט בורחת מהתחתית ומנגד בחולון עדיין מחכים לנקודות ליגה ראשונה בעונת המשחקים 2017-18.

 

רו"ח ת"א – בית"ר פ"ת : 2-1

שחקניו של טל לוי הגיעו למשחק כשרק מטרה אחת לנגד עיניהם והיא התמקמות לראשונה העונה במקום המקנה פלייאוף עליון וכך היה. דווקא במשחק לא גדול שלהם ניצחו הפתח תקוואים את רו"ח ת"א משערים של גולן בכר וגיא חזן. לרו"ח כבש אורן כוכבי בפנדל. רו"ח כנראה לא תצליח להתחמק ממאבקי התחתית והסרט מלחמה של שנה שעברה יחזור גם העונה. כולי תקוה כי הסוף יהיה אותו הסוף והקבוצה תצליח להישאר בליגה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: רפי סגל שחקנה המצוין של שמשון כובש צמד בניצחון קבוצתו על עמישב והוא אחד הגורמים העיקריים ששמשון ת"א נראית כמו שנראית, והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ראוי לציון: אביתר נדלר שכבש גם הוא צמד לטובת שמשון.

 

רפי סגל - מצטיין המחזור

 

מאמן המחזור : אמנון וייס משיג 3 נקודות יקרות עבור קבוצתו בחוץ נגד בית דגן החזקה והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון .

עוד ראויים לציון: טל לוי, יעקב טל ומאמון עאמר שקבוצותיהם עשו ניצחונות יפים.

 

אמנון וייס - מאמן המחזור משיג ניצחון חשב מאד לקבוצתו

 

קבוצה מצטיינת : הבחירה השבוע קלה מאד, קבוצת האריות של שמשון מפרקת את עמישב פ"ת בחוץ. והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

הוסף תגובה
תגובות