"היה חשוב לנצח לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון"

כך אמר מוסא בן חיים, מאמנה של 'ירמיהו' חולון לאחר שקבוצתו ניצחה את הפועל בקעת ירדן, משער נהדר של גמליאל פרץ שחקן הרכש החדש. רגע אחרי המשחק שמענו מה יש למוסא להגיד על המשחק... על השינויים בסגל... על המשחק הבא... ועל הליגה עצמה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-12-2017
  • 14:02

מוסא בן חיים בסיום הניצחון של חולון מול בקעת הירדן: "באנו למשחק מאוד חשוב מבחינתנו, אחרי תקופה שלא הצלחנו לנצח. היה חשוב שניקח את הנקודות בבית. עשינו מספר שינויים שראינו אותם כהכרחיים להצלחת הקבוצה. היינו חייבים לשנות את החלק הקדמי שלנו, החתמנו את גמליאל פרץ שהיום כבר כבש, ורועי דיין שאומנם לא שיחק אבל שבוע כבר ישחק". 

 

על המשחק עצמו אמר מוסא: "היה משחק קשה מאוד, בקעת הירדן הפתיעה לטובה. מדובר בקבוצה טובה מאוד ומאומנת מאוד. הצלחנו לכבוש שער במחצית הראשונה, שער יפה מרגלי גמליאל פרץ שבא מחצי מספרת. כעת אנחנו מסתכלים קדימה, אך היה חשוב לעצור את רצף שלושת המשחקים שלא ניצחנו". 

לקראת המחזור הבא מול מחנה יהודה: "כעת אנחנו מסתכלים קדימה לקראת המשחק מול מחנה יהודה. צפוי לנו משחק קשה. יש הרבה עבודה כי הרבה שחקנים הצטרפו, וצריך לחבר אותם לקבוצה".

 

על הליגה עצמה אמר מוסא: "חוץ מנס ציונה ויבנה כל הליגה שווה, ורואים את זה בטבלה שהליגה מאד צפופה ומאד שקולה. ממקום שלישי עד המקום ה-11, יש הפרש של משחק וחצי לכאן ולכאן, וזה כלום, ולכן כל משחק בליגה זה משחק חשוב וקשה וכל נקודה היא חשובה להמשך המאבק".

 

לסיום אמר מוסא: "אני רוצה להקדיש את הניצחון לליאור שולמן נציג הבעלים, שחגג יום הולדת, לעופר ואיציק הבעלים שתמכו בי במהלכים האחרונים שעשינו בקבוצה. שיהיה לנו בהצלחה".

מוסא בן חיים יכול לחייך לאחר הניצחון של חולון מול בקעת הירדן (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בחור אמיתי כנה בלי חארטה (מוסאנאדם נעים הליכות בהצלחה 03-12-2017, 16:10)
    מוסא יודע להגיד טעיתי ללא שום תירוץ שוכב על הגדר עבור שחקנים כן ירבו
  2. נשמה (הנמר 03-12-2017, 16:22)
    ליאור שולמן אתה מספר 1.האיש מאחורי הקלעים כן ירבו כמותך.מוסא אתה מאמן תותח תשיך להצליח חבר יקר.