אלמוג אוחיון ניצח את צור שלום

באקה של רונן ויינשטיין יצאה למשחק חוץ מול צור שלום, כששתי הקבוצות רוצות להמשיך את המומנטום מהשבוע שעבר. רגע לפני שהשתיים נפרדו בתיקו מאופס, הגיע אלמוג אוחיון, כבש צמד והעניק 3 נקודות לרונן ויינשטיין

  • על ידי: מאור אלקסלסי
  • 02-12-2017
  • 18:53

מפגש מסקרן מאוד התרחש אתמול במגרש בצור שלום, בין מכבי המקומית שמגיעה לאחר שהביסה בשבוע שעבר את הפועל בית שאן, לבין באקה אל גרביה שסיימה במחזור הקודם בתיקו 2-2 מול איכסל החזקה.

 

שחקני באקה לפני פתיחת המשחק (מאור אלקסלסי)

 

שני הקפטנים לפני המשחק. אופק יפרח מבאקה ודני אסולין מצור שלום. כבוד הדדי לפני המשחק. צילום: מאור אלקלסי.

 

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של באקה שאף הצליחה לכבוש שער במחצית הראשונה, אך שופט המשחק פסל את השער בטענה לנגיעת יד (ספק גדול מאוד). במחצית השנייה צור שלום השתלטה על המשחק, אך שחקניו של רונן ויינשטיין (שביצע שני חילופים) עמדו נכון על המגרש ועקצו פעמיים בדקות הסיום.

 

ניסן רביבו, הפעם הוא לא הצליח להוביל את קבוצתו לניצחון (מאור אלקסלסי)
 

אופק יפרח, קפטן באקה (מאור אלקסלסי)

 

קשרה של צור שלום, אדיר דנין (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-89 קיבלנו החלטה שנויה במחלוקת של השופט ששרק לעונשין לאחר נגיעת יד של קפטן צור שלום דני אסולין שהיה עם גבו אל הכדור. אלמוג אוחיון לקח את האחריות והעלה את באקה ליתרון רגע לפני שריקת הסיום. 1-0 לבאקה.

 

 

אלמוג אוחיון מכניע את תום אלמדון (מאור אלקסלסי)

 

עוד לפני השריקה האחרונה של השופט, ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן, אלמוג אוחיון יוצא למתפרצת מלפני קו מחצית המגרש, עובר שני שחקנים במהירות, עושה דאבל פס עם חאסיב אבו רוקון שחקן הרכש מדליה, עבר את בלם צור שלום דני אסולין ומול אלמדון גלגל לפינה, 2-0 ענק של אלמוג אוחיון שמעניק ניצחון חשוב מאוד לרונן ויינשטיין.

 

איציק דדון רושם הפסד עם קבוצתו (מאור אלקסלסי)

 

רונן ויינשטיין מרוצה משחקניו (מאור אלקסלסי)

 

תגובה של רונן ויינשטיין, מאמנה של באקה לאחר הניצחון: "השחקנים התחילו להבין מה אני רוצה מהם, ורק דרך עבודה קשה אפשר להביא נקודות, ולראיה הבאנו 4 נקודות מול שתי קבוצות קשות כמו איכסל וצור שלום. מהיום אני חולם על אילן סויסה וקבוצתו".

 

שחקני באקה אל גרביה חוגגים בסיום (מאור אלקסלסי)

 

אופק יפרח מבאקה בעוד פריצה טובה. שחקני צור שלום לא יכלו עליו. צילום: מאור אלקסלסי. 

אופק יפרח, קפטן באקה אל גרביה והשחקן הבולט בקבוצה בחודשים האחרונים, בתגובה:"ניצחון חוץ משמעותי וקשה במגרש קשה. אנחנו קבוצה צעירה בתחילתה של דרך ואנחנו מתחברים ממשחק למשחק. שמח שאנחנו צוברים נקודות חשובות להמשך העונה. הפנים למשחק הבא".


תגובתו של כובש הצמד, אלמוג אוחיון: "שלטנו במחצית הראשונה והגענו להרבה מצבי כיבוש ולא ניצלנו אותם. לחצנו אותם ונראה לי שהם לא הגיעו למצב כיבוש אחד. למחצית השנייה עלינו קצת שאננים וצור שלום שלטו קצת יותר בקצב המשחק, ובזכות הקרבה ונחישות עשינו מתפרצת וקיבלנו פנדל בצדק, אני שמח שהבקעתי את השני ואני שמח שניצחנו ואנחנו ממשיכים להבנות לאט לאט ולהתחבר. מסתכלים לשבוע הבא נגד טבריה ואנחנו באים לנצח גם אותם".

אלמוג אוחיון משיג 3 נקודות עבור באקה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה עושה בליגה א?? (כוכב כדורגל 02-12-2017, 19:31)
  2. באקה תנצח את טבריה בעזרת השם אבל מקווה שיביאו קהל משעמם. לראות קבוצה בלי קהל. לבאקה יהיה מעל 1000 (אוהד 02-12-2017, 21:41)
  3. נחזיר אתכם למציאות מהר עם 3-0 (טברייני 03-12-2017, 10:53)
  4. המשחק נגד טבריה (קעדאן באקה 04-12-2017, 10:17)
    קראתי את התגובה של מאמן בית שאן שטוען שקבוצת טבריה חובבנים ואני מסכים איתו בבאקה תקבלו שלושה שערים שערי זהב
  5. שליטה (גלזר א . 04-12-2017, 13:52)
    מחצית ראשונה בשליטת באקה . בעטו למסגרת פעם אחת { זה פחות מידי } . מחצית שניה בשליטת צור שלום . חלוציה הצעירים החמיצו בשלומיאליות לפחות 4 שערים . באקה קיבלה פנדל {שנוי במחלוקת . מחצית מהשופטים לא היו שורקים } אותו כבשה בדקה 89 . מתפרצת יפה בדקה 93 הסתימה בשער נוסף .אוחיון שחקן קר רוח . מימדיו קטנים מידי . לא יצליח ברמות גבוהות יותר .
  6. טבירה תקבל 1 אפס לקבלת שבת (חסאם 05-12-2017, 02:29)
    בקה תנציח אחי טבריני קטן בוא נראה מי ינציח בלי דיבורים והתכתביות